Announcement

Collapse
No announcement yet.

Senior medlem/ Seniormember

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Jeg har et annet spm. I stad så var jeg opp i ca 220 innlegg, men så plutselig når jeg logger meg på senere på dagen, så er jeg bare nede i 199, ikke at det gjør meg så veldig mye, men hvorfor skjer det?

    Det er den tredje gangen dette skjer!
    Hobao Hyper 7 PBS, Kyosho TR15 Stadium Truck m/ annen motor og trimpotte, Tamiya TT-01D, Tamiya Wild One fra 1986, 3x HBX driftebiler 1 HBX buggy, 1 HBX Bonzer, 1 HSP Brontosaurus, 1 HengLong walker bulldog.

    Comment


    • #32
      Originally posted by macgyver1958 View Post
      Jeg har et annet spm. I stad så var jeg opp i ca 220 innlegg, men så plutselig når jeg logger meg på senere på dagen, så er jeg bare nede i 199, ikke at det gjør meg så veldig mye, men hvorfor skjer det?

      Det er den tredje gangen dette skjer!
      Kansje fordi moderatorer har vært inne å slettet unødvendige poster?
      Slik som mine Off Topic til tider forsvinner

      Comment


      • #33
        Originally posted by Marder Beetle View Post
        Kansje fordi moderatorer har vært inne å slettet unødvendige poster?
        Slik som mine Off Topic til tider forsvinner
        Har sjekket og det har ikke vært noen moderatorer inne mens jeg var avlogget. Jeg trodde ikke de kunne slette off topic jeg. Jeg syns man kunne fått en beskjed hvis de gjorde det iallefall.
        Hobao Hyper 7 PBS, Kyosho TR15 Stadium Truck m/ annen motor og trimpotte, Tamiya TT-01D, Tamiya Wild One fra 1986, 3x HBX driftebiler 1 HBX buggy, 1 HBX Bonzer, 1 HSP Brontosaurus, 1 HengLong walker bulldog.

        Comment


        • #34
          hvorfor ddet? hvist du har skrevet noe som bare er tull, så gjør det vel ikke no om det blir fjernet? 99,998% av det andre på denne tråden (inkludert dette innleggeter) egentlig bare kødd! men uansett liker nok de fleste av oss på dette forumet å diskutere ting som egentlig ikke er noe vits i å diskutere! dessuten kommer de fleste morsomme sitater av ot inlegg!
          biler: swift 2, inferno st, mini inferno, serpent s400,tamiya TRF 415, swissflash tyrell

          "I don't know what you americans call it, but in Norway, we call it aircondition''

          Comment


          • #35
            Originally posted by macgyver1958 View Post
            Jeg trodde ikke de kunne slette off topic jeg. Jeg syns man kunne fått en beskjed hvis de gjorde det iallefall.
            Vi sletter i hytt og Pine vi!!!!:mrgreen:
            Og nei ,,,,du vil ikke få noe PM.
            NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
            RC4WD Team Driver

            Comment


            • #36
              Helt erlig må jeg si at det ikke burde bli noe diskusjo ut av dette med innlegg å alt slags dritt.... Synes bare at counteren og medlemsstatusen skulle bli fjernet(hadde vert greit om moderator og administrator hadde) og at OT bare ble fjernet av admin/moderator uten noe diskusjon
              O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
              Kthxbye

              Comment


              • #37
                hva tror dere dere tjener på å slette counteren da?? ingen verdens ting... :neutral:
                mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                Comment


                • #38
                  Regner med at hvis counteren og medlemsstausen er borte er det ferre folk som skriver bare for å skrive...

                  Det burde blitt åpnet en ny tråd for dette...
                  O.S. 55AX powered Kyosho Calmato og Futaba 7C 2.4GHz
                  Kthxbye

                  Comment


                  • #39
                    de er inne på noe på ls forumet... der har de en skravle tråd... der kan de da snakke om svada og alt de har lyst til .... burde vært en egen kjefte tråd og for de som legger seg borti alt.. jeg for min del kommer aldri til og svikte forumet. det er tross alt en bra plass og dele meninger og ytre spørsmål... selv om jeg har holdt på med denne hobbyen siden barnehagen så har jeg fremdeles mye igjen og lære .

                    vil bare si en ting : forumet er helt topp hvis man bruker det riktig.... sørg for at rc hobbyen holder seg i live i mange år til
                    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by beemerworld View Post
                      de er inne på noe på ls forumet... der har de en skravle tråd... der kan de da snakke om svada og alt de har lyst til .... burde vært en egen kjefte tråd og for de som legger seg borti alt.. jeg for min del kommer aldri til og svikte forumet. det er tross alt en bra plass og dele meninger og ytre spørsmål... selv om jeg har holdt på med denne hobbyen siden barnehagen så har jeg fremdeles mye igjen og lære .

                      vil bare si en ting : forumet er helt topp hvis man bruker det riktig.... sørg for at rc hobbyen holder seg i live i mange år til
                      Enig i at det skulle vært lagt opp til en "skravle tråd" innenfor hver gruppe slik at folk som var skravlesjuke uten noe spesielt å meddele, kunne ha et sted der de virkelig kunne boltre seg off-topic.
                      Tror nok at endel unødvendige innlegg rundt i forskjellige tråder hadde gått ned da.
                      Er jo mange som bruker forumet som ei greie for å få tida til å gå, og at de faktisk synes det er moro å skravle på slike forum. Dette er en del av hele greia med forum på nettet, og jeg tror nok ikke det kommer til å forsvinne heller.
                      Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe


                      Comment


                      • #41
                        jeg synes det er gøy jeg iallefall.... jeg tilbringer mange kvelder her jeg ... i tillegg til bilforumet
                        mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                        Comment


                        • #42
                          He-he.... Denne tråden var igrunn ganske morsom...

                          Jeg er en ivrig kar her på forumet. Inntil nylig holdt jeg meg kun til båt-delen, men det er litt daut der for tiden... Is på vannet, se...
                          Jeg synes det med "overivrige"-skribenter som gjør alt de kan for å få høyere status, viser at det er en liten "konkurranse" de tror de er med på. Greit nok, men når det virkelig er en konkurranse (RC bil racing, båt eller annet), ja da ser vi ikke mye til dem.
                          Det der med "status" har jo ingen verdens ting å si uansett. Hadde det enda vært noe å hente på det...
                          Vil noen ha seriøse tekniske forum, så finnes de i haugevis, men de er langtfra like interesante å lese....så sant du ikke er helt nerd, da... Og svarene er svært få på hver tråd.

                          Jeg pleier å være så OT at jeg tilogmed har kalt teamet mitt for nettopp det.
                          Jeg tror Svada Racing fortsatt er ledig....
                          I`m BACK!

                          Comment


                          • #43
                            hmm

                            Originally posted by JohnnyStingray View Post

                            Jeg pleier å være så OT at jeg tilogmed har kalt teamet mitt for nettopp det.
                            Jeg tror Svada Racing fortsatt er ledig....
                            Er bare det at Svada er et Jente navn, ikke like barskt.
                            sigpic
                            http://www.kyosho.no/

                            Comment


                            • #44
                              Nå er disse brukertitlene fjernet.
                              mvh, Espen Grimsgaard ('75)
                              [[ har en kunst-pause.. ]]

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X