Announcement

Collapse
No announcement yet.

DHI-Cup 2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Takker Espen. For ikke at glemme det, må vist ha det noteret på en lille gul post-it som jeg kan have på radioen når jeg kjøre hehe.
    Ole Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
    Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway

Comment

21 biler til start i Touring og 25 biler i Offroad, skulle nesten tro det var NM ;o)
      Dette blir konge!
      Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

Comment

Dere får ha lykke til gutter! Finnes ikke misunnelig i det hele tatt...
        Ole Christian Solli
        www.gmbk.no

Comment

Originally posted by hanikol View Post
          21 biler til start i Touring og 25 biler i Offroad, skulle nesten tro det var NM ;o)
          Dette blir konge!

Klart det blir konge!! Gleder meg som en unge allerede..

Var dum nok til å ringe Norwegian og spørre om råd for hvordan man forholdt seg til å ta med R/C utstyr og LiPo batterier, kort fortalt - de var lite fleksible. Reglene sier at man kan ta med ett - 1 batteri, og mobil/pc teller med i det regnestykket. Tar med radioen ( FUT 4PK ) ombord, resten pakkes og sendes i buken på flyet.

Ser frem til dette løpet
          No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
          XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
          www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

Comment

Er det noen som skjønner batterireglene i DHI-Cup?

137mm lengde som max?

Lrp ikke godkjent.(EFRA Legal)
            Nosram ikke godkjent.(EFRA Legal)
            GENS ikke godkjent.(Roar Legal)
            Fantom ikke godkjent.(Roar legal)

har ikke andre batterier å måle, men kanskje noen har andre typer, eller sitter på annen info enn meg?

Svar alle som kan.
            Helge Johannessen
            1975 modell
            Serpent S411, Serpent 747,CRC Gen X, NOSRAM, Novarossi, FUTABA,

Comment

Dette er hvad som står i innbydelsen fra DHI.
              According EFRA rules expect: Race format and battery rules.
              DHI Cup battery rules: maximum size: Lipo S2 Hard Case batteries L: 137.0mm W: 47.0mm H: 25.10, (Chassis location features additional to this dimension are allowed) all brands are allowed. Lipo drive batteries should be charge in a “lipo Sack” at all times.
              Jeg læser dette som at race format og batteri regler er untaget erfra. Batterierne skal bare være innenfor de skrevne mål. Tror at 99% av batterierne holder sig innenfor målene.

Comment

Hvilke batterier kjører du?
                1 cell?
                Alle batterier jeg finner mål på eller har målt selv er for lange.....
                Helge Johannessen
                1975 modell
                Serpent S411, Serpent 747,CRC Gen X, NOSRAM, Novarossi, FUTABA,

Comment

Fikk besskjed fra de når jeg spurte at de har skrevet feil, maks er 139mm

Comment

Skal være ærlig og sige at jeg ikke festede min interesse på lengden, men på tykkelsen, da det er den som variere mest på diverse batterier. Men nu du spør vil jeg prøve de nye DBY power 6200-60C batterier. de skulle akkurat holde innenfor målene.

Comment

Mine flett nye Vampire batterier ble gravide og målte i gjennomsnitt over 28mm i tykkelse på midten, så de er herved sent tilbake. Satser på at de selger batterier der nede på banen. Hvis det ikke lar seg gjøre, blir jeg gjerne mekk for en eller annen i helgen.

Som Ole påpeker, jeg leser det likt som ham at så lenge batteriene er innefor målene så spiller brand nada rolle iom "all brands are allowed"
                      XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO

Comment

Redback jeg tar med noen ekstra aa batterier som du kan låne, der er det ikke broblemer med lengde, bredde eller høyde ;o)
                        Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
                        BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
                        Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
                        -
                        Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc

Comment

Hei på dere.

Vi har Xceed batteri inne som har disse spesifikasjonene.

Lipo pack 1S 40C - 5000 mAh (efra approved) With Deans plug and strong nylon case. Mainly used for 1/10 and 1/12 scale pan-racing.

Lengde 92mm, bredde 45mm, høyde 17mm

Og vi skal ned på DHI cuppen.

Link til Xceed batteri

Vh

Pitstop Motorsport
                          Ole Henrik
                          The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
                          www.serpentnorge.no

Comment

1 cell i touring???

Som jeg skrev lengre oppe har de skrevet en feil i reglemanget om maks mål er 139mm ikke 137.
                            Dette fortalte de til meg og er det som vill bli fulgt.

Comment

Hvis det er ønske om at alle de Norske skal sitte sammen i Pit, så ønsker arrangøren at "team manager" for Norge sender de en liste over alle Norske deltagere. Noen som føler seg kallet - eller har motoforestillinger til å samles i en Norsk avdeling der nede?

Comment

Store deler av sørlandbataljonen er alt samlet.
                                Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                                “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X