disse skulle tilfredstille de fleste krav mtp kraft og hastighet 
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kraftige servoer fra 'JR
Collapse
X
-
1 kilo = 36ozOriginally posted by quattro1.9tdi View PostHvor mange kilo er for eksempel 100 oz/in ??
Skjønner ikke de amerikanske enhetene.. Men skjønner at de er både sterke og kjappe, den Traxxas 2075 servoen jeg bruker har vel 125 oz/in til sammenligning og jeg syntes den er grei
lasse lieng, 1991 modell, Bodø. bil: Traxxas revo 3,3 og kyosho pure ten alpha 3.
Comment
-
Hvorfor bruke så mye penger på en styre servo da?Kjøp heller 3 slike for di penga http://www.elefun.no/elefun4/aspx/pr...tegoriID=10000Steinar kvarme (leken gammel mann
proto type dragster---Yak54 40%---funtana x100---diverse depron kjerrer---Proto type siv pram---Addiction. RC er like avhengihets skapende som heroin,bare dyrere
Comment
-
Originally posted by tomrer View PostHvorfor bruke så mye penger på en styre servo da?Kjøp heller 3 slike for di penga http://www.elefun.no/elefun4/aspx/pr...tegoriID=10000
den er jo ikke spesielt rask, og helt garantert ikke særlig holdbar, og ikke minst sensitiviteten på den er sikkert ikke særlig bra.
storfornøyd med mine nye bls 351, og gidder ikke skifte servoer i endinga, kjøper heller noe som holder.MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
TRF-415MSXX
DEX410
Comment
-
Er dette noe du har erfart,eller er det bare "synsing" tror du må komme med noe med mer hold i en att du "tror"
Tror du att du vil merke forskjell på raskheten i praksis,med å kjøre rundt i eit grustak f.eks
har 15 slike i drift i 2 fly, og funker upåklagelig så langt.Sensitiviteten er helt på høyde med Futaba servoer.Steinar kvarme (leken gammel mann
proto type dragster---Yak54 40%---funtana x100---diverse depron kjerrer---Proto type siv pram---Addiction. RC er like avhengihets skapende som heroin,bare dyrere
Comment
-
Hvem har sagt att Tombola kjører i grustak??Originally posted by tomrer View PostEr dette noe du har erfart,eller er det bare "synsing" tror du må komme med noe med mer hold i en att du "tror"
Tror du att du vil merke forskjell på raskheten i praksis,med å kjøre rundt i eit grustak f.eks
har 15 slike i drift i 2 fly, og funker upåklagelig så langt.Sensitiviteten er helt på høyde med Futaba servoer.
Raskheten har alt og si. treg servo, vanskelig og rette opp i en skrens. de vi bruker er rundt 0.10 sek.
Jeg bruker heller 1000,- på en bls 351 fra futaba, enn en treg servo som du nevnte her. og visst du leser teksten på elefun, ser du att den er ment for fly. Den ville antageligvis ikke holdt ett løp en gang, visst det ikke er stål drev i den. det er utrolig påkjenning på servoene i bilene. har hatt sånn billigservo i bilene mine selv, men jeg bytter aldri ut mine futaba servoer jeg har nå, med noe billig tregt, for og si det sånn.
Comment
-
Det står faktisk >>grustak f.eks.<<Den er digital og har ståldrev.og Om dere kjører løp (som eg selv faktisk har gjort i 3 år) så tror eg ikke att en servo med 0.10 eller 0.17 sek vil avgjøre om plasseringen din blir bra eller dårlig.En god fører ER en god fører uansett.Har sett god fører i aksjon, som har vunnet 4wd løp med 2wd bil
Steinar kvarme (leken gammel mann
Comment
-
Tenk etter hva forskjellen er på 0.10 til 0.17.
Nesten dobbelt så rask. Finnes ikke noe verre enn treg servo i buggy (eller bil generellt). At en god fører kjører bra uansett, er så sin sak. Raskere rundetider oppnår man med en bil som er lett å kjøre. Det får man ikke med en servo som begynner å svinge etter du er ferdig med å vri på rattet på kontrollen.TEAM ELEFUN

Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,684
Members: 8,163
Active Members: 2
Welcome to our newest member, gaffelape.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment