Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

kraftige servoer fra 'JR

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kraftige servoer fra 'JR

disse skulle tilfredstille de fleste krav mtp kraft og hastighet

Billions of happy photos, millions of passionate customers. Gorgeous online photo albums. Protect your priceless memories. Buy beautiful prints & gifts.
    MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
    TRF-415MSXX
    DEX410

Hvor mange kilo er for eksempel 100 oz/in ?? Skjønner ikke de amerikanske enhetene.. Men skjønner at de er både sterke og kjappe, den Traxxas 2075 servoen jeg bruker har vel 125 oz/in til sammenligning og jeg syntes den er grei
    AE SC8e - Losi Micro-T - Tamiya Pajero - Thunder Tiger ZK2
    utstyr selges klikk her

Comment

Originally posted by quattro1.9tdi View Post
      Hvor mange kilo er for eksempel 100 oz/in ?? Skjønner ikke de amerikanske enhetene.. Men skjønner at de er både sterke og kjappe, den Traxxas 2075 servoen jeg bruker har vel 125 oz/in til sammenligning og jeg syntes den er grei
      1 kilo = 36oz
      lasse lieng, 1991 modell, Bodø. bil: Traxxas revo 3,3 og kyosho pure ten alpha 3.

Comment

Noen som vet hvem som som forhandler disse i Norge?
        Petter Lassen
        www.rc-land.no

Comment

Elefun har JR
          TEAM ELEFUN

Comment

men tror ikke de har de til uken for å si det sånn
            MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
            TRF-415MSXX
            DEX410

Comment

Nei, sikkert ikke, men spørsmålet var hvem som er forhandler, ikke hvem som har på lager.
              TEAM ELEFUN

Comment

Hvordan vil det gå med mottaker og transponder om man kjører 2s rett inn uten å bruke regulator?

Comment

Originally posted by hyperlasse View Post
                  1 kilo = 36oz
                  Takker! Altså er JR Z9100HVT servoen på 450/36 = 13 kg da?
                  AE SC8e - Losi Micro-T - Tamiya Pajero - Thunder Tiger ZK2
                  utstyr selges klikk her

Comment

Hvorfor bruke så mye penger på en styre servo da?Kjøp heller 3 slike for di penga http://www.elefun.no/elefun4/aspx/pr...tegoriID=10000
                    Steinar kvarme (leken gammel mann
                    proto type dragster---Yak54 40%---funtana x100---diverse depron kjerrer---Proto type siv pram---Addiction. RC er like avhengihets skapende som heroin,bare dyrere

Comment

Originally posted by tomrer View Post
                      Hvorfor bruke så mye penger på en styre servo da?Kjøp heller 3 slike for di penga http://www.elefun.no/elefun4/aspx/pr...tegoriID=10000

den er jo ikke spesielt rask, og helt garantert ikke særlig holdbar, og ikke minst sensitiviteten på den er sikkert ikke særlig bra.

storfornøyd med mine nye bls 351, og gidder ikke skifte servoer i endinga, kjøper heller noe som holder.
                      MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
                      TRF-415MSXX
                      DEX410

Comment

Er dette noe du har erfart,eller er det bare "synsing" tror du må komme med noe med mer hold i en att du "tror"
                        Tror du att du vil merke forskjell på raskheten i praksis,med å kjøre rundt i eit grustak f.eks
                        har 15 slike i drift i 2 fly, og funker upåklagelig så langt.Sensitiviteten er helt på høyde med Futaba servoer.
                        proto type dragster---Yak54 40%---funtana x100---diverse depron kjerrer---Proto type siv pram---Addiction. RC er like avhengihets skapende som heroin,bare dyrere

Comment

Originally posted by tomrer View Post
                          Er dette noe du har erfart,eller er det bare "synsing" tror du må komme med noe med mer hold i en att du "tror"
                          Tror du att du vil merke forskjell på raskheten i praksis,med å kjøre rundt i eit grustak f.eks
                          har 15 slike i drift i 2 fly, og funker upåklagelig så langt.Sensitiviteten er helt på høyde med Futaba servoer.
                          Hvem har sagt att Tombola kjører i grustak??
                          Raskheten har alt og si. treg servo, vanskelig og rette opp i en skrens. de vi bruker er rundt 0.10 sek.
                          Jeg bruker heller 1000,- på en bls 351 fra futaba, enn en treg servo som du nevnte her. og visst du leser teksten på elefun, ser du att den er ment for fly. Den ville antageligvis ikke holdt ett løp en gang, visst det ikke er stål drev i den. det er utrolig påkjenning på servoene i bilene. har hatt sånn billigservo i bilene mine selv, men jeg bytter aldri ut mine futaba servoer jeg har nå, med noe billig tregt, for og si det sånn.
                          Team Losi Norway 2011 www.smallsize.no
                          Team Losi 8eight 2.0 EU-- Spectrum Dx3R--RB consept--

Comment

Det står faktisk >>grustak f.eks.<<Den er digital og har ståldrev.og Om dere kjører løp (som eg selv faktisk har gjort i 3 år) så tror eg ikke att en servo med 0.10 eller 0.17 sek vil avgjøre om plasseringen din blir bra eller dårlig.En god fører ER en god fører uansett.Har sett god fører i aksjon, som har vunnet 4wd løp med 2wd bil

Comment

Tenk etter hva forskjellen er på 0.10 til 0.17.
                              Nesten dobbelt så rask. Finnes ikke noe verre enn treg servo i buggy (eller bil generellt). At en god fører kjører bra uansett, er så sin sak. Raskere rundetider oppnår man med en bil som er lett å kjøre. Det får man ikke med en servo som begynner å svinge etter du er ferdig med å vri på rattet på kontrollen.
                              TEAM ELEFUN

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,684   Posts: 440,454   Members: 8,163   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, gaffelape.
                              Working...
                              X