Announcement

Collapse
No announcement yet.

VM 1/8 Buggy USA.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ser på teambloggen at Micke kjører Werks motor. Trodde han var en svoren OS fan
    Team Associated RC8,2, OS speed/ RC18B / Futaba 4PK/ Rapicon fuel
    www.TMBK.net www.hobby24.no

    Comment


    • #17
      Snublet over en avisartikkel om Mikael Jonsson ved en tilfeldighet:


      Lykke til begge to !
      Frank Lyder Clementz Kodal RC
      HARM SX-3, og masse annet...
      www.tktrading.no
      www.radiostyrt.no

      Comment


      • #18
        Originally posted by Grave Digger View Post
        Ser på teambloggen at Micke kjører Werks motor. Trodde han var en svoren OS fan
        Er vel kanskje ikke Mickes bil på bildene...
        Team Associated RC8,2, OS speed/ RC18B / Futaba 4PK/ Rapicon fuel
        www.TMBK.net www.hobby24.no

        Comment


        • #19
          he he

          jag körer os ännu. bilden e fra heriks bil, og kim har limmat 7 par i dag.
          Det var knall blött i dag, jag körde ikke men kim gjorde det.
          Last edited by mickej; 17 September 2008, 00:11.
          Mikael Jonsson
          Älvsbyn /Tromsö /Team Associated sweden/
          68 Mod

          Comment


          • #20
            Huff kjedelig med været, det så ikke akkurat trivelig ut i den gjørma der...
            Fant du noen bra regndekk Kim
            Team Smallsize 2010
            Team Losi 8ight // Spektrum

            Comment


            • #21
              Jeg tror sannelig at jeg ville lakkert i den gjørmefargen. Så ser det ikke ut som bilen blir skitten

              Så at Kim hadde en dårlig 1. omgang, dessverre, med kun 3 fullførte runder. Ser ut til å være vanskelige forhold. Og å havne utenfor linja er VIRKELIG kjipt, ser det ut på live-videoen.

              Og det er stor forskjell på tidene for hver omgang. De beste kjører ganske fort med en gang, og neste heat klarer å ligge 3-5 sek raskere med en gang. Kan virke som at man plukker opp så mye dritt på oppvarmingen at man er dømt til å kjøre tregere desto mer man har på bilen. Kanskje lurt å ikke kjøre oppvarming når det er bløtt?
              Ketil Pettersen [1978]

              Team Associated Factory Driver - RC10 B4 - RC10 B44 - RC8 - Reedy - LRP - JConcepts

              Comment


              • #22
                ver det ikke en som fikk 4. bestetid på treningen med 2 fullførte runder?
                MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
                TRF-415MSXX
                DEX410

                Comment


                • #23
                  Fra 6. og nedover var det 2 runder som gjaldt Men det var vel kun i treningsomgang 2 eller 3. Nå er det våt bane, men med opptørk, og klart bedre å kjøre i senere heat. Ser jo at det går bare fortere og fortere nå.

                  Fant forresten en video på Youtube fra The Farm II som viste en kar som sklir på magen ned ett av hoppene i regnvær. Og han gled godt! Tror ikke amerikanske baner er laget for den slags vær...

                  Videoen her: YouTube - THE FARM 2 WARM UP
                  Ketil Pettersen [1978]

                  Team Associated Factory Driver - RC10 B4 - RC10 B44 - RC8 - Reedy - LRP - JConcepts

                  Comment


                  • #24
                    JQ har TQ etter omgang 8
                    MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
                    TRF-415MSXX
                    DEX410

                    Comment


                    • #25
                      Banen endrer seg fort, etter heat 14 er det Cavalieri som har bestetid, nesten en runde foran JQ (som fortsatt er 4-5.). Litt synd med såpass ujevne forhold. Ofte er det jo sånn at de "mindre gode" kan dra fordel av vekslende vær, men her er favorittene spredt i alle heat, og det blir bare skjevt.
                      Ketil Pettersen [1978]

                      Team Associated Factory Driver - RC10 B4 - RC10 B44 - RC8 - Reedy - LRP - JConcepts

                      Comment


                      • #26
                        Oohh, Micke står og ser kul ut lamme Robbanhttps://www.neobuggy.net/modules/xcg...s=64&pid=11072

                        Vet ikkje korsen man setter in bilde så
                        *Sanwa M12X*Savöx*
                        *TLR 8ight 3.0 *Novarossi Plus-4 *
                        *Serpent S411*Speed Passion*Fantom Racing Apex*

                        Comment


                        • #27
                          De 2 siste dagene har IKKE vert artige.. kjørte bare 1 trening igår. det ble 6 runder. det gjorde at jeg kom ganske høyt etter seeding. Så jeg kjører i heat 5 sammen med Jared Tebo, Mike Truhe, Taylor James, Atsushi Hara og lille meg.. hehe

                          Dagen idag startet ikke mye bedre. Micke sto over 1 kval, men kjørte 2 kval. tror han fikk 10 runder på 10.08 han kjørte uten så mye feil, men dekk valget var nok ikke optimalt
                          Jeg startet med 3 runder i første kval. Jeg satte meg fast i leira og brente opp clutchen da jeg førsøkte å komme løs.
                          2 kval fikk jeg 10 runder på 10.28. Jeg hadde byttet til tykkere midtdiff olje og gått opp ei tann på spurdrevet og alu sko med harde fjører på clutchen for å få mere punch. det fikk jeg, men jeg lot kjørehøyden på bilen stå på maks i den tro at det fortsatt ville pakke seg på med leire slik det gjorde i 1 kval (bilen veide sikkert 10kg) men det viste seg å være en gedigen bommert forholdene var ganske bra, men med en bil som går på tærne ar det ikke lett å kjøre. på alle hopp så slo ræve på bilen opp og rundt og var generelt veldig vanskelig å kjøre.

                          Men nå er det meldt bedre vær, så da håper jeg at banen er enda bedre imorgen.

                          Så dere som vil følge med på liverc så er micke i heat 9 og jeg i heat 5.

                          Ps det er en ting som har lyst opp tillværelsen i møkka været og det vil bli enda lysere når det blir varmt og solen titter frem igjen.. hehe bilde kommer...
                          Kim Juliussen 73' Fredrikstad BorgMRK
                          MustIt RCsenter..

                          Comment


                          • #28
                            se

                            Det finns bilder på www.mysk.se og gå in på bloggen
                            Mikael Jonsson
                            Älvsbyn /Tromsö /Team Associated sweden/
                            68 Mod

                            Comment


                            • #29


                              Bilen til Kim
                              Team Smallsize 2010
                              Team Losi 8ight // Spektrum

                              Comment


                              • #30
                                rc

                                kim har kun limmat 7 omgånger .
                                Mikael Jonsson
                                Älvsbyn /Tromsö /Team Associated sweden/
                                68 Mod

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X