Announcement

Collapse
No announcement yet.

nytt helikopter :D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    må gå for en dx6 eller dx7 på den .. lurer på en dx7,men må få bort en bil først....
    Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
    tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

    Comment


    • #17
      Originally posted by Perpyro View Post
      Den blir nok fin den.
      Men DX5i er en basic sender der du ikke har noen muligheter til å manipulere stikkeutslagene slik man gjør med computerradioer.
      Så rent flymessig vil nok den som følger med gjøre samme jobben som Spektrum radioen.
      Det er mulig, jeg har ikke så mye greie på det. Jeg har også et msr og den senderen som følger med der er mye dårligere en den
      DX5e som jeg fikk med 120sr. Den føles mye mykere og bedre å bruke.

      Helikopteret flyr kjempefint! Dessverre har ikke jeg nok peiling på å fly, men det føles stabilt og som en roligere og stabil storebror til msr.
      Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

      Comment


      • #18
        Prøv å binde DX5i radioen din til mSR også for å få et virkelig sammenligningsgrunnlag.
        Det du ville ha satt pris på er å kunne legge inn expo på både rotorhodet og hale samt satt opp en brattere throttle kurve en normalt.
        Asymetrisk utslag på halen ville gjort høyer/venstre ror mere konsistent en slik det er i dag med godt utslag til høyre og veldig slapt til venstre.
        Bare noen av fordelene til f.eks. DX6i
        Espen Andersen (`75)

        Comment


        • #19
          Jeg ville nok ha satt pris på det du nevner. Må bare lære meg hva det er først....
          Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X