Det som står på meg er riktig, måtte endre noe.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Gruppekjøp: Førerdekaler med navn og flagg/graphic
Collapse
X
-
Da har dekalene kommet, det tok jaggu ikke mer enn en uke fra bestilling til leveranse. Dekalene ble sendt 10.11.
Alle skal ha fått PM nå, hvis ikke, så si ifra. Der står kontonr og litt annen info som kan være grei. Jo raskere dere er på betalingen, jo fortere får dere dekalene. Jeg pakker de i dag og sender de på mandag til de som har betalt.
FabizSmallsize Hobbyland A/S
Team Losi : Spektrum
Comment
-
Da er alle konvoluttene sendt, så da er det bare å vente. Regner med at dere har det innen uken er omme, tror ikke julerushet er helt enda.
Kos dere med dekaler alle sammen! Kanskje det blir flere gruppekjøp!
FabizSmallsize Hobbyland A/S
Team Losi : Spektrum
Comment
-
Si ifra neste gang, fordi dette gikk jeg glipp av :O hehe
RetteråsenSheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Comment
-
Jeg er nok med på neste gruppekjøp også
HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power
og en liten E-Revo til å kose seg med
Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife
Comment
-
-
Kikket litt på siden jeg også.. Var jo mye bra alternativ "pynt" der da :P
Likte at man også kunne bestille pit matter og car stands osv.. Da kan man få ting litt mer "personlig" om man vil..
Count me in next time!
Per Einar Høyland 85 mod. freser rundt med
.:HPI RS4 Mini Pro - HPI PRO4 - Corally SP12G3 - Triox X-plosion:.
.:Tamiya EVO IV - Tamiya TRF415MSX - Tamiya TRF416 - Yokomo MR4-TC SD:.
Comment
-
Vi kan sette opp ei liste igjen så kan vi jo bestille da vi ser det begynner å bli en del folk!
De som ønsker førerdekaler:
1. Bjørn Arild Retteråsen
2. Per Einar Høyland
3. Martin Kaardal
4. Ørjan Lauritzen
Hvis ikke lista stemmer så fjern/endre ditt navn og post lista igjen slik den skal være.
RetteråsenSheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Comment
-
Comment
-
Da gjør vi bare sånn vettu!
De som ønsker førerdekaler:
1. Bjørn Arild Retteråsen
2. Per Einar Høyland
3. Martin Kaardal
4. Ørjan Lauritzen
5. Øyvind Erga
Og vips så var vi fem allerede!
Comment
-
Kan hive opp en egen kat. som heter gruppekjøp... om dette er noe
folk planlegger å drive mye med vel å merke.Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
- NiceShot.no
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment