Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor er alle 200mm förere??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ok, poenget mitt er vel det finnes tusenvis av Monster Truck eiere der ute.

    Sånn kan det vel sies at å etter hvert stabilisere seg på 20-30 deltakere i hver klasse ikke er mangen relativt sett, men likevel en bra mengde absolutt sett. Men skulle det etter hvert vise seg å bli usedvanlig stor oppslutning så vet jeg ikke om det er noe å klage på heller.

    Målet sådan sett er ikke å nå mesteparten av hele mengden men de som liker å konkurere og som gjerne vil kombinere dette med den hobbien de allerede har.

    Og som vi også kan se av resultatene i år så funker det utmerket å kjøre bil mer eller mindre rett fra esken og fortsatt vinne løp.
    "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

    Comment


    • #17
      [quote="Erik Arntzen"]Patrick, du leser mitt innlegg som fanden leser bibelen.
      quote]


      Jeg tolket det slik at du mente det sånn
      Patrick Mørk
      Mustit Rc 2012
      Team Associated Rc 8.2 - Byron - Savox - Jconsepts - RB

      Comment


      • #18
        Oioi, her var det liv. Jeg tror noe av det beste vi kan gjøre er å ha færre løp, og kanskje da som NM-runder.

        Det fungerer veldig godt i Elektrobuggy, og man slipper å sette av alle feriepengene og frihelgene til r/c bilkjøring... Da har klubbene mer rom for å sette opp klubbløp, og førerne mer tid hvis de vil kjøre flere klasser, i tillegg til at terminlistene er lettere å få til.

        Som f.eks. innendørs, jeg vil heller ha 4 store inneløp over en helg i en hall, enn 8 småløp på dårlige, men permanente baner som noen kan trene som faen på. Og det går faktisk an å kjøre 2 løp på en helg, så totalen blir 8... Mulighetene er mange...
        Martin Sørlie - 1985
        TLR - Absima - Spektrum
        Darkspeed Racing
        www.teamsmallsize.com

        Comment


        • #19
          Jeg har kjørt fuel-onroad en stund, og vurderte å kjøpe en ny bil som jeg kunne kjøre løp med.
          Men jeg synes at denne 200mm fuel touring-klassen (eller hva den nå heter) har blitt så ekstrem, det virker som om at det er ett veldig høyt nivå på førere.
          Pluss at det er for mye regler man må forholde seg til, har jeg fått inntrykk av...

          OBS! Dette var MIN mening! :wink:
          Team Smallsize

          Comment


          • #20
            Originally posted by sabben
            Jeg har kjørt fuel-onroad en stund, og vurderte å kjøpe en ny bil som jeg kunne kjøre løp med.
            Men jeg synes at denne 200mm fuel touring-klassen (eller hva den nå heter) har blitt så ekstrem, det virker som om at det er ett veldig høyt nivå på førere.
            Pluss at det er for mye regler man må forholde seg til, har jeg fått inntrykk av...

            OBS! Dette var MIN mening! :wink:
            mye regler ?? har du lest dem det er jo nesten ingen og høyt niva vokser du på det vill altid være kjapper førere en deg på banen :P
            Have no Fear FAT man is here
            (57modell)

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X