Hva tenker egentlig folk på, nå de har slike prosedyrer rundt det å starte opp en modell? Særs når det er snakk om 50ccm???
Disse prosedyrene er ei sikker oppskrift på ulykker. Dette går IKKE på uhell om noe skulle skje, men på uforsiktighet!!! Flaks at slik går bra over tid, men bare et tidsspørsmål NÅR noe går galt.
Men, det er klart, tenker man IKKE på at flyet IKKE var bundet fast, unger i nærheten og at de i tillegg stod i DIREKTE linje for hvor propellen ville gått om den løstnet, så var jo motoren grei å starte da...
Bare synd ikke noe som helst av andre ting var riktig...
Kom gjerne med svar på dette, for dette tar jeg MER ENN GJERNE en diskusjon om, får ikke terpet nok om SIKKERHET!!! Og, her trengs virkelig en påminner!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tenk over dette neste gang et fly skal startes!
Hilsen
Knut Olav Rundtom, GOMFK!!!
Disse prosedyrene er ei sikker oppskrift på ulykker. Dette går IKKE på uhell om noe skulle skje, men på uforsiktighet!!! Flaks at slik går bra over tid, men bare et tidsspørsmål NÅR noe går galt.
Men, det er klart, tenker man IKKE på at flyet IKKE var bundet fast, unger i nærheten og at de i tillegg stod i DIREKTE linje for hvor propellen ville gått om den løstnet, så var jo motoren grei å starte da...
Bare synd ikke noe som helst av andre ting var riktig...
Kom gjerne med svar på dette, for dette tar jeg MER ENN GJERNE en diskusjon om, får ikke terpet nok om SIKKERHET!!! Og, her trengs virkelig en påminner!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tenk over dette neste gang et fly skal startes!
Hilsen
Knut Olav Rundtom, GOMFK!!!
Comment