Announcement

Collapse
No announcement yet.

Caliber 4 med monterings problemer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Caliber 4 med monterings problemer

    Hei. Jeg har en Caliber 4 som jeg skal montere en OS Max-37SZ-HRING motor i. Men jeg får ikke det svinghjulet/reimhjulet helt ned på akslingen på motoren. På akslingen skal det også sitte en annen liten gjenga aksling, som det så skal monteres en liten vifte på toppen. Men når jeg så monterer alle delene sammen for montering i kroppen så kommer ikke motorfestene langt nok opp p.g.a at vifta tar i toppen. Er det noen som har vært borti dette problemet før? Eller må jeg kansje korte ned på akslingen på motoren?
    Torgny Halvorsen 72 mod
    3xMP9 TKI 1xMP9 TKI2 1xMP9WC LE 5xdiv RB
    Futaba 4PK,Hitec CRX Caliber 4 heli,

  • #2
    Kyosho Caliber

    Originally posted by InfernosOnly View Post
    Hei. Jeg har en Caliber 4 som jeg skal montere en OS Max-37SZ-HRING motor i. Men jeg får ikke det svinghjulet/reimhjulet helt ned på akslingen på motoren. På akslingen skal det også sitte en annen liten gjenga aksling, som det så skal monteres en liten vifte på toppen. Men når jeg så monterer alle delene sammen for montering i kroppen så kommer ikke motorfestene langt nok opp p.g.a at vifta tar i toppen. Er det noen som har vært borti dette problemet før? Eller må jeg kansje korte ned på akslingen på motoren?
    Hei.
    Jeg har satt inn OS Max-37SZ-HRING i Caliber 3, dette gikk helt fint. Kanskje du ikke har fått clutchen ordentlig på?

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X