fan, da er det for sent for at jeg kan være med
si ifra neste gang det bestilles da :P
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Gruppekjøp: Førerdekaler med navn og flagg/graphic
Collapse
X
-
Det kan jeg gjøre vettu
RetteråsenSheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Comment
-
Jess kan ikke være så veldig lenge til det skjer noe her heller så da hører dere ifra meg dere som har bestilt!
RetteråsenSheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds
Comment
-
Har fått mail fra FedeX om at det er forventet at merkene er hos meg den 4 dec, så da lager jeg konvolutter og får sendt de ut til alle som har bestilt. Har regnet meg fram til at det blir ca 200,- pr pers som har besilt. Som jeg har skrevet tidligere også!
Til dere som ennå ikke har PM'et meg med adresse gjør det slik at jeg enkelt bare kan svare dere med kontonr og evt at merkene er vidresendt til dere.
Comment
-
Du har regnet med moms da eller?Originally posted by Retteråsen View PostHar fått mail fra FedeX om at det er forventet at merkene er hos meg den 4 dec, så da lager jeg konvolutter og får sendt de ut til alle som har bestilt. Har regnet meg fram til at det blir ca 200,- pr pers som har besilt. Som jeg har skrevet tidligere også!
Til dere som ennå ikke har PM'et meg med adresse gjør det slik at jeg enkelt bare kan svare dere med kontonr og evt at merkene er vidresendt til dere.
Retteråsen
FabizSmallsize Hobbyland A/S
Team Losi : Spektrum
Comment
-
Japps det har jeg.. Men har jo ikke fått pakken så eksakt pris kommer ikke før jeg får pakken. Men har regnet litt ca pris
Comment
-
200 inkl. frakt over hele Norge. Men jeg hadde litt rabatter, så det gikk akkurat opp for min del i hvert fall, momsregninga på mange hundre kroner kom forrige uke. Det var jo "gøy" å bidra til den fattige staten vår.Originally posted by SondreV View PostHva kom det på når du bestilte da Fabiaz
Sondre
FabizSmallsize Hobbyland A/S
Team Losi : Spektrum
Comment
-
Jepps, har fått noen rabatter jeg også. Så da får vi se hvor mye momsen er på. Ja alltid godt å bidra til et godt formål!
Comment
-
Yess ingen ting i posten ennå. Men burde ikke være så gæli langt unna
Comment
-
Da har jeg sendt PM til alle som skal ha dekaler. Hvis jeg har gjort det rett. Så om du skal ha dekal og IKKE har fått PM, si ifra!
Sender de videre i morgen tidlig!
Comment
-
Det er iaf 3 som har betalt, og sendt meg PM. Så håper dere andre har gjort det eller gjør det asap! Jeg har ærlig talt ikke fått hentet de i dag, da jeg ikke var hjemme da bring var her.
Slik at de ikke var tilbake på posthuset før 16.00 og jeg begynte på jobb da. Men henter de i morgen tidlig, skriver på konvolutter og leverer de til posten igjen i morgen det kan jeg love!
Om det blir sent eller tidlig det tørr jeg ikke si noe om!
Håper dere er/blir fornøyde. Så kanskje det blir flere ganger også!
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment