Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

"Honnør"...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by extra View Post
    Det vil bare ikke funke rett og slett. Du vil få en gjeng med idioter til å komme ut med svar i hytt og pine hele tida bare for å få "cred".
    Vi har jo noe av det samme med antall innlegg som står under navnet på brukerne. Virker som om det er mange (spesielt de ferskeste) som poster bare for å få opp innleggstelleren.

Vi hadde jo noen tråder for en stund siden som omhandlet hvor man poster man måtte ha for å endre tittel fra juniormedlem til seniormedlem eller noe sånt. Den som postet denne tråden rakk vel nesten seniormedlem bare på tåpelig svar i den tråden.
    RC Drift Club Norway | LMBK

Comment

Originally posted by Hurrle View Post
      Vi hadde jo noen tråder for en stund siden som omhandlet hvor man poster man måtte ha for å endre tittel fra juniormedlem til seniormedlem eller noe sånt. Den som postet denne tråden rakk vel nesten seniormedlem bare på tåpelig svar i den tråden.
      Lurer på hvor mange innlegg jeg må ha for å bli Guru jeg

Comment

Vi har jo noe av det samme med antall innlegg som står under navnet på brukerne. Virker som om det er mange (spesielt de ferskeste) som poster bare for å få opp innleggstelleren.

He he.........
        TEAM ELEFUN

Comment

Du tror det ja.
          Men, du er da ikke den rette personen som har godt over 1,500 innlegg.

Comment

Originally posted by HaitekNørd View Post
            Du tror det ja.
            Men, du er da ikke den rette personen som har godt over 1,500 innlegg.
            Men se også på hvor lenge jeg har vært medlem! Du har over dobbelt så mange innlegg som meg pr dag i forhold til hvor lenge vi har vært medlemmer...

Du har vært medlem siden 30 okt 2007 og har 97 innlegg som gir 4,73 innlegg pr dag.
            Jeg har vært medlem siden 12 aug 2005 og har 1771 innlegg som gir 2,14 innlegg pr dag.

Case closed.
            Last edited by Hurrle; 20 November 2007, 01:05.

Comment

Men se også på hvor lenge jeg har vært medlem! Du har over dobbelt så mange innlegg som meg pr dag i forhold til hvor lenge vi har vært medlemmer...

Så det du prøver å si, er at jeg bør slutte med å svare på innlegg her inne?
              Det du oppfordrer til?

Comment

Det var bare en bemerkning på at du tydeligvis mener jeg er et postcounth*re, enda du har flere poster pr dag enn meg.

Comment

Hørtes ut som en dum ide med pluss og minus poeng. Man får jo svar på det meste her uansett. Som en nevnte her er det mange innspill i radiostyrt der flere svar både kan være rett og galt. Man driver vel med radiostyrt for å ha det moro, ikke være kongen på haugen på et forum. Gå ut å lek istedenfor å henge foran skjermen.

Nikko=)
                  YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

Comment

Ok, da.
                    Jeg kan vel si meg litt enig nå etter at dere har sagt deres mening om at det også vil være et problem.
                    Ettersom det kan være et feil svar, ol.

Så tar den kritikken til meg.

Comment

Det var bare en bemerkning på at du tydeligvis mener jeg er et postcounth*re, enda du har flere poster pr dag enn meg.
                      Men nå er nå vel kanskje hele poenget med et forum, at personer skal kunne kommunisere med hverandre.
                      Sånn at det blir ført forum.

Liker du ikke at jeg poster mye, å er aktiv i forumet. Kan du jo prøve å få meg utestengt, pga for mye aktivitet?

Comment

Liker du ikke at jeg poster mye, å er aktiv i forumet. Kan du jo prøve å få meg utestengt, pga for mye aktivitet?
                        Vennligst ikke frist meg!!!!
                        NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
                        RC4WD Team Driver

Comment

Men nå er nå vel kanskje hele poenget med et forum, at personer skal kunne kommunisere med hverandre.
                          Du blander "kommunisere" med "irritere". Stor forskjell!
                          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                          - NiceShot.no

Comment

Originally posted by WildTriaL View Post
                            Vennligst ikke frist meg!!!!
                            Herregud??
                            Nå får du begynne å opptre litt mer profesjonelt.
                            Med denne holdningen din, der du hele tiden kommer med sånne utkast som du gjør, ender det til slutt at folk ikke ønsker å være noe mer på forumet.

Ikke gjør sånn at folk til slutt ikke tørr å poste noen svar!

Comment

hmmm

Sånn at det blir ført forum.

Hva med å endre skrift størelsen din, så folk som ikke har enorme colabunner klarer å lese hva du skriver
                              sigpic
                              http://www.kyosho.no/

Comment

Originally posted by OZZY View Post
                                Hva med å endre skrift størelsen din, så folk som ikke har enorme colabunner klarer å lese hva du skriver
                                Jeg liker at størrelsen ikke er så forbasket stor. Med denne normale størrelsen ser det ut for meg at folk nærmest skriker etter hjelp. ^^
                                Lev med det.

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X