Announcement

Collapse
No announcement yet.

VM 1/8 Buggy USA.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    kanskje Wheeler skulle gått ett dekklime kurs hos kim, jeg mener han har jo svart belte i liming
    € O.S SPEED € SAVÖX € MiniCar RC Team € Kyosho mp9 € Team Associated sc10 €

    Comment


    • #62
      blir spennede dettan, synd at drake og Aigon ikkje fikk d helt til i semien Holder en knapp på Truhe,Cavaleri og Tessman.
      *Sanwa M12X*Savöx*
      *TLR 8ight 3.0 *Novarossi Plus-4 *
      *Serpent S411*Speed Passion*Fantom Racing Apex*

      Comment


      • #63
        Live Rc er oppe og går igjen)))))))))))))))))
        *Sanwa M12X*Savöx*
        *TLR 8ight 3.0 *Novarossi Plus-4 *
        *Serpent S411*Speed Passion*Fantom Racing Apex*

        Comment


        • #64
          Originally posted by Xman View Post
          We will have an Update page please go to

          THE PAGE WILL SELF-UPDATE.
          He he så jo ikke dette jeg da.. Tror jeg tar meg ei krukke selv jeg
          sigpic

          Team Xray

          Comment


          • #65
            hehe ja ta ei krukke du,,,,fy fader å bra det blei fikset før de starter da
            € O.S SPEED € SAVÖX € MiniCar RC Team € Kyosho mp9 € Team Associated sc10 €

            Comment


            • #66
              Tipper at de IT ansvarlige hadde kniven på strupen en stund
              HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
              Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

              Comment


              • #67
                10 minutter igjen til start
                HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                Comment


                • #68
                  Da ble det Hara da! For en fører! Verdensmester i elektro touring OG fuelbuggy. DA er du dyktig, da.
                  Ketil Pettersen [1978]

                  Team Associated Factory Driver - RC10 B4 - RC10 B44 - RC8 - Reedy - LRP - JConcepts

                  Comment


                  • #69
                    så de skriver i usa: the kyosho mp$900 looks great now.... bay hotbodies tonight before they sell out..............
                    ???????????? kanskje ikkje så dumt den koster jo bare 1/3 av kyosho`n.
                    Arild (1980)Radøy RC
                    BERGENSFORUM: www.rcbergen.diskusjonsforum.no

                    Comment


                    • #70
                      Rått løp da
                      *Sanwa M12X*Savöx*
                      *TLR 8ight 3.0 *Novarossi Plus-4 *
                      *Serpent S411*Speed Passion*Fantom Racing Apex*

                      Comment


                      • #71
                        Den mannen er RÅ!!
                        Har sett han kjøre på DHI i Danmark et par ganger, og det er villt å se han kjøre når han drar på ekstra! Synd ikke videoen fra den berømte oppkjøringen han hadde første året der er bedre...
                        Edit: prøvde å finne videoen på youtube, men nei...
                        Last edited by Ole C; 21 September 2008, 22:53.
                        Ole Christian Solli
                        www.gmbk.no

                        Comment


                        • #72
                          Hei. vært uten internett ett par dager..
                          Lurer på om ikke Ketil har litt rett ang det med vekten på bilene, jeg sleit big time med å holde bilen vanrett på hoppene. rompa ville opp..
                          Men for å summere så var det helt rått å være her. og jeg fikk jo kjøre 2 finaler.
                          bare synd jeg ikke kjørte sånn jeg gjorde i finalene i kvala.. hadde kansje plukket noen plasser til.. synd banen ikke var sånn som før regnet kom.. smooth og fin.

                          Kult at Hara vant... 4 av de 6 første kjørte i mitt kval heat.. synd jeg ikke hang på dem bedre.. lol

                          For å snakke litt om de forskjellige teamene her. så var det Jammin teamet som skilte seg ut mest, med tanke på support og hjelp generelt.. AE,Mugen,Kyosho og Hotbodies kommer litt etter. MEN
                          Xray kommer dårligst ut her. hvis du ikke er blant de aller beste så bryr de seg liksom ikke.
                          Greit at jeg fikk noen t-shirts, pit håndkle, 1stk bærearm og 2 hingepins. Måtte liksom mase for å få det.. Tilogmed JQ fikk ikke det han trengte. Det er for dårlig.. Bilen er knallbra men servicen suger. og da mener jeg ikke Antrade. de gjorde alt og litt til for at jeg skulle få de delene jeg trengte.

                          Fikk testet de brede VP-Pro dekkene. virket bra, men på en annen side så testet jeg ikke noe annet..


                          Vm i 2010 kommer til å gå i Australia sies det..
                          Får vel prøve å komme seg dit også.
                          Kim Juliussen 73' Fredrikstad BorgMRK
                          MustIt RCsenter..

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by Ketil P View Post

                            Xray, med samme design-konsept kom ikke i finalen. Kanskje det der ikke er en bane for lette, fremtunge biler. Her er det litt mer av den gamle typen som gjelder?
                            Om disse bilene er fremmtunge? så tror jeg ikke det var det som var avgjørende for resultatet. To stk xray kvalet jo på 3 og 16 plass, dette er vel også sjåfører som aldri har vært så langt oppe på listene i ett vm før (de hadde vel justert riktig kjørehøyde, antisquat osv slik at den ikke slo opp i rompa da, hadde sikkert super grep bak også )

                            En ting er uansett sikkert, disse amerikanerene er raske på hjemmebaner ihvertfall!
                            sigpic

                            Team Xray

                            Comment


                            • #74
                              Bilder fra usa



                              Vill passa på att tacka Erik Fink og Kim Juliussen för det han hjälpt mig med.
                              MVH Micke j
                              Mikael Jonsson
                              Älvsbyn /Tromsö /Team Associated sweden/
                              68 Mod

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X