Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skjer med at moderatorer sletter innlegg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Muztang289 View Post
    Det tar ikke jeg for et svar..
    Nope er fullstendi klar over dette MEN det er fortsatt noen moderatorer som nyligen har blitt smitta av "slette" basillen!! Det er som influensan den bare kommer over deg UTAN å si hvorfor!! Eller når !!!!! Hehe litt ot?! Men håper på tur!!
    En PESSIMIST er en OPTIMIST men med erfaring!!!!
    Kjører Leopard!!

    Comment


    • #32
      Føler meg nå MEGET nedtråkket etter at jeg svarte på tården "Doble styreservoer :S HJELP !! " hvor trådstarter ikke fikk noe kontakt mellom komponentene sine.. Jeg var den første som sendte inn et svar som var: "Er du sikker på at du har koblet riktig?"

      Og et par timer senere, var innlegget borte, og Anders.G hadde skrevet inn sitt bidrag som var:
      " Hei å hopp
      Sikkert dumt å spørre men du har koblet til batteriet?
      Hvor har du koblet batteret? Det skal kobles inn i den kontakten som blir ledig fra y kontaktene. Du har ikke snudd kontaktn som er står i motagene din da? Evt om du har en deffekt y kabel "

      Vel tenkte jeg, og sendte en PM til Anders.G og spurte om hva i svarte som var hensikten med å slette innlegget mitt, da det ikke er i nærheten av så dumt som " Sikker på du har koblet til batteriet " og som kan sammenlignes med å prøve å starte en motor uten å ha bensin i tanken..

      FORBEHOLD om stygt ordbrukt, enkelt å miste taket når man blir irritert.. Beklager!



      Svar fra Anders.G:
      "fordi det er et tåpelig innlegg, som i grunnen sier seg selv
      end of story"

      Svar fra Muztang289:
      "Fordi innlegget ditt var så mye bedre?? " Sikker på at batteriet er koblet til? "

      Halllo? det er og blir like DUMT som mitt innlegg da..!! Feilen kunne være at han hadde koblet feil, hva i helvette vet du??

      Kanskje du som har slettet mine andre innlegg også??? Har du noe imot meg?"

      Svar ifra Anders.G:
      "Ang de andre innleggene dine som blir selttet er det ikke bare meg gitt. Finnes mange moderatorer.
      De blir slettet fordi det er svada eller ot"

      Svar ifra Muztang289:
      "Fordi det er svada eller ot? Unnskyld meg??

      Jeg stilte et spm ang. olje bruk, i en tråd som hadde emnet OLJE.. Hvordan kan du få det til å bli OT eller svada??"

      Svar ifra Anders.G:
      "Har ikke noe å forklare oven for deg så, det er ikke min oppfattning av dine innlegg som er rar, det er flere mod som har reagert på dine innlegg å slettet.
      Men du er jo tydligvis av typen som ikke kan innrømme sine feil å må diskutere med alt å alle. Skal ikke stoppe deg i det jeg, men søpplet innelegg å ot sletter jeg.
      Mere har ikke jeg å si om den saken"

      Svar ifra Muztang289:
      "Det du sier, kan sammenlignes med at du sier det er forbudt for folk uten erfaring til å diskutere i sin vilje for å lære mer..!

      Jeg stilte et spm ang. oljebruken i en tråd som allerede handlet om oljer fordi jeg er av den typen som TØR å innrømme at jeg ikke kan så mye om det, og dette skal jeg bli straffet for??

      Dette er helt på tryne, sånn som dere moderatorer står frem, viser bare at dere ikke egner dere for å være moderatorer..!

      Som feks:
      Du skrev til meg:
      Og det "det er flere mod som har reagert på dine innlegg og slettet" Det er jo bare helt høl i huet når du ikke kan nevne tilfeller eller nickene til disse moderatorene..!
      "
      _________________________

      ETTER dette har jeg ikke hørt noe mer ifra han..

      Men jeg må legge til en viktig ting: Når trådstarter av "Doble styreservoer:S:S:S HJELP!" hadde funnet ut problemet, så skrev han et innlegg:

      "Jeg har funnet ut problemet. Kontakten sto opp ned mange steder "

      Vel vel, min vesle venn Anders.G, om trådstarter kanskje hadde fått muligheten til å lese mitt innlegg, KANSKJE problemet hadde løst seg mye kjappere ?

      Vel.. Jeg må bare spørre dere andre moderatorer om en del ting..

      Er det sånn dere skal fremstå og tråkke ned på oss andre medlemmer akuratt som om dere er best?

      Er man virkelig en skikket moderator, når man ikke klarer å besvare et spørsmål ang. moderering på en saklig måte over PM?

      Når dere ser på måten Anders.G fremstår på som moderator, er det på denne måten dere selv ville lagt det hele frem på?

      Hvis dette er et innlegg som blir slettet, er dette et forumet som er okupert av moderatorer som vil styre dette forumet ned til grunnen!

      Ser frem til et godt lagt frem og ordentlig svar på det som har skjedd..
      Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

      Comment


      • #33
        Originally posted by patrix View Post
        Nope er fullstendi klar over dette MEN det er fortsatt noen moderatorer som nyligen har blitt smitta av "slette" basillen!! Det er som influensan den bare kommer over deg UTAN å si hvorfor!! Eller når !!!!! Hehe litt ot?! Men håper på tur!!
        Hehe, men pass deg, eller så er du snart for tur ja..
        Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

        Comment


        • #34
          Originally posted by Muztang289 View Post
          Hehe, men pass deg, eller så er du snart for tur ja..
          Man får leve på hoppet som loppan sier!!
          En PESSIMIST er en OPTIMIST men med erfaring!!!!
          Kjører Leopard!!

          Comment


          • #35
            Originally posted by patrix View Post
            Man får leve på hoppet som loppan sier!!
            Får håpe på at denne loppen snart er død, så forumet vil fungere ordentlig..
            Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

            Comment


            • #36
              Originally posted by Muztang289 View Post
              Hehe, men pass deg, eller så er du snart for tur ja..
              Ellers er jag enig i ATT normal oppførsel SÅ skall man få en PM når noe av inleggena blir sletta!!!! Dette mener jag er god kultur!! Viss man gjør gali på arbete eller skola DA er chefen eller lærarn der å sier aja baja, sån gjør man ikke å man får en eller två smekker på fingra!!!!! SÅ til dere "smittade" moderatorer HVORFØR ikke sende en pm!!??
              En PESSIMIST er en OPTIMIST men med erfaring!!!!
              Kjører Leopard!!

              Comment


              • #37
                Originally posted by patrix View Post
                Ellers er jag enig i ATT normal oppførsel SÅ skall man få en PM når noe av inleggena blir sletta!!!! Dette mener jag er god kultur!! Viss man gjør gali på arbete eller skola DA er chefen eller lærarn der å sier aja baja, sån gjør man ikke å man får en eller två smekker på fingra!!!!! SÅ til dere "smittade" moderatorer HVORFØR ikke sende en pm!!??
                Skal vist ikke være så lett vettu.. Men sant som du sier.. Man lærer av sine feil, men når feilen aldri blir nevnt, er det ingen ting å lære.
                Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Muztang289 View Post
                  Skal vist ikke være så lett vettu.. Men sant som du sier.. Man lærer av sine feil, men når feilen aldri blir nevnt, er det ingen ting å lære.
                  Æven dom "vise" har kanske lært en eller annan gang ,får vi vel hoppas på!!Den dagen jag ikke lærer noe mer DA er det lovli jakt på meg!!!!!Dvs da kan jag legge meg i horisontal stillning sån ca 6 fot under bakken!!!!Man lærer så lenge man lever!! å da helst av "alle" fel man har gjort!!
                  En PESSIMIST er en OPTIMIST men med erfaring!!!!
                  Kjører Leopard!!

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by patrix View Post
                    Æven dom "vise" har kanske lært en eller annan gang ,får vi vel hoppas på!!Den dagen jag ikke lærer noe mer DA er det lovli jakt på meg!!!!!Dvs da kan jag legge meg i horisontal stillning sån ca 6 fot under bakken!!!!Man lærer så lenge man lever!! å da helst av "alle" fel man har gjort!!
                    Så sant, så sant.. Kunne ikke sagt det bedre selv..
                    Men får bare moderatorne lytter til oss medlemmer og at vi igjen alle kan sammarbeide til å skape det beste og mest trivlige forumet..!
                    Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Muztang289 View Post
                      Så sant, så sant.. Kunne ikke sagt det bedre selv..
                      Men får bare moderatorne lytter til oss medlemmer og at vi igjen alle kan sammarbeide til å skape det beste og mest trivlige forumet..!

                      nå bør vel det med lytting gå begge veier.
                      A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                      alt under 1200 cc er en startmotor.
                      R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Crazy beetle View Post
                        nå bør vel det med lytting gå begge veier.
                        Men vi vet ikke når vi skal lytte når dere moderatorer sier at vi bare gjør feil, men aldri hvor, hva og når dere trår til med å slette innlegg..
                        Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Crazy beetle View Post
                          nå bør vel det med lytting gå begge veier.
                          Inge npersonli !!MEN man får ett inlegg sletta MEN ingen sier hva som er gali!!eller om det er ot!!! Eller om det er noe annat fatalt feil!! DVS man har typ fått en bot på noe MEN man vet ikke på hva!! Straffen kommer momentant ingen mulighet å forklare seg, bortforklara seg eller noe i den gata!!!!!!!!
                          En PESSIMIST er en OPTIMIST men med erfaring!!!!
                          Kjører Leopard!!

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Muztang289 View Post
                            Men vi vet ikke når vi skal lytte når dere moderatorer sier at vi bare gjør feil, men aldri hvor, hva og når dere trår til med å slette innlegg..
                            Det er jo lov for brukere å tenke også.. Når man ser at innlegget har blitt slettet, er det kanskje greit for brukern å tenke etter hva som er postet.. Er det i tråd med regler? er det fornuftig?

                            Det er ingen tvil om at ting har gått helt av skaftet om dagen.
                            Nå er problemet lagt fram og løsninger blir diskutert internt.

                            Men som jeg har sagt gjentatte ganger, dette er en omstilling for moderatorer også, ikke bare brukerne.. Vi må få kjørt oss inn!

                            Gi oss litt tid, så skal vi nok finne en løsning som fungerer for alle mann.

                            Kan samtidig minne om at det å være moderator ikke bestandig er veldig gøy.
                            Vi må være strenge, vi må gjøre ting vi ikke liker, vi får ganske mye pepper til tider..

                            nøkkelordet her må vel være tolleranse.
                            Last edited by xilian; 11 February 2008, 07:41.
                            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                            - NiceShot.no

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by xilian View Post
                              Det er jo lov for brukere å tenke også.. Når man ser at innlegget har blitt slettet, er det kanskje greit for brukern å tenke etter hva som er postet.. Er det i tråd med regler? er det fornuftig?

                              Det er ingen tvil om at ting har gått helt av skaftet om dagen.
                              Nå er problemet lagt fram og løsninger blir diskutert internt.

                              Men som jeg har sagt gjentatte ganger, dette er en omstilling for moderatorer også, ikke bare brukerne.. Vi må få kjørt oss inn!

                              Gi oss litt tid, så skal vi nok finne en løsning som fungerer for alle mann.

                              Kan samtidig minne om at det å være moderator ikke bestandig er veldig gøy.
                              Vi må være strenge, vi må gjøre ting vi ikke liker, vi får ganske mye pepper til tider..

                              nøkkelordet her må vel være tolleranse.
                              Det kan vel ikke vare så vanskli å gi et lite hint da vel??
                              En PESSIMIST er en OPTIMIST men med erfaring!!!!
                              Kjører Leopard!!

                              Comment


                              • #45
                                Dette med hint er i grunn besvart før i en lignende tråd som du finner her
                                Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                                - NiceShot.no

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X