Announcement

Collapse
No announcement yet.

Styr unna teknisk hobby Kristiansand

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by roadkill
    Når gamlingen i butikken står å sier at han har holdt på med dette i 13 år så burde han ha litt mer greie på biler enn det han har. Han kalte i tillegg de som driver ELEFUN for amatører!
    Men det er klart når du har lagt igjen et sekssiffret tall så får du ekstra service, men han kan jo ikke herse med nye kunder for det om.
    At han kaller de som driver Elefun får amatører har han faktisk helt rett i.
    Da de starta for ikke så lenge sia, så hadde de null peiling på biler. De hadde ikke en dritt av deler nesten. Ting lå i kasser her og der. Måtte selv lete frem det jeg trengte. Men ikke noe negativt til Elefun for det. Kjemeservice. Gjorde ikke meg noe, de var så behjelpelige atte.
    Dette var selvsagt for en liten stund tilbake, samme året som de startet.
    Men for all del, de er nok ikke amatører lengre nå.


    Har også gode erfaringer fra Teknisk Hobby på linje med det Jørn sier. Har dog ikke lagt igjen noe enorme summer der, men kjøpte blant annet min første buggy der som faktisk var en Protech. Hmm, den har jeg visst enda. Jævla god bil det der.

    Alltid hyggelig mot meg, og det var de også fra dag en.

    Husker en gang for noen år siden da jeg skulle ha noen kulelager til bilen. De hadde ikke inne akkurat de jeg trengte men iløpet en noen dager så fikk jeg telefon om at lagra var kommet.
    Siden butikken er i Kr.sand og innhaveren bor i Grimstad, der jeg selv bor, så foreslo han at jeg skulle stå en plass langs E-18 som vi ble enige om for å ta imot lagra. Som sagt så gjort. Fikk lagra omtrent levert på døra. Det kaller jeg faen meg SERVICE.
    Sparte meg en kjøretur på tilsammen 9 mil gitt.
    TEAM ELEFUN

    Comment


    • #17
      Så du syns det er ok att dem ble kalt amatører da.
      Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
      Jørn Birkeland. 74.Modell
      http://www.bountyhunter4x4.com/

      Comment


      • #18
        Originally posted by jornbr
        Så du syns det er ok att dem ble kalt amatører da.
        Nei.
        Det er aldri smart av en butikk å kalle noen som helst for amatører.

        Men nå kjenner jeg ikke de personene som har vært utsatt for dårlig service i butikken heller. Det er kanskje de som klager som er amatører.
        Ikke vondt ment til noen som har blitt utsatt for dårlig service.

        Men hvis man stepper inn i en butikk med den hensikt at her skal det klages uansett, fordi at denne bilen virker ikke som den skal, så er det kanskje ikke rart at man føler seg overkjørt etterpå.

        Jeg synes at alle butikker skal få en sjanse til å gi meg service.
        Jeg blir heller mere nysgjerrig på en butikk som noen klager på. For da må det jo være ekstra moro å få god service der, selv når andre sier de er dårlige.
        Det finnes noe som heter at kunden alltid har rett. Men ikke faen om det gjelder alle. Det er alltids en kødd som klager uansett.
        Roadkill, dette er ikke personlig ment, kun generellt.
        TEAM ELEFUN

        Comment


        • #19
          Har BARE gode erfaringer med Teknisk Hobby.. bor i arendal. så blir ikke så mye turer bort dit men han møter men villig langs e.18 for å overlevere sakene
          David Olsen 15 år
          Kjører BMT banebil

          Comment


          • #20
            Har vært selger selv i butikk, å kjenner til problemkundene.
            Slik er det overalt. Ingen butikk har bare fornøyde kunder. Men det betyr ikke att alle som klager ikke har grunn til å klage.

            Som oftes er det 80% fornøyde kunder og 20%missfornøyde. 10% av dem 20 har somregel veldig god grunn til å være missfornøyde.
            Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
            Jørn Birkeland. 74.Modell
            http://www.bountyhunter4x4.com/

            Comment


            • #21
              Jeg sier bare at teknisk hobby er uproffe. Han kompisen min det gjelder har aldri hevet tonen eller vært forbannet når han har vært i butikken. Visst noen av dere mener at det er greit at butikkinnhaver hisser seg opp eller hakker på andre butikker, så er jo det deres mening. Den oppførselen han driver med i butikken sin viser bare tegn på svakhet og usikkerhet. Og husk at han var ikke inne for å klage, men forhøre seg om bensinen om den var riktig. Det eneste han sa til butikkeieren var: "Jeg har hørt av 2 andre forskjellige butikker at den bensinen du har solgt til meg kanskje ikke er riktig, men jeg vet ikke jeg siden dette er første gang jeg eier en besinbil." Det var da butikkeier ble meget forbannet for å si det mildt!!

              Det 2 butikkenene han referete til er ELEFUN og R&F Racing.

              Comment


              • #22
                Vet du hva slags fuel, merke og nitro % det var på den fuelen?
                TEAM ELEFUN

                Comment


                • #23
                  Re: Styr unna teknisk hobby Kristiansand

                  Originally posted by roadkill
                  Vil advare folk om å styre unna teknisk hobby i Kristiansand. De har en elendig kundeservice, svært lite peilig på produkter. De har også et svært dårlig delelager. Egentlig så har de ingenting inne til hvertfall biler. De er mest intressert å selge varen og helst ikke ha noe med kunden å gjøre etterpå. Har en kompis som fikk en bensinbil til jul merke Protech. Da ting begynte å falle fra hverandre uten forvarsel så tok han kontakt med butikken og fikk svar at det var vanlig på sånne "billigbiler". Bilen kostet 3000,-. De hadde ingen deler inne og alt lå i restordre. Vi tok og ringte direkte til levrandøren og han kune ikke forstå seg på hvordan butiken behandlet kundene sine og han kunne samtidig fortelle at de aktuelle delene hadde han på sitt lager. Impotøren ligger i Arendal og butikken i Kristiansand. I tillegg fikk han kompisen min med feil bensin til bilen som var med skadelig en nyttig. Da dette ble tatt opp med butikkeieren så svartnet han ( butikkeieren) og spurte om kompisen min kalte han en løgner...noe som aldri han har påstått!!

                  Har selv vært inne i den aktuelle butikken og ble overrasket over den dårlige kundebehandlingen.

                  Heldigvis for meg så kjøpte jeg min bazooka på ELEFUN i grimstad. De folka der borte er helt enorme på kundeservice og kjappe på å sende varer.

                  Hvis noen har erfaringer med Teknisk hobby i Kristiansand så er det bare å dele de med meg.

                  MAKAN TIL SØPPELBUTIKK!!!!

                  Fy faen!! jævla mye drittpreik det kom der a.....du sier at han kke har peiling på produktene sine?? Han har holdt på med RC i 35 år! og aldri i helvete om du får Svein til og "svartne"! Tipper den kameraten din var sinnsykt frekk i kjeften! Svein kan bli iritert men det er bare på sånne idioter som prøver og suge penger av han pga egne feil! Og kjøper du en Protech bil til 3000 kr, så regnes det som en "billigbil"! det er faktisk d billigste du får bortsett fra den derre jalla subaruen til Kyosho!


                  Du skrev også at han "aldri" har deler inne til bilene! og det er bullshit! du kan bare venne dg til at han må bestille delene først! han selger alle kjente merker bortsett fra HPI og Kyhosho og da sier det seg selv at det ikke er plass til alle delene inne i en relativt liten butikk!

                  også skriver du at du fikk med deg feil Fuel? det står jo svart på hvitt i bruksanvisninga åssen fuel du skal bruke! så da skulle du tatt med flaska tilbake til butikken og fått en ny, istedetfor og bare fylle på og bynne og kjøre!

                  og videre skriver du: "De er mest intressert å selge varen og helst ikke ha noe med kunden å gjøre etterpå"!! åssen i helsike skal Han tjene penger hvis han ikke vil ha noe med kunden og gjøre etterpå??? Bruk huet littegrann da!
                  Jeg har selv jobbet i buttikken hans endel og 99% av kundene hans er fornøyde! men det kommer selsagt noen sånn sutregutter inn av og til..

                  Og Protech-bilen du snakker om har jeg selv! og grunnen til at den "gegynner og falle fra hverandre uten forvarsel" er at du ikke har brukt loctite på skruene, og at du har kjørt uten og passe på at alt er forsvarlig strammet til! Bilen min går som ei kule, men det sier seg selv at pga vibrasjoner så løsner skruene av og til!

                  Skjerp deg!
                  Sveinar M. - Raptor 50 Titan - Belt Cp Carbon Edition - JR Pcm 9X.

                  Comment


                  • #24
                    Fy faen!! jævla mye drittpreik det kom der a.....du sier at han kke har peiling på produktene sine?? Han har holdt på med RC i 35 år! og aldri i helvete om du får Svein til og "svartne"! Tipper den kameraten din var sinnsykt frekk i kjeften! Svein kan bli iritert men det er bare på sånne idioter som prøver og suge penger av han pga egne feil! Og kjøper du en Protech bil til 3000 kr, så regnes det som en "billigbil"! det er faktisk d billigste du får bortsett fra den derre jalla subaruen til Kyosho!


                    Du skrev også at han "aldri" har deler inne til bilene! og det er bullshit! du kan bare venne dg til at han må bestille delene først! han selger alle kjente merker bortsett fra HPI og Kyhosho og da sier det seg selv at det ikke er plass til alle delene inne i en relativt liten butikk!

                    også skriver du at du fikk med deg feil Fuel? det står jo svart på hvitt i bruksanvisninga åssen fuel du skal bruke! så da skulle du tatt med flaska tilbake til butikken og fått en ny, istedetfor og bare fylle på og bynne og kjøre!

                    og videre skriver du: "De er mest intressert å selge varen og helst ikke ha noe med kunden å gjøre etterpå"!! åssen i helsike skal Han tjene penger hvis han ikke vil ha noe med kunden og gjøre etterpå??? Bruk huet littegrann da!
                    Jeg har selv jobbet i buttikken hans endel og 99% av kundene hans er fornøyde! men det kommer selsagt noen sånn sutregutter inn av og til..

                    Og Protech-bilen du snakker om har jeg selv! og grunnen til at den "gegynner og falle fra hverandre uten forvarsel" er at du ikke har brukt loctite på skruene, og at du har kjørt uten og passe på at alt er forsvarlig strammet til! Bilen min går som ei kule, men det sier seg selv at pga vibrasjoner så løsner skruene av og til!

                    Skjerp deg!
                    OGså videre....
                    MorteN Stokke

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by mortenSH
                      Fy faen!! jævla mye drittpreik det kom der a.....du sier at han kke har peiling på produktene sine?? Han har holdt på med RC i 35 år! og aldri i helvete om du får Svein til og "svartne"! Tipper den kameraten din var sinnsykt frekk i kjeften! Svein kan bli iritert men det er bare på sånne idioter som prøver og suge penger av han pga egne feil! Og kjøper du en Protech bil til 3000 kr, så regnes det som en "billigbil"! det er faktisk d billigste du får bortsett fra den derre jalla subaruen til Kyosho!


                      Du skrev også at han "aldri" har deler inne til bilene! og det er bullshit! du kan bare venne dg til at han må bestille delene først! han selger alle kjente merker bortsett fra HPI og Kyhosho og da sier det seg selv at det ikke er plass til alle delene inne i en relativt liten butikk!

                      også skriver du at du fikk med deg feil Fuel? det står jo svart på hvitt i bruksanvisninga åssen fuel du skal bruke! så da skulle du tatt med flaska tilbake til butikken og fått en ny, istedetfor og bare fylle på og bynne og kjøre!

                      og videre skriver du: "De er mest intressert å selge varen og helst ikke ha noe med kunden å gjøre etterpå"!! åssen i helsike skal Han tjene penger hvis han ikke vil ha noe med kunden og gjøre etterpå??? Bruk huet littegrann da!
                      Jeg har selv jobbet i buttikken hans endel og 99% av kundene hans er fornøyde! men det kommer selsagt noen sånn sutregutter inn av og til..

                      Og Protech-bilen du snakker om har jeg selv! og grunnen til at den "gegynner og falle fra hverandre uten forvarsel" er at du ikke har brukt loctite på skruene, og at du har kjørt uten og passe på at alt er forsvarlig strammet til! Bilen min går som ei kule, men det sier seg selv at pga vibrasjoner så løsner skruene av og til!

                      Skjerp deg!
                      OGså videre....

                      oi...........sorry assa! Beklager såå mye! det er jo helt forferdelig og lese "og" for mange ganger....Var bare jævla irritert og da driter jg i og mange "og" som kommer i et innlegg..

                      beklager så masse! :?
                      Sveinar M. - Raptor 50 Titan - Belt Cp Carbon Edition - JR Pcm 9X.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Styr unna teknisk hobby Kristiansand

                        Originally posted by Daffy
                        Originally posted by roadkill
                        Vil advare folk om å styre unna teknisk hobby i Kristiansand. De har en elendig kundeservice, svært lite peilig på produkter. De har også et svært dårlig delelager. Egentlig så har de ingenting inne til hvertfall biler. De er mest intressert å selge varen og helst ikke ha noe med kunden å gjøre etterpå. Har en kompis som fikk en bensinbil til jul merke Protech. Da ting begynte å falle fra hverandre uten forvarsel så tok han kontakt med butikken og fikk svar at det var vanlig på sånne "billigbiler". Bilen kostet 3000,-. De hadde ingen deler inne og alt lå i restordre. Vi tok og ringte direkte til levrandøren og han kune ikke forstå seg på hvordan butiken behandlet kundene sine og han kunne samtidig fortelle at de aktuelle delene hadde han på sitt lager. Impotøren ligger i Arendal og butikken i Kristiansand. I tillegg fikk han kompisen min med feil bensin til bilen som var med skadelig en nyttig. Da dette ble tatt opp med butikkeieren så svartnet han ( butikkeieren) og spurte om kompisen min kalte han en løgner...noe som aldri han har påstått!!

                        Har selv vært inne i den aktuelle butikken og ble overrasket over den dårlige kundebehandlingen.

                        Heldigvis for meg så kjøpte jeg min bazooka på ELEFUN i grimstad. De folka der borte er helt enorme på kundeservice og kjappe på å sende varer.

                        Hvis noen har erfaringer med Teknisk hobby i Kristiansand så er det bare å dele de med meg.

                        MAKAN TIL SØPPELBUTIKK!!!!
                        også skriver du at du fikk med deg feil Fuel? det står jo svart på hvitt i bruksanvisninga åssen fuel du skal bruke! så da skulle du tatt med flaska tilbake til butikken og fått en ny, istedetfor og bare fylle på og bynne og kjøre!



                        !
                        Så det er ikke butikken sinn feil att dem seller feil fuel til kunden
                        Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
                        Jørn Birkeland. 74.Modell
                        http://www.bountyhunter4x4.com/

                        Comment


                        • #27
                          Re: Styr unna teknisk hobby Kristiansand

                          Originally posted by jornbr
                          Originally posted by Daffy
                          Originally posted by roadkill
                          Vil advare folk om å styre unna teknisk hobby i Kristiansand. De har en elendig kundeservice, svært lite peilig på produkter. De har også et svært dårlig delelager. Egentlig så har de ingenting inne til hvertfall biler. De er mest intressert å selge varen og helst ikke ha noe med kunden å gjøre etterpå. Har en kompis som fikk en bensinbil til jul merke Protech. Da ting begynte å falle fra hverandre uten forvarsel så tok han kontakt med butikken og fikk svar at det var vanlig på sånne "billigbiler". Bilen kostet 3000,-. De hadde ingen deler inne og alt lå i restordre. Vi tok og ringte direkte til levrandøren og han kune ikke forstå seg på hvordan butiken behandlet kundene sine og han kunne samtidig fortelle at de aktuelle delene hadde han på sitt lager. Impotøren ligger i Arendal og butikken i Kristiansand. I tillegg fikk han kompisen min med feil bensin til bilen som var med skadelig en nyttig. Da dette ble tatt opp med butikkeieren så svartnet han ( butikkeieren) og spurte om kompisen min kalte han en løgner...noe som aldri han har påstått!!

                          Har selv vært inne i den aktuelle butikken og ble overrasket over den dårlige kundebehandlingen.

                          Heldigvis for meg så kjøpte jeg min bazooka på ELEFUN i grimstad. De folka der borte er helt enorme på kundeservice og kjappe på å sende varer.

                          Hvis noen har erfaringer med Teknisk hobby i Kristiansand så er det bare å dele de med meg.

                          MAKAN TIL SØPPELBUTIKK!!!!
                          også skriver du at du fikk med deg feil Fuel? det står jo svart på hvitt i bruksanvisninga åssen fuel du skal bruke! så da skulle du tatt med flaska tilbake til butikken og fått en ny, istedetfor og bare fylle på og bynne og kjøre!



                          !
                          Så det er ikke butikken sinn feil att dem seller feil fuel til kunden
                          Jo selvfølgelig er det det!! men det er da meneskelig og feile! ingen er perfekte.....
                          Sveinar M. - Raptor 50 Titan - Belt Cp Carbon Edition - JR Pcm 9X.

                          Comment


                          • #28
                            Vanskelig å ta deg seriøst. Du lar tvil og unskylninger komme butikken tilgode, men ikke kunden. i tilleg påstår du kunden er frekk, kansje du bør lese div. inlegg omigjenn.

                            quote : Jo selvfølgelig er det det!! men det er da meneskelig og feile! ingen er perfekte.....
                            -----------
                            Ikke kundene heller.
                            Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
                            Jørn Birkeland. 74.Modell
                            http://www.bountyhunter4x4.com/

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by jornbr
                              Vanskelig å ta deg seriøst. Du lar tvil og unskylninger komme butikken tilgode, men ikke kunden. i tilleg påstår du kunden er frekk, kansje du bør lese div. inlegg omigjenn.

                              quote : Jo selvfølgelig er det det!! men det er da meneskelig og feile! ingen er perfekte.....
                              -----------
                              Ikke kundene heller.
                              "Du lar tvil og unskylninger komme butikken tilgode, men ikke kunden"??Kan du komme med non eksempler? Jeg tror du skal lese innlegget en gang til......
                              Det eneste Svein hadde gjort feil var og gi ham feil fuel! ok, går med på at det er for dårlig, men faen heller..alle kan jo gjøre en feil iblant! selvfølgeli er det sterkt beklagelig at Kunden må ta en ekstra tur til butikken for og bytte fuel, men han overdriver jo no ekstremt med det innlegget sitt(roadkill) det er jo på grensen til løgn! og ja...."kunden" er direkte frekk når han lirer av seg så mye dritt om en respektert og god butikk som Teknisk Hobby A/S!
                              Sveinar M. - Raptor 50 Titan - Belt Cp Carbon Edition - JR Pcm 9X.

                              Comment


                              • #30
                                Har handlet noen fly fra Teknisk hobby og klarer ikke å kjenne meg igjen i den kritikken som Svein og Astrid får her...Har fått veldig god service og flyene var i Bergen etter noen dager.. Har møt en del personer som har vært i rc verden i noen mnd og plutselig er blitt verdensmestre og kan alt om alt..Kan forstå Svein blir forbannet og sur hvis han får 2-3 slike tullinger inn i butikken hver dag..Har snakket litt med Svein på tlf og er ikke enig med alt han sier men han argumenterer for sine meninger og har ingen problemer å akseptere at vi har ulike meninger på noen punkter...Det irriterer meg mer at personer som tydelig ikke har peiling på noe når det gjelder rc verden..snakker som de er verdensmestre... og litt til
                                Frode Lundgren
                                32 år
                                GO fast,Turn right

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X