Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forumet blitt "strengere"?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Sutreunger som har problemer med å tilpasse seg et samfunn med regler vil ofte reagere... Det store spørsmålet er jo bare hvordan det blir reagert.

    Her har jo én valgt å ta opp et tema, for så å ønske temaet fjernet. Og nå vil han jammen i meg slutte å bruke forumet også?

    Jeg for min del synes det er en merkverdig og uforståelig avgjørelse.
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #32
      Det er foordi dette forumet har blit felt elendig nå etter nytt år, kan ikke gjere noe uten å få points!

      Comment


      • #33
        Godt å se at handlingene våre merkes.

        Men. I stedet for å hoppe av forumet, hva med heller å forholde seg til reglene?
        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
        - NiceShot.no

        Comment


        • #34
          Kan kansje gi forumet ein sjanse til, men då må du fjerne pointsen for siganturen!

          Comment


          • #35
            noen som har en link til over sikten med alle reglen? burde foreste vært påbut med pris i overskriften på salgs delen i forumet, og i søkelimit.
            biler: swift 2, inferno st, mini inferno, serpent s400,tamiya TRF 415, swissflash tyrell

            "I don't know what you americans call it, but in Norway, we call it aircondition''

            Comment


            • #36
              Originally posted by Nitro only View Post
              Kan kansje gi forumet ein sjanse til, men då må du fjerne pointsen for siganturen!
              hvorfor det?? du farer jo uten signatur nå. det er jo synd, for da blir alle innleggene dine slettet, og hvis du ikke ordner det blir du etterhvert utestengt.
              MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
              TRF-415MSXX
              DEX410

              Comment


              • #37
                Jeg syns det er bra at moderatorene trår til og sletter unødvendige poster og holder orden i samfunnet! Stå på!
                FG Marder Race || Protech Enigma XS til salgs

                Comment


                • #38
                  Syns det er bra at moderatorene har blitt mer synelig jeg også.
                  Stå på videre!

                  Comment


                  • #39
                    Synes moderatorene gjør en god jobb jeg også, men til tider kan dere være litt nazi. Blant annet når det gjelder stenging av tråder pga manglende signatur. En advarsel på forhånd er bedre.

                    Fabiz
                    Smallsize Hobbyland A/S
                    Team Losi : Spektrum

                    Comment


                    • #40
                      Dette er det som irirterer meg,dere sier at man skal få ein advarsel, men når eg feks har lagt bilder tå mta4'en på feil tråd feks. SÅ FÅR EG EIT POENG, dette er iriteranes!

                      Det burde dere gjøre noe med..? Håper det så eg kan bli igjen her

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Nitro only View Post
                        Dette er det som irirterer meg,dere sier at man skal få ein advarsel, men når eg feks har lagt bilder tå mta4'en på feil tråd feks. SÅ FÅR EG EIT POENG, dette er iriteranes!

                        Det burde dere gjøre noe med..? Håper det så eg kan bli igjen her

                        Det er ikke derfor du får advarsel, men pga. all klaginga di etterpå.

                        Du har to røde og ingen er pga posting i feil tråd. Nå må du roe deg litt her.

                        Ett rødt fordi du har spam/reklame i en tråd og ett rødt fordi du har fjernet signturen din. Ser nå at den er på plass igjen, men til ingen nytte. Du har selv bedt om å bli fjerna, og nå blir du det. Ferdig med den saken.
                        TEAM ELEFUN

                        Comment


                        • #42
                          Men eg har prøvd å få det godt igjen men dere er i mot meg, btw er ikke fjerna enda

                          Comment


                          • #43
                            Hva er disse røde poengene dere skriver om egentlig?
                            Noe nytt jeg ikke har fått med meg?

                            Comment


                            • #44
                              Men dette er jo det einaste forumet for modellbiler her i norge, så har vel ikke noen valg med å sjerpe meg men hva sjer om eg får 1 rødt kort til? har 2 stk :S

                              Comment


                              • #45
                                hvor ser man antall røde kort?? og hva er det?? må bare spørre for sikkerhetsskyld.
                                OooGøran j.BorkamoooO
                                OooRacer SavvyooO

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X