Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Innbrudd hos Indre Østfold RC igjen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Opprinnelig postet av djegga
    Det ER lov til og svare, eller ser du deg for god til det kanskje ?

INNSE AT DU HAR TAPT DA MANN!

Originally posted by WildTriaL View Post
    Hvordan er den melet i posen din da???
    hehehehe
    WWW.SAMIRC.NO
    Lars E Joelsen 33

Comment

Originally posted by mariuswold View Post
      Fabiz: It´s hard to tell the difference between a toilet and a human full of shit.

Kjære, kjære Lasse; hvordan i huleste kan jeg uttrykke tydeligere at jeg vil heve kjøpet? Du sa bare at du hadde brukt pengene og at jeg kunne værsego´ å prøve å få penger ut av deg, -for du hadde ikke en dritt.

Skjønner du ikke at det snart er på tide å HOLDE KJEFT?!
      Jeg kommer ikke til og holde kjeft. Jeg har for faen ikke prøvd og svindle deg i d hele tatt.. Hvis jeg absolutt skulle gjort d ville jeg da ikke sletta meg selv herfra og gitt f.. Idiot..

Lasse 21

Comment

Nei, for du har jo heller åpenbart ikke prøvd å svindle noen andre her på forumet... Dem er vel bare idioter dem også? -Eller hva sier du?

Kanskje en sterk påstand, men ut fra intelligensen din å dømme skulle søren ikke forundra meg om du er den "smarte" hjernen blant alle tyveriene som aldri har blitt oppklart!

Comment

Originally posted by mariuswold View Post
          Nei, for du har jo heller åpenbart ikke prøvd å svindle noen andre her på forumet... Dem er vel bare idioter dem også? -Eller hva sier du?

Kanskje en sterk påstand, men ut fra intelligensen din å dømme skulle søren ikke forundra meg om du er den "smarte" hjernen blant alle tyveriene som aldri har blitt oppklart!
          Fabiz skal da for faen få penegr når jeg har gått opp i lønn. Noen som går på skole og får seg utdanning. Du hvet kasnje ikke hav d er..... Og han andre som maser.. Det han sendte meg var bare dritten og hang ikke sammen. derfor jeg ikke gidder og svare han. Desuten skrev han til meg at han hadde kjøpt det... Og det var en sensorkabel til kasnje 30kr og en pinong til hvor mye.. Og jeg har aldri stjålet noe noen gang.. Så du skl være jævla forsiktig med hva du påstår..

Lasse 21

Comment

Lasse, det er GAME OVER!

Jeg tror de fleste her på forumet holder med Marius, kan du ikke bare høre på hva han har og si, og kanskje bli enige ?

du kan i det minste slutte og være så frekk mot han som til og begynne med var høfflig mot deg, helt til du bare skrev masse dritt til ham!
            Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
            Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
            TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

Comment

Originally posted by ThErEx View Post
              Fabiz skal da for faen få penegr når jeg har gått opp i lønn. Noen som går på skole og får seg utdanning. Du hvet kasnje ikke hav d er..... Og han andre som maser.. Det han sendte meg var bare dritten og hang ikke sammen. derfor jeg ikke gidder og svare han. Desuten skrev han til meg at han hadde kjøpt det... Og det var en sensorkabel til kasnje 30kr og en pinong til hvor mye.. Og jeg har aldri stjålet noe noen gang.. Så du skl være jævla forsiktig med hva du påstår..
              Jeg tok faktisk bilde av eska med bil og utstyr oppi, og JA, jeg hadde tatt av linkene for og ikke gjøre eska så syyyykt stor! Men det skulle vell ikke være store problemet, for jeg sendte deg faktisk bilde av pakken jeg sendte, og du godtok det!

Du klarte jo tydeligvis og sette det sammen...
              Og solgte du ikke "dritten" videre da ?

Du kan vell ikke påstå at det jeg fikk var så sammensatt heller ?
              Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
              Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
              TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

Comment

Originally posted by djegga View Post
                Jeg tok faktisk bilde av eska med bil og utstyr oppi, og JA, jeg hadde tatt av linkene for og ikke gjøre eska så syyyykt stor! Men det skulle vell ikke være store problemet, for jeg sendte deg faktisk bilde av pakken jeg sendte, og du godtok det!

Du klarte jo tydeligvis og sette det sammen...
                Og solgte du ikke "dritten" videre da ?

Du kan vell ikke påstå at det jeg fikk var så sammensatt heller ?
                Siden du forsvarer marius. så kan vell jeg si det samma som han. Jeg hadde ikke peil på crawlere og d var dårlig bilde... Men jøss mas om en sensor kabel og en piniong du... d plager meg fktisk ikke for d er småpiss som du skrev til meg at du hadde ordna..

Lasse 21

Comment

Originally posted by ThErEx View Post

Vell, du skriver som om du trenger dette!

Uansett HVA faen grunnen din er for at du ikke har fått betalt folk for ting du har kjøpt så driter du deg ut.
                  Alt handler om prioriteringer! Ikke noe annet.

Jeg selv gikk på skole, jobba og hadde hobby for noen år siden. Utrolig nok!

Snodig nok bygde jeg i den tiden opp en BMW 525 ut av en 518 som jeg da gjorde dønn strøken + alt godkjent i vognkortet. Og likevell hadde jeg litt penger til overs for mat og andre ting. Snodig nok fikk jeg ikke noen uvenner ut av dette selv om jeg hadde en og annen litt forsinka betaling. I tillegg til andre hobbyer av mindre kaliber.

Om du er så lut fattig som du påstår du er så er first price nuddler og vann en veldig fin løsning på mat når økonomien skal. Tro meg.

Til dere andre:
                  Ta dere bryet med å lese innleggene deres et par ganger før dere poster dem. Mye av det dere skriver henger ikke på greip, og mange her virker KUN til å være ute etter å henge ut ThErEx. Selv fabiz greier å holde seg tilnærmet rolig i henhold til situasjonen her.
                  Futaba 3PM-X
                  Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
                  Losi XXX-S | HPI Savage
                  | Tamiya CC01 Pajero

Comment

Som dere ser.... Dere kommer ingen vei med han. Ikke vits.....

Comment

Originally posted by Duttleif View Post
                      Vell, du skriver som om du trenger dette!

Uansett HVA faen grunnen din er for at du ikke har fått betalt folk for ting du har kjøpt så driter du deg ut.
                      Alt handler om prioriteringer! Ikke noe annet.

Jeg selv gikk på skole, jobba og hadde hobby for noen år siden. Utrolig nok!

Snodig nok bygde jeg i den tiden opp en BMW 525 ut av en 518 som jeg da gjorde dønn strøken + alt godkjent i vognkortet. Og likevell hadde jeg litt penger til overs for mat og andre ting. Snodig nok fikk jeg ikke noen uvenner ut av dette selv om jeg hadde en og annen litt forsinka betaling. I tillegg til andre hobbyer av mindre kaliber.

Om du er så lut fattig som du påstår du er så er first price nuddler og vann en veldig fin løsning på mat når økonomien skal. Tro meg.

Til dere andre:
                      Ta dere bryet med å lese innleggene deres et par ganger før dere poster dem. Mye av det dere skriver henger ikke på greip, og mange her virker KUN til å være ute etter å henge ut ThErEx. Selv fabiz greier å holde seg tilnærmet rolig i henhold til situasjonen her.
                      Jeg lever forøverig på lunsjen på jobben og brød hjemme og hender jeg spånser på emg en grandis eller lapskau på box innimellom.. Jeg jobba pussa bil levde livet begynte på skole hadde 0 i inntekt og lån og parabol og bil og tatt nedbetaling på TV... ja jeg greier meg akkuratt så ting ikke går til innkasso atm men lærlingelønna går oppover og har snakka emd fabiz på tlf og sakt jeg skal betle når jeg går opp i lønn..

Lasse 21

Comment

Om du går på skole så må du seriøst revudere å ha barneskolen på nytt. Følg godt med i religionstimene! -Der får man nemlig en viss oppfatning av hva etikk er, og det er tydelig at du har bomma med noen meter!

Jeg vet ikke helt hvordan det skal la seg gjøre å forklare deg at måten du opptrer på ikke er allment akseptert. Du svarer på alt og mot alle på en måte som, psykologisk sett, er en forsvarsposisjon fordi du ikke vet å uttrykke deg, eller fordi du mangler gode argumenter.

Til slutt noen råd (nå snakker jeg ikke bare på vegne av meg selv):

* Ikke ta deg råd til mer enn du kan betale for (denne er god!)
                        * Etikkens prinsipp nr. 1: gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg
                        * Gjør opp for deg, dvs. skylder du penger så betaler du!
                        * Ikke tro du er noen, for før eller senere vil det vise seg at du er svært lite (tilfelle!)

Nå skal jeg sove. Håper jeg aldri treffer deg IRL, for da kommer jeg til å bli fly forbanna.

Comment

Har vel egentlig ikke vært så mye mer enn 1-5 vettuge setninger i denne tråden.... (bortsett fra de 2 innlegg innimellom da )

Om man skal kjøpe noe, VENTER MAN TIL MAN FÅR PENGER, og så kjøper man. Er ikke selgers problem at du ikke har penger!

(men FY så mye unødvendig dritt dere slenger om hverandre. )
                          Last edited by SAVAGEry; 27 January 2010, 22:13.
                          Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                          Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

Comment

Originally posted by SAVAGEry View Post
                            Er (så godt som)100% enig det Duttleif skriver over her .

Har vel egentlig ikke vært så mye mer enn 1-5 vettuge setninger i denne tråden.... (bortsett fra innlegget over her da )

Om man skal kjøpe noe, VENTER MAN TIL MAN FÅR PENGER, og så kjøper man. Er ikke selgers problem at du ikke har penger!

(men FY så mye unødvendig dritt dere slenger om hverandre. )
                            Joa men når man har fast jobb så tenker men ikke. ja kansje jg skal gå på skole om et par år. Og når jeg da fikk tilbud om og komme inn og fikk godkjnt og fryse lånet jeg har så er d vell. Det er noe jeg ikke planla når jeg hadde fast jobb...

Lasse 21

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,684   Posts: 440,454   Members: 8,163   Active Members: 2
                            Welcome to our newest member, gaffelape.
                            Working...
                            X