Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forumet blitt "strengere"?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det vil alltid bli sendt ut en PM til brukere som får gule/røde kort.
    Har du ikke fått melding, så har du ikke fått noen kort heller.

Kan forøvrig nevne at mye av det som skjer på forumet blir diskutert internt, og vi kan følge nøye med på enkeltpersoner over kortere eller lengre tid før vi gjør noe.

Et gult/rødt kort kommer sjelden uten at de fleste moderatorne er fullt klar over hva som skjer, og det skjer heller ikke fordi én mod har en dårlig dag.
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

Comment

Høres bra ut Xilian. Men hvor mange gule/røde kort er det for å bli utstengt? To gule for et rødt, og tre røde for 6 mnd. utestengelse?

Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

Comment

Men dette er jo det einaste forumet for modellbiler her i norge, så har vel ikke noen valg med å sjerpe meg :sad: men hva sjer om eg får 1 rødt kort til? har 2 stk :S

mta4 & tt-01
        Hold deg til reglene da, fortsatt ikke FULLT NAVN.

I går, 20:06 Thypoon
        Moderator

Ble medlem: Aug 2005
        Sted: Lillehammer

Signatur
        Hvis du skriker og skråler om forumets regler burde du fikse signaturen din: FULLT NAVN

Thypoon
        Moderator

Denne sendte jeg deg igår før du fikk rødt. Under en time er du igang igjen og poster helt uten signatur. Provoserende? Nei!!! Fortjent? Ja!!!
        Kan vel ikke være vanskligere enn å følge reglene her inne. Dette fjaset du kommer med om varsel du ikke har fått er tull!!!!! Og til alle dere andre som leser i tråden: Dette er ikke noe nazi regime, men et forsøk på å holde forumet ryddig og greit for alle som interessert i å diskutere RC og få litt lærdom av drevene brukere med kunnskap. Folk som ikke vil det selv kan jo leke med noe annet
        Serpent S120L-Futaba-LRP-KO

Comment

start ikke noe du ikek kan fullføre e det et ordtak som ser.

det er noe som sier meg at noen kanskej har satt igang noe vedkommendde ikke klarer å gejnnomføere å da må det sytes litt.

hvis tråd starter kan slutte å syte å klage samtidig som han holder seg til reglene så hadde ting vært mye enklere.
          å med det samme husk at moderatorene kan se innleggene som blir slettet. både de vi selv sletter å de som brukerne sletter. se renkelte slenger litt mye med leppa nå.
          A REAL TWIN IS A V-TWIN.
          alt under 1200 cc er en startmotor.
          R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

Comment

skal dere chatte folkens så finnes det et fint program kalt msn dette kan lastes ned gratis på nettet f.eks på www.msn.com..

er vel egentlig ikke så veldig mange reglene her på forumet og skulle egentlig tro at det gikk an og sette seg inn i det ganske greit...
            mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

Comment

Ikke for å være frekk, men kan ikke trådstarter snart slutte fred og holde kjeft?
              Går det an å være så idiot at man fortsetter å syte om regler som man ikke kan forandre på? Du burde følge ordtaket som ble nevnt tidligere; "man skal ikke starte noe man ikke kan fullføre..."
              FG Marder Race || Protech Enigma XS til salgs

Comment

Jeg er helt klart for den forandringen som nå er gjort. Det har egentlig vært behov for å innskjerpe ganske lenge.

En ting som kanskje kunne vært gjort bedre hadde vært å informere bedre om hva som er satt i gang. F.eks en liten oversikt over gjeldende regler og hva som gir advarsler og hva konsekvensene kan bli for en bruker ved å bryte regler, dette er det tydeligvis en del som ikke vet om.
                RC Drift Club Norway | LMBK

Comment

Hadde dere git ein advarsel og muligt til å rette opp hadde alt vert så mye bedre!

OG nei eg kan ikke holde kjeft

Comment

Originally posted by Fabiz View Post
                    Høres bra ut Xilian. Men hvor mange gule/røde kort er det for å bli utstengt? To gule for et rødt, og tre røde for 6 mnd. utestengelse?
                    Originally posted by Hurrle View Post
                    En ting som kanskje kunne vært gjort bedre hadde vært å informere bedre om hva som er satt i gang. F.eks en liten oversikt over gjeldende regler og hva som gir advarsler og hva konsekvensene kan bli for en bruker ved å bryte regler, dette er det tydeligvis en del som ikke vet om.
                    Vi driver alle dette på frivillig basis når vi har tid til overs, derfor tar ting litt tid.
                    Det har pågått, og pågår fortsatt en intern diskusjon på hvordan vi skal håndheve reglene som er, og ser også på evt. endringer av disse.
                    Trikset her er å finne en balansegang mellom nazi og nirvana.

En del av håndhevingsprosjektet er å teste ut infractions (røde/gule) og det er det jo noen som har erfart allerede.

Uansett vil alle få advarsler før dem evt. ryker ut for XXX dager, så det burde ikke være noe problem. Brukt huet, så går det veldig fint.

Samtidig er det vel på sin plass å nevne at én av tinga vi slår hardt ned på, er personangrep. Akkurat i denne tråden har ikke dette blitt tatt hensyn til, da det er et glimrende eksempel på hva vi jobber med.
                    - NiceShot.no

Comment

Ja eg prøver å diskutere rc, men ikke lett når alle innelga blir fjerna, og plsutslig ha rød kort, uten å kunne forbedret det! dette eg mener ikke funker!

Comment

Men du har vel snart skjønt at signaturen din ikke er i orden vel?
                        helt i orden å diskutere RC, derfor vi er her. Men du bør kanskje vurdere
                        å legge om stilen litt.
                        - NiceShot.no

Comment

jysligt kor fælt det var med siggen da. hmm, funker det ikke, så funker ikke dette for meg, enkelt og greit!

Comment

Unnskyld at jeg spør, men er du ikke helt på nett? Skjønner du ikke dette med signatur? Du klarte å fjerne den igår og sette den inn igjen idag. Sett inn fullt navn og surf videre på forumet. Værre er det ikke..... Og ja, du har fått varsel om dette!! Du må jo ha skjønt det etter hva du sendte i PM til meg.

Comment

Btw: er det lov til å gi ut 2 røde kort om akurat det same på same dag?

desutten har eg no fått 3 rødekort så blir nok veke for 6 mnd gid ikke å forandre på noe da.....

pluss får ikke lov til å putte fult namn inn!

Comment

Da foreslår jeg at du finner deg et annet forum uten krav til fullt navn. Dette er regelen her. Du kan jo enten slette deg selv eller så får noen andre hjelpe deg med det. Og ja du kan få et rødt kort for hver gang du poster uten signatur når du er blitt advart om dette i flere PM. Ser ikke ut som lista blir lang nok i ditt tilfelle.

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X