Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nytt forum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Tombola View Post
    Jeg finner ikke igjen knappen hvor jeg kan slette ett innlegg eller nytt tema, er det bare jeg som er blitt blind?
    Den skal ligge i den menyen som heter "Trådverktøy" når du er inne på innlegget ditt.
    mvh, Espen Grimsgaard ('75)
    [[ har en kunst-pause.. ]]

    Comment


    • #62
      Går det ikke ann å bytte fargene til orange - slik det var på gamleforumet

      Comment


      • #63
        Originally posted by <F-150> View Post
        Går det ikke ann å bytte fargene til orange - slik det var på gamleforumet
        Hmm, det var vel ikke noe som var oransje på gamleforumet? Men utover det så er jeg enig Det skal byttes litt farger her om ikke så lenge.
        mvh, Espen Grimsgaard ('75)
        [[ har en kunst-pause.. ]]

        Comment


        • #64
          Beklager folkens, jeg hadde rota litt med noe sorteringsrekkefølge her i natt, men det er rettet opp nå.
          Har også delt opp Båtforumet som noen kanskje har sett.
          mvh, Espen Grimsgaard ('75)
          [[ har en kunst-pause.. ]]

          Comment


          • #65
            Er det meningen at siste post kommer først i tråden? eller har jeg rota til noe nå? personlig liker jeg at første post er først i tråden.
            :: Tamiya? ::
            :: TNX 5.2r, TT-01, TB-02D, TA05-R, M-03R :: Spectrum ::
            Reklameplass til leie?

            Comment


            • #66
              Originally posted by thomasm View Post
              Er det meningen at siste post kommer f&#248;rst i tr&#229;den? eller har jeg rota til noe n&#229;? personlig liker jeg at f&#248;rste post er f&#248;rst i tr&#229;den.
              Da tror jeg kanskje du har gjort noen innstillinger for din del.. Jeg mener &#229; ha rydda opp i den tr&#229;d-sorteringen n&#229;, det ser hvertfal riktig ut her.
              Se for&#248;vrig her: http://forum.radiostyrt.no/vb/faq.ph...b_threadedmode
              mvh, Espen Grimsgaard ('75)
              [[ har en kunst-pause.. ]]

              Comment


              • #67
                Mange nye medlemmer på forumet her nå som ikke følger signaturreglene. Grunnen til det etter hva jeg får tilbakemeldinger på fra de jeg har sendt påminnelser til, er at de ikke har sett det. Er den linken vekk eller hva har skjedd med den?

                Den burde kanskje være mye mer SYNLIG

                Og til vi som er Moderatorer, er det noe mulighet for at vi kan se om den ene eller andre av oss faktisk allerede har sendt ett PM til en ny bruker om forumsregler.
                Sikkert ikke hyggelig for en ny bruker å få 5 PM rett etter hverandre med samme beskjed.
                TEAM ELEFUN

                Comment


                • #68
                  Originally posted by extra View Post
                  Mange nye medlemmer på forumet her nå som ikke følger signaturreglene. Grunnen til det etter hva jeg får tilbakemeldinger på fra de jeg har sendt påminnelser til, er at de ikke har sett det. Er den linken vekk eller hva har skjedd med den?

                  Den burde kanskje være mye mer SYNLIG

                  Og til vi som er Moderatorer, er det noe mulighet for at vi kan se om den ene eller andre av oss faktisk allerede har sendt ett PM til en ny bruker om forumsregler.
                  Sikkert ikke hyggelig for en ny bruker å få 5 PM rett etter hverandre med samme beskjed.
                  Den ligger under informasjon fra klubber og forbund. Enig i det du sier om påminnelser, men jeg kan ikke se at noen andre moderatorer har sendt PM. Men det får de tåle:-x
                  Serpent S120L-Futaba-LRP-KO

                  Comment


                  • #69
                    Hvordan i Hel.-,. senner jeg PM til folk?
                    Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
                    Jørn Birkeland. 74.Modell
                    http://www.bountyhunter4x4.com/

                    Comment


                    • #70
                      Lagt merke til "Snarvei til din klubb" &#248;verst ved logoen; ikke verst

                      men klubben i Trondheim kan jeg ikke se...

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by jornbr View Post
                        Hvordan i Hel.-,. senner jeg PM til folk?

                        F.eks klikk på brukernavnet i en post.
                        Da kommer det opp en boks med flere muligheter.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by espeng View Post
                          Den første falt best i smak her. Noen endringer i fargevalget så er den knall! Høres ut som om de fleste vil ha noe som matcher logoen; gult/oransje, svart og grått.

                          Om du ikke har tid/mulighet til å fikse norskspråklige "sitat", "svar" m.m. knapper kan jeg sikkert lage noen du kan laste opp (basert på de gamle). Ikke at det er en så veldig stor jobb.. Venter i så fall til du bestemmer deg for et evt nytt design. ^^

                          Litt off topic: Jobber du med IT, programvareutvikling e.l. espeng? Ble hektet på webdesign/utvikling selv for rundt halvannet år siden.
                          Teodor T. L. - 89' modell.
                          Fornøyd eier av en rød Madforce

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by Teddy View Post
                            Den første falt best i smak her. Noen endringer i fargevalget så er den knall! Høres ut som om de fleste vil ha noe som matcher logoen; gult/oransje, svart og grått.

                            Om du ikke har tid/mulighet til å fikse norskspråklige "sitat", "svar" m.m. knapper kan jeg sikkert lage noen du kan laste opp (basert på de gamle). Ikke at det er en så veldig stor jobb.. Venter i så fall til du bestemmer deg for et evt nytt design. ^^

                            Litt off topic: Jobber du med IT, programvareutvikling e.l. espeng? Ble hektet på webdesign/utvikling selv for rundt halvannet år siden.
                            Ja, må prøve å få kikket på det i løpet av uka.. Takk for tilbudet med knappene, kanskje jeg slår til på det når jeg finner ut hva jeg gjør med stilen. Er ganske behagelig og bare la den være foreløpig

                            Jeg jobber som "web-potet" i Edda Media (tidl. Orkla Media). Har holdt på med det i en god stund.. Sjekk: http://www.hjem.no/espen/gollum/ .. Jeg laget den hjemmesiden når du var 5-6 år gammel Og har igrunn holdt på siden..

                            Herregud jeg begynner å bli gammel :-o
                            mvh, Espen Grimsgaard ('75)
                            [[ har en kunst-pause.. ]]

                            Comment


                            • #74
                              Jeg har Alle orginale knapper i Norsk ferdig laget :S Til standard style som du kj&#248;rer nu.

                              Du finner de her
                              Last edited by JonV; 9 March 2007, 10:07.

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by fg-racing.net View Post
                                Jeg har Alle orginale knapper i Norsk ferdig laget :S Til standard style som du kjører nu.
                                Du finner de her
                                Takker! Da har jeg lagt inn de om ikke annet..

                                (Igrunn merkelig at ikke det var en egen mappe med knapper som tilhørte de norske språkfilene.. Det hadde faktisk phpBB)..
                                mvh, Espen Grimsgaard ('75)
                                [[ har en kunst-pause.. ]]

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X