Announcement

Collapse
No announcement yet.

værste RC opplevelse

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by gjh View Post
    mener du hans stunt på romerike rc sin dk tur var det ikke brist på flere knogler og syke melding i 2 uker etter på
    Stemmer, stranda var nok for liten for ham
    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

    En Baja

    Comment


    • Originally posted by Mr-Online View Post
      Stemmer, stranda var nok for liten for ham
      ja ca 15 km stranda også træffer han seg selv
      Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

      Comment


      • in værste rc opplevelse var da eg hadde en savage 25 for 3 år sia var å kjørte utenfor huset var vinterstid kjørte vel 2-3 tanker så plutselig tok savagen fart ned mot ei brygge å der hadde naboen brøytet opp en snøfonn som funket som rampe å bilen tok en flytur rett ut i sjøen. å for et halvår siden så vart søster mi sammen med en som dykker å han tok seg en dykketur utenfor her å han fant den faktisk igjen på 10 meters dyp å tok den med opp. var itj mye liv i den da gitt

        Comment


        • Bare flaks !

          Min verste rc opplevelse må vel være første gang jeg skulle kjøre nitro bilen min. Faren min skrur på motoren, men det vi ikke vet er at faren til kompisen min kjører bilen sin allerede og da begynner bilen min og kjøre rett fram . Også kjører den rett under en bil (bilen sto stille). Og da vi først har fått den ut kjører den rett mot en stein. Det gikk heldigvis bra

          Comment


          • Har bare krasja med savagen en gang i fjellveggen i en sving, resulterte til en skeiv dempar og koppen på andre øverste demper slo seg skeiv..i ettertid fikset, ellers fått i en 1/8 buggy i siden i rammen som resulterte til rammeskeiv bil.. så fikk feil styring:P

            kan jo ta med en gang når meg og ett par kompiser kjørte...han ene hadde nettop fått finjustert sin splitter nye nitromotor i buggyen sin,, den kom utfor rekkevidde og full trottel over en murkant mot en båtbrygge og rett uti sjøen , var ett par andre som lo godt då ja... :P
            Hpi Savage Mach 28
            Arrma Raider ,Traxxas slash 4x4
            Tamiya ta-05 camaro ss og Bel air - Hpi rs4 evo+ 3.0c mustang m custom innsug

            Comment


            • Har egentlig vært veldig heldig, latterlig heldig strengt tatt.

              Men hadde en close call noen år tilbake. Hadde en såkalt ofna throttle mod på min savage X 4.1 nitro.
              Hadde så klart mekket en litt egen løsning i forhold til fjær og låsemutter på staget, noe som gjorde at denne hektet seg fast i body skrue når bilen hadde maks gass.

              Dette skjedde på den store parkeringsplassen foran Strandtorget kjøpesenter. Med 1! bil parkert langt unna.
              Saken var at min savage i maks hastighet, skjenet i den retningen, og i panikk, prøvde jeg å slå av mottaker (hadde fail-safe), som ikke akkurat hjalp på kontrollert styring.

              Min RC forsvant bak bilen, jeg hørte det smalt, også var det lyd av rc på taket med full gass.
              Tenkte logisk nok det verste, at her var det stor bulk i siden på bilen, og må innrømme grei høy puls og "gah, dette blir dyrt" når jeg løp bort til der bilen sto.

              Men min flask reddet meg, min rc hadde truffet kantsteinen rett ved den store bilen, og gått over på hodet like ved siden av den, kun flerret opp et av rc dekkene.


              På mange måter en bra krasj for min del, da det kjapt og brutalt lærte meg å vise RC utstyret mitt litt respekt.
              Og det kostet meg bare noen hundre kroner i nytt dekk og vask av svett tshorte.
              Ever tried? Ever failed? No matter, try again, fail again, fail better.

              Comment


              • Kanskje vurdere å kjøpe bumblebee fra killerrc hvis du skal kjøre rundt i byen med nitro Men morsomt hvordan den tok turen mot den eneste bilen i området.

                Comment


                • Verste opplevelse i år er att ute-sesongen nå er over...
                  5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                  Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                  Comment


                  • Originally posted by Corvinus View Post
                    Kanskje vurdere å kjøpe bumblebee fra killerrc hvis du skal kjøre rundt i byen med nitro Men morsomt hvordan den tok turen mot den eneste bilen i området.
                    Ble endel skruing og sjekking for å sikre at det ikke kunne skje igjen.

                    Endte med bygge om hele bilen for et par år siden, til en Savage Flux med HPI sitt kit og CC MM 2200 sett.

                    Og ja, kjipt at sommer sesongen går mot slutten.
                    Ever tried? Ever failed? No matter, try again, fail again, fail better.

                    Comment


                    • Originally posted by hugin_q3 View Post
                      Verste opplevelse i år er att ute-sesongen nå er over...
                      det er da årets beste opplevelse for min del^^ lite som er artigere enn å kjøre RC i snø
                      Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                      Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                      Comment


                      • Originally posted by SAVAGEry View Post
                        det er da årets beste opplevelse for min del^^ lite som er artigere enn å kjøre RC i snø
                        Ja, det er jo hva man gjør ut av det ikke sant?
                        Vi skulle fått tak i inne-lokaler, det hadde vært knall
                        5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                        Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                        Comment


                        • At det ikke finnes innebaner i Oslo!!!!!!!!!!!!!
                          ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

                          Comment


                          • Når sommersesongen er over kommer den beste kjøresesongen i min mening.
                            Hva er kaldt og hardt som ofte brukes i drinker?
                            Lag pigdekk eller kjettinger og kjør så fort du vil

                            Min dårligste opplevelse var da jeg krasja silte quaden (DJI F450) inn i husveggen til en kamerat. Huset gikk fra ulykken uten en ripe. Kopteret brakk litt her og der.
                            Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
                            http://www.youtube.com/animatorsimen

                            Comment


                            • Jeg skulle teste min savage xs flux på en kunstgressbane på 100 meter. Og plutselig så hang gassen seg opp og bilen kjørte full gass (105 km/t) over hele banen og inn i et gjerde! Hele demperen ble knekt, hjulopphenget ble helt ødelagt, dekket sprengte, m.m...

                              Det er det verste jeg har opplevd.

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X