Announcement

Collapse
No announcement yet.

hei! ny på forumet!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    det er ikke noe problem. i tillegg er jeg ofte i Lillestrøm(rett ved Oslo) å besøker familie så mulig for møte p åmidten er mulig
    da er det mulig å prøvekjøre også før et evt kjøp

    hvis kameraten din skulle være intressert er det bare å ta forbindelse via Finn.no annonsen, eller her
    HPI Baja 5T

    Comment


    • #17
      han tar den han! hvis du sender i postoppkrav så henter han den til mandagen når lønna kommer inn på konto, hehe :P

      Comment


      • #18
        knall har han en mail, evt du, som jeg vi kan ta detaljene?
        HPI Baja 5T

        Comment


        • #19
          ja det har jeg vettu alexander-schreiber@live.no )

          Comment


          • #20
            Originally posted by Spaix View Post
            vet at elektro biler i dag er ganske raske, men det som er så greit med nitro er at du bare kan fylle på tanken så er det tut å kjør igjen!
            Velkommen til forumet

            Nitro er en god del justering, innkjøring, varmkjøring til riktig temp og justeringer.
            Så nitro er ikke så enkelt som du tror i forhold til elektro..
            Men nitro har sin sjarm helt klart!

            Derimot med elektro så er det mye nærmere tut og kjør.
            Elektromotorer er så som vedlikeholdsfrie uten å gi de en rens og nye lagre.
            Elektrodrift er renere bil og mindre innviklet og en servo mindre å forholde seg til også.

            Angående det med batterier og evt. vente på lading er helt opp til deg selv hvor mye avbrudd du vil ha.
            Kjøper du kun ett batteri og en enkel computer-lader som gir kun ut 5Amp og en kanal så må du nok vente ja..

            Men om du investerer i de nye ladere som kommer med 2 til 4 kanaler og opptil 20Amp (eller mer?) og flere batterier så går du aldri tom for strøm. Selv kjører jeg med en 8 batterier nå og kan kjøre konstant på 2 stk biler med en Hitec X2-400 DC Dual Port Charger som gir mer en nok kapasitet. Alt etter hvordan du vil ha dette selvfølgelig.

            Og så er en elektrobil 'stille' i forhold til nitro, fint for de rundt deg om du kjører i nabolaget.


            Start med elektro og gå heller over til nitro senere, om interessen fortsatt er der da
            5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
            Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

            Comment


            • #21
              har en sånn kyosho dbx ve, syns lyden på nitro er halve opplevelsen, syns det er litt boring lyd på elektro hvis du skjønner! er jo morro å kjøre såklart, men lyst på nitro bil!

              ganske sikker på at jeg går for hpi pulse 4.6!

              Comment


              • #22
                Originally posted by Spaix View Post
                har en sånn kyosho dbx ve, syns lyden på nitro er halve opplevelsen, syns det er litt boring lyd på elektro hvis du skjønner! er jo morro å kjøre såklart, men lyst på nitro bil!

                ganske sikker på at jeg går for hpi pulse 4.6!
                Da er det bare en ting å si: Go for it!
                Tross alt så er det jo hva du vil ha som teller

                Og: Nitro er gøy det og, skjønner deg godt når det kommer til det med lyd og eksos, elektro blir ikke det samme på det området nei..
                5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X