Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nytt forum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Crazy Beetle: Jeg stilte et spørsmål rettet mot Espen, så hvorfor du kommer med spydige kommentarer vet ikke jeg...
    Men jeg fikk svar på spørsmålet mitt, og det var formålet.

    Fabiz
    Smallsize Hobbyland A/S
    Team Losi : Spektrum

    Comment


    • #32
      Men hva er det med signatur bildet. Offor så siiiiiiinsykt lite a? Får ikke mye infor på 2kb. Har en fil på 4kb såklart akkurat litt for stort. hmmm.. Kunne gjerne spedd på bittelitt mere enn 2kb i dette forumet. Skjønner at man ikke vil ha gedigne bilder men 2kb????

      Nikko=)
      YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

      Comment


      • #33
        De nye fargene er grelle! Svir i øynene etter tre minutter...
        Hvor ble det av bildet mitt?
        Hvem har bøffa smilies'ene?
        Tungvint å gå tilbake til temasiden.

        Bare fryd og gammen, her altså...

        PS: Noen som vet hvor man kan bestille colabunner i stativ uten å betale moms og toll?
        I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
        sigpic
        For n'te gang Sofus, trykk F5...

        Comment


        • #34
          Jeg klarer desverre ikke å se hvordan disse fargene kan brenne i øynene, mens det forrige forumet er balsam for øynene Begge går jo i duse blåfarger, men jeg skal se om jeg kan få justert det inn litt.

          Harald1966: Smiliesene fra gamleforumet er overført det er bare noen ekstra, men seriøst - dette syntes jeg er uvensentlig flisespikkeri.
          Temasiden du nevner her vil jeg gjerne høre litt mer om derimot Hvilken side er det du tenker på da og hvordan var det enklere før? Det kan være ting jeg kan få endret på.
          PS! Avataren din kan du legge inn på nytt, det kan ha skjedd noe med omleggingen der.

          Nikko: Har økt grensen til 20kb nå.
          mvh, Espen Grimsgaard ('75)
          [[ har en kunst-pause.. ]]

          Comment


          • #35
            Originally posted by espeng View Post
            Jeg klarer desverre ikke å se hvordan disse fargene kan brenne i øynene, mens det forrige forumet er balsam for øynene Begge går jo i duse blåfarger, men jeg skal se om jeg kan få justert det inn litt.

            Harald1966: Smiliesene fra gamleforumet er overført det er bare noen ekstra, men seriøst - dette syntes jeg er uvensentlig flisespikkeri.
            Temasiden du nevner her vil jeg gjerne høre litt mer om derimot Hvilken side er det du tenker på da og hvordan var det enklere før? Det kan være ting jeg kan få endret på.
            PS! Avataren din kan du legge inn på nytt, det kan ha skjedd noe med omleggingen der.

            Nikko: Har økt grensen til 20kb nå.
            Sweet dude!

            Nikko=)
            YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

            Comment


            • #36
              Hva med en avstemning? "Hva syns du om det nye forumet"

              "Knall, bra nok, dårlig" eller noe sånt?

              Comment


              • #37
                Originally posted by <F-150> View Post
                Hva med en avstemning? "Hva syns du om det nye forumet"

                "Knall, bra nok, dårlig" eller noe sånt?
                Får la det synke litt inn før vi begynner å stemme vel?

                Comment


                • #38
                  dette blir nok bra skal dere se
                  cosmic og tunderbolt og en ppb cat med zenoah + noen båtær til da
                  kai bråthen. ø.m.b.k.

                  Comment


                  • #39
                    lurte på dette med smilies. det hadde vært greit om det hadde blitt satt opp slik at man bare kunne trykke på det fjeset man vil ha istede for å skrive inn :wink: foreksempel.

                    Kan dett endres på
                    Kjører: Traxxas Jato 3.3

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by fredrik1302 View Post
                      lurte på dette med smilies. det hadde vært greit om det hadde blitt satt opp slik at man bare kunne trykke på det fjeset man vil ha istede for å skrive inn :wink: foreksempel.

                      Kan dett endres på
                      Akkurat dette er jeg enig med deg i!

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by espeng View Post
                        Jeg klarer desverre ikke &#229; se hvordan disse fargene kan brenne i &#248;ynene, mens det forrige forumet er balsam for &#248;ynene Begge g&#229;r jo i duse bl&#229;farger, men jeg skal se om jeg kan f&#229; justert det inn litt.

                        Harald1966: Smiliesene fra gamleforumet er overf&#248;rt det er bare noen ekstra, men seri&#248;st - dette syntes jeg er uvensentlig flisespikkeri.
                        Temasiden du nevner her vil jeg gjerne h&#248;re litt mer om derimot Hvilken side er det du tenker p&#229; da og hvordan var det enklere f&#248;r? Det kan v&#230;re ting jeg kan f&#229; endret p&#229;.
                        PS! Avataren din kan du legge inn p&#229; nytt, det kan ha skjedd noe med omleggingen der.

                        Nikko: Har &#248;kt grensen til 20kb n&#229;.
                        Det med &#229; g&#229; tilbake til temasiden (feks "&#197;pent forum") fant jeg ut av. Bare litt uvant i f&#248;rsten... lol

                        Det er igrunnen bare fargene som er litt pes. Duse bl&#229;farger skal egentlig v&#230;re bra p&#229; web, men det er noe slitsomt over disse vi har n&#229;...

                        Ellers bra!

                        Forresten, hva er begrensningene p&#229; profilbildet? F&#229;r det ikke til &#229; funke!
                        Last edited by Haralde66; 25 February 2007, 17:06.
                        I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                        sigpic
                        For n'te gang Sofus, trykk F5...

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by harald1966 View Post
                          Det med å gå tilbake til temasiden (feks "Åpent forum") fant jeg ut av. Bare litt uvant i førsten... lol
                          Det er igrunnen bare fargene som er litt pes. Duse blåfarger skal egentlig være bra på web, men det er noe slitsomt over disse vi har nå...
                          Ellers bra!
                          Forresten, hva er begrensningene på profilbildet? Får det ikke til å funke!
                          Finfint! Begrensingene på avatar'en er 80x80 pixler og 20.000 bytes mener jeg. Profilbilde husker jeg ikke sånn i farten, det er et bilde som kun blir vist inne på din profilside..
                          mvh, Espen Grimsgaard ('75)
                          [[ har en kunst-pause.. ]]

                          Comment


                          • #43
                            Slette innlegg

                            Kan ikke se jeg har muligheten til å slette innlegg. Tenker da på anonser i kjøp og salg.
                            Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                            “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Stusdal View Post
                              Kan ikke se jeg har muligheten til å slette innlegg. Tenker da på anonser i kjøp og salg.
                              Det samme savner jeg.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Stusdal View Post
                                Kan ikke se jeg har muligheten til å slette innlegg. Tenker da på anonser i kjøp og salg.
                                Originally posted by Marder Beetle View Post
                                Det samme savner jeg.
                                Det er fikset nå. Under menyen "trådverktøy" rett over meldingen så ligger det mulighet for å slette eget innlegg i Kjøp og salg gruppene. Takk for tipset!
                                mvh, Espen Grimsgaard ('75)
                                [[ har en kunst-pause.. ]]

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X