Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp! Raptor f22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Som nybegynnerfly ville jeg heller anbefalt Amos 3D eller Critical Mass.
    Amosen har superenkle tegninger, så man kan seriøst ikke gjøre noe feil.
    Men det viktigste her er jo å få tyngdepunktet riktig, ellers er flyhobbyen veldig nedfallende

    Til innendørs er vel Mörback, Blingbling og Index 2.2 mine favoritter.

    F22en mener jeg er sløsing av depron Kjedelig å fly.
    + at jeg mener som det første flyet man bygger er det mye teit å tenke på.. som for eks motorfeste, stiving av hele den gigantiske vingeflaten og må skaffe en lattis liten propell og stor motor for at det skal gå fremover. Men det er min mening.

    6mm depron får du i så og si alle fliseforretninger og byggevaresjapper.
    XL-Bygg, Flisekompaniet, megaflis, coop bygg + + +

    Jeg har også skrevet en liten guide på siten min når det gjelder ditt første depronfly. Litt utdatert og mangler litt info, men man finner en del kilder der. Og kansje noen tips og triks.
    Last edited by LarsM; 1 December 2009, 09:40.
    RCFreak.no
    Piaget 3D | Yak 54 | Cap 580 | Amos 3D | BlingBling | Critical Mass | Spektrum Dx7

    Comment


    • #17
      rcfreak.no?
      hva er dette for noe? jeg kikket innom den siden men det var tydligvis bare 2 stk aktive på det forumet. Tjener dere noe på de hobbycity.com reklamene?
      når det kommer til det med tegninger til depronfly. så er det ikke vits og klippe ut, du bare bruker monterings lim på sprayboks og kliner hele tegningen på depronplata også skjærer du ut du sparer masse tid på det vertfall mindre arbeid
      Hvilken maling har du kommet frem til at fungerer best i den airbrushen og funker på depron,
      1979 mod svein inge kallevik

      Losi mini-t mamba full alu og carbon hop up til salgs 1500 eller bud

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X