Announcement

Collapse
No announcement yet.

Styr unna teknisk hobby Kristiansand

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Styr unna teknisk hobby Kristiansand

    Vil advare folk om å styre unna teknisk hobby i Kristiansand. De har en elendig kundeservice, svært lite peilig på produkter. De har også et svært dårlig delelager. Egentlig så har de ingenting inne til hvertfall biler. De er mest intressert å selge varen og helst ikke ha noe med kunden å gjøre etterpå. Har en kompis som fikk en bensinbil til jul merke Protech. Da ting begynte å falle fra hverandre uten forvarsel så tok han kontakt med butikken og fikk svar at det var vanlig på sånne "billigbiler". Bilen kostet 3000,-. De hadde ingen deler inne og alt lå i restordre. Vi tok og ringte direkte til levrandøren og han kune ikke forstå seg på hvordan butiken behandlet kundene sine og han kunne samtidig fortelle at de aktuelle delene hadde han på sitt lager. Impotøren ligger i Arendal og butikken i Kristiansand. I tillegg fikk han kompisen min med feil bensin til bilen som var med skadelig en nyttig. Da dette ble tatt opp med butikkeieren så svartnet han ( butikkeieren) og spurte om kompisen min kalte han en løgner...noe som aldri han har påstått!!

    Har selv vært inne i den aktuelle butikken og ble overrasket over den dårlige kundebehandlingen.

    Heldigvis for meg så kjøpte jeg min bazooka på ELEFUN i grimstad. De folka der borte er helt enorme på kundeservice og kjappe på å sende varer.

    Hvis noen har erfaringer med Teknisk hobby i Kristiansand så er det bare å dele de med meg.

    MAKAN TIL SØPPELBUTIKK!!!!

  • #2
    Fikk han med vanlig bensin da eller ?
    Mvh Arild Guttormsen -84
    2 båter, 1 båtskrog, 3 biler, 1 fly.
    Miniracing!

    Comment


    • #3
      Hehe Jeg kan jo forsåvidt si at jeg har ikke hatt noen større problemer med Teknisk hobby eller Roar om du vil. Men jeg kan si at han til tider er veldig merkelig, også at han ikke kan så meget om det han selger. Kan jo forsåvidt være at han hadde en dårlig dag, hvem vet. Han er nå alltid hyggelig og grei mot meg.. Men kjerringa hans derimot Hun kan jeg ingenting med!! Hun er bisk som bare det!!
      Per Einar Høyland 85 mod. freser rundt med
      .:HPI RS4 Mini Pro - HPI PRO4 - Corally SP12G3 - Triox X-plosion:.
      .:Tamiya EVO IV - Tamiya TRF415MSX - Tamiya TRF416 - Yokomo MR4-TC SD:.

      Comment


      • #4
        Originally posted by ozelot
        Fikk han med vanlig bensin da eller ?
        Han fikk med bensin som ikke er anbefalt på biler men mer på fly og den slags.

        Comment


        • #5
          Originally posted by roadkill
          Originally posted by ozelot
          Fikk han med vanlig bensin da eller ?
          Han fikk med bensin som ikke er anbefalt på biler men mer på fly og den slags.
          Vet du hvor høy nitroprosent det var ?
          Mvh Arild Guttormsen -84
          2 båter, 1 båtskrog, 3 biler, 1 fly.
          Miniracing!

          Comment


          • #6
            Det å forvente at alle butikker som selger/livnærer seg på rc er syper kompetent på område er ikke reelt.

            Se f.eks i stilligs anonse fra Kyosho:




            Code:
            Egen erfaring med ”ornŽtlig radiostyrt” er en fordel, men ingen betingelse.
            Har vært innom butikker som ikke bryr seg på å opdatere seg på priser fra konkurenter ei gang. over 200,- er mye for et par skum dekk...
            Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
            “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

            Comment


            • #7
              jeg handla og en bil på teknisk hobby for en ti til bake det også an protech tror den kosta ca 3000 men problemet begynte akuratt når jeg skulle ha deler det tok en evig tid for di og skaffe en stakkars bulkhead left bak så når endelig ventetiden var over og jeg fikk delen var den jo selfølgelig feil,og etter flere slike lange ventestunder og en meget dårlig service solgte jeg hele dritten og skaffet meg en annen bil med skikkelige folk i butikken som ordner opp med en gang.jeg er stålfornøyd med kundeservicen til micromonsters di ordner og sender ting med det samme helt topp
              Jan Sigurd røyseland 1981 modell lykkelig eier av fg monsterbeetle pro. tideligere eier av kyosho gigacrusher dualforce og en mad force.snart et el cessna 182 trainerflyel glidefly.multiplex magister m el og fuelmotor.

              Comment


              • #8
                Fornøyd jeg

                Jeg har brukt butikken der nede, men ikke hatt noen problemer, det skyldes vel sikkert at jeg aldri har kjøpt bil, eller deler der nede, men dekk og lim og diverse.

                Er enig i at di i butikken kan være litt fraværende, spesielt hvis det er mange kunder der inne, da går di fra den ene til den andre uten å gjøre seg ferdig med den ene kunden først,, bruk heller Hobbyhuset litt lenger nedi byen der er det iallefall 1 mann (husker ikke navnet) som har litt peilig, og så har di en del på lager, Det er vel egentlig en Kyosho forhandler.

                www.hobby-huset.no Nettbutikken er ikke så mye og skryte av , men men.
                Xray XB9, Novarossi/OS, Savox, Aka, Rapicon, Spektrum

                sigpicTeam Elefun

                Comment


                • #9
                  Jeg ser det blir mye pepper til Svein og Astrid her, og jeg har ikke grunnlag for å si at det ikke er fortjent, for jeg har ikke vært tilstede når dere har vært der.
                  Men jeg kan jo dele mine egene erfaringer med Teknisk Hobby.
                  Jeg ble kjent med butikken da de drev i Arendal, ca 1994 mener jeg at jeg var der første gangen. ok, svein var en spes fyr, d skjønte jeg jo fort. Men det er vel en grunn til at jeg har lagt igjen sekssifrede beløp på Teknisk Hobby.... Jeg har alltid fått det jeg trenger når jeg har bedt om det.
                  Etter at jeg flytta fra Kristiansand er det ikke så ofte jeg er der, men jeg blir alltid ønsket velkommen så fort jeg kommer inn døra hvis jeg tilfeldigvis er et ærend i Kr.sand.
                  Så jeg deler ikke deres oppfatning av Teknisk Hobby.
                  Jørn Markset

                  Lindesnes Modellbåt Klubb

                  Comment


                  • #10
                    Tok ikke altfor lang tid før noe gikk i stykker på protech monster trucken som jeg endelig har fått solgt. Skulle ha en felg, ringte å bestilte venta nøyakti en uke å ringte de tilbake å lurte på hvor delene var Svaret var at de hadde glemt hele greia Venta tre dager så kom felgen. Neste gang jeg skulle ha deler tok det fem dager før jeg ringte de å spurte hva skjer a? Da kom plutseli dama i røret på at delene akkurat har kommet inn døra Fikk delene dagen etter. Virket veldig hyggelige på tlf men om de har så veldi peil på radiostyrte bilerer jeg ikke helt sikker på :wink:
                    Thomas Isaksen 80mod Porsgrunn GMBK SMBK
                    Mr.D.Iggin For Speed!
                    Team Lost Racing

                    Comment


                    • #11
                      hmm... mener jeg har bestilt noe derfra og da fikk jeg kjempe service og delene 2 dager etter på. virka så hyggelig på tlf att!

                      og siden vi snakker og litt OT så kan jeg på det sterkeste anbefale absolutt hobby. bortsett fa att han ene der av og til surrer litt, men skrur og hjelper meg masse gratis! han blander litt deler/navn og no men jeg retter på han så går det greit. men sjekk fakturaen
                      Sindre Dahl.1989 modell.Bor på Lunner Futaba 3PK
                      Savage X SS Hpi Savage 4.6SS - Baja 5B
                      Revo 2.5 Team Losi LST2 2 FG MT'er - FG Marder Thunder Tiger MTA4

                      Comment


                      • #12
                        Men det er vel en grunn til at jeg har lagt igjen sekssifrede beløp på Teknisk Hobby
                        wow....
                        MorteN Stokke

                        Comment


                        • #13
                          Når gamlingen i butikken står å sier at han har holdt på med dette i 13 år så burde han ha litt mer greie på biler enn det han har. Han kalte i tillegg de som driver ELEFUN for amatører!
                          Men det er klart når du har lagt igjen et sekssiffret tall så får du ekstra service, men han kan jo ikke herse med nye kunder for det om.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Jørn Markset
                            Jeg ser det blir mye pepper til Svein og Astrid her, og jeg har ikke grunnlag for å si at det ikke er fortjent, for jeg har ikke vært tilstede når dere har vært der.
                            Men jeg kan jo dele mine egene erfaringer med Teknisk Hobby.
                            Jeg ble kjent med butikken da de drev i Arendal, ca 1994 mener jeg at jeg var der første gangen. ok, svein var en spes fyr, d skjønte jeg jo fort. Men det er vel en grunn til at jeg har lagt igjen sekssifrede beløp på Teknisk Hobby.... Jeg har alltid fått det jeg trenger når jeg har bedt om det.
                            Etter at jeg flytta fra Kristiansand er det ikke så ofte jeg er der, men jeg blir alltid ønsket velkommen så fort jeg kommer inn døra hvis jeg tilfeldigvis er et ærend i Kr.sand.
                            Så jeg deler ikke deres oppfatning av Teknisk Hobby.
                            Veldig merkelig dem ønsker deg velkommen når du har lagt igjen 6sifret beløp
                            Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
                            Jørn Birkeland. 74.Modell
                            http://www.bountyhunter4x4.com/

                            Comment


                            • #15
                              Mulig jeg ordla meg litt tåkete... Jeg prøvde å formidle at jeg for min del var godt fornøyd med butikken, jeg la ikke igjen et seksifret beløp der første gangen jeg var der, heller ikke andre gangen, men tilsammen gjennom flere år så har jeg lagt igjen mye der. Og grunnen til at jeg har lagt igjen mye der er nettopp det at jeg har vært veldig fornøyd med butikken. Den servicen jeg har fått kom IKKE etter at jeg hadde lagt igjen endel kroner der, men jeg fikk det fra dag èn.
                              Altså, en gang til, jeg for min del var så fornøyd med butikken at jeg syns det var helt ok å legge pengene igjen der fremfor noen annen hobbybutikk.
                              For å gjøre d helt krystallklart så beskriver jeg kun min egen erfaring med butikken.

                              På den annen side er jeg helt enig med roadkill, hvis så er tilfelle at han er behandlet slik så er det en dårlig forretningsmessig atferd, uten tvil.
                              Jørn Markset

                              Lindesnes Modellbåt Klubb

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X