Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jeg liker (ikke) dette med nye RS!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeg liker (ikke) dette med nye RS!

    Jeg stenger nå alle andre tråder som har noe som helst med oppdateringen å gjøre,
    slik at alt blir samlet her. Alle synspunkter må postes her. (Det er ikke sikkert jeg svarer på alt...)

    Dette er også plassen for å rapportere eventuelle feil.

    Husk å beskriv saken godt!
    Last edited by xilian; 3 March 2010, 10:05.
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

  • #2
    Jeg liker IKKE temaet på siden! Jeg synes det blir ganske uoversiktlig..

    Comment


    • #3
      helt nederst på siden kan du velge tema i en drop down. hvis du velger RS v.1 så synes jeg det blir bedre kontrast og et mer gjennomført tema.
      Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

      Comment


      • #4
        Jeg synes at det er helt topp jeg.
        HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
        Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

        Comment


        • #5
          Eg og synes dette er topp.

          Comment


          • #6
            Originally posted by jorgenms View Post
            helt nederst på siden kan du velge tema i en drop down. hvis du velger RS v.1 så synes jeg det blir bedre kontrast og et mer gjennomført tema.
            Kan ikke du legge litt mere farge på bokstavene? Svart, kontrast?


            ---------------------------

            Jeg jobber med å finne et bedra tema/fargeoppsett, men har ikke funnet noe jeg er 100% fornøyd med enda.
            Last edited by xilian; 3 March 2010, 18:01.
            N-736. Medlem i ØMBK. Østfold Modellbåtklubb. www.ombk.org http://www.youtube.com/user/Are604
            MHZ. 1 stk. NO MERCY, 1 stk. RICO, 2 stk. DELTAFORS. Når det skal gå fort i bølger.

            Comment


            • #7
              Jeg greide å velge RS V1.0 (vB3 style - incompatible)

              Og nå funker ikke forumet lenger på dataen min, ugyldige sider osv.

              Kan du fikse dette på et vis så jeg kan velge tilbake? Eller noe? Går ikke an å velge tilbake heller.

              Dette kom når jeg skulle logge ut.

              Det har oppstått en feil.
              Gå tilbake eller til www.radiostyrt.no / forum.radiostyrt.no

              Feilinformasjon:
              Referring URL : http://radiostyrt.no/
              Visitors IP : 80.202.254.71
              Requested URL : /login.php?do=logout&logouthash=1267634860-83c92c044193c84613c15a25f0487ec8122ba4a7
              Servername : radiostyrt.no
              Visitors Browser : Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; nb-NO; rv:1.9.1. Gecko/20100202 Firefox/3.5.8 (.NET CLR 3.5.30729)
              Redirect Status Code : 404

              Tusen takk Fikk "gammel" layout automatisk etter litt afk tid fra forum og du har fikset
              ------------------------------------------------

              Trykk HER for å få "gammel" layout

              Last edited by znaky85; 3 March 2010, 19:37.
              Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
              Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
              E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

              Comment


              • #8
                Jeg savner at meldingene forsvinner fra "nye meldinger" når de er lest.
                Å kunne bla i vedlagte bilder med piltastene får jeg ikke til lenger, eller er det bare snag med egen maskin?
                Syns det virker bra!
                MBX-6
                Slash 4x4 rtr
                - Midtskogen Raceway-

                Comment


                • #9
                  Har gjort en endring på hvordan leste/uleste poster blir merket nå.
                  Sjekk om det er bedre, verre eller samme resultat som tidligere.

                  Edit: Har også gjort en del endringer for økt hastighet..
                  Skal ikke ta lang tid å få opp sidene nå.
                  Last edited by xilian; 4 March 2010, 10:40.
                  Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                  - NiceShot.no

                  Comment


                  • #10
                    ved første øyekast ser det ut til at det fungerer som normalt nå
                    Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

                    Comment


                    • #11
                      Uoversiktlig har det blitt, kontra det gamle, men det er bare min menning!

                      Men hadde teksten på forumet vært svart istedenfor blå, eller mørkere blå, så hadde jeg kanskje sett en...
                      RC4WD Trailfinder 4Link
                      Axial SCX10

                      Comment


                      • #12
                        Prøv denne linken --> http://forum.radiostyrt.no/vb/forum.php?styleid=12

                        Det er en sak jeg jobber litt med.
                        Veldig beta og langt i fra ferdig, men det er der jeg er nå...
                        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                        - NiceShot.no

                        Comment


                        • #13
                          del inn landgående kategorien i Elektro og fuel akkurat som båt delen, blir så uryddig med masse små kategorier

                          enig med tdi her, forumet fungerte mye bedre før, sikkert bare gammelvane som ikke vil vende, men desverre er man sjeldnere innom forumet nå i det nye designet
                          Sverre Finnerud '83 modell
                          FF4 Shafty Crawler med masse snadder
                          frekvens 2.4ghz

                          Comment


                          • #14
                            Jeg synes det er bra dere forandrer forandring fryder! men nå synes jeg det nesten er litt tungt å komme seg fram rundt i forumet og hele layouten virker liksom litt slapp og "kjederlig", men det er bare mitt synspunkt. ellers så funker alt fint og jeg liker dette designet bedre enn det gamle

                            Edit: Kanskje vi kan ordne et egent forum for bilder og film, sånt at ved siden av "Hva er nytt" knappen kan det stå "Bilder og film" der de siste bildene og filmene delt/lastet opp på radiostyrt.no kommer opp der, og at man kan kommentere filmene/bildene der.

                            - Emil
                            Last edited by Access; 4 March 2010, 22:17.
                            Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

                            Comment


                            • #15
                              At den starter på side 1 når du får e-mail om tråder du har skrevet i. Før så hoppet den til innlegget før det som sto i mailen eller sist leste.

                              Og når du trykker på link til tråd nederst på siden over nyeste tråder som er skrevet i, at den starter på første post og ikke siste post.

                              De fleste har som regel lest tråden og "venter" på svar. Unødvendig å starte på side 1 da.
                              Last edited by znaky85; 4 March 2010, 23:18.
                              Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                              Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                              E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X