Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jeg liker (ikke) dette med nye RS!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Etter noen dagers testing mener jeg at dette ikke ble bra. Jeg har ennå ikke funnet noe positivt.

    Kan noen forklare meg hva som har blitt bedre, og hvorfor dere måtte gjøre disse forandringene?
    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
    sigpic
    For n'te gang Sofus, trykk F5...

    Comment


    • #17
      Har forklart det flere ganger før...

      Og hva er det som er så forferdelig?
      Har sagt at jeg skal gjøre noe med layout, men det er tydeligvis en del som ikke
      får dette med seg.

      Men prøv å bytt til tema som heter RS v.1 (nederst venstre), det er ikke så veldig
      langt unna gamle-fargene..

      Og bare så det er sagt... Det er JEG alene som gjør alt sammen, og med den
      arbeidsmengden jeg har hatt på jobben jeg lever av i det siste så er det rart
      det har blitt gjort noe som helst....

      Det har snart gått én uke, og jeg synes ærlig talt folk kunne latt det gå litt lengre
      tid før dem anså alt håp som ute...
      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
      - NiceShot.no

      Comment


      • #18
        Etter litt tids bruk så synes jeg det virker lovende, men jeg savner det å se navnene til brukerne, ikke bare nikket. Også er det litt trøbbel innimellom at forumet ikke "husker" hva du har lest før så du kommer til tidligere leste innlegg osv, som nevnt tidligere her.
        Men som sagt, virker lovende, mange takk for jobben du gjør her!!
        Mugen MBX6R, RB, Beta, Savox, Pirhana, Futaba, Tekno Rc
        www.mustit.nI

        Comment


        • #19
          Navnene kommer ikke før jeg finner ut hvordan jeg skjuler dem for uregistrerte brukere.
          Det med (u)leste meldinger skal være løst etter tingene jeg gjorde i går... ?
          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
          - NiceShot.no

          Comment


          • #20
            Jeg får ikke til å legge inn feedback på en handel jeg, står bare jeg ikke er autorisert til det, har kanskje ikke noe med nye å gjøre, kanskje


            Har fikset tilgang nå, så nå skal det funke!
            Last edited by xilian; 5 March 2010, 14:31.
            Revo 3.3, full alu rustler, HPI Savage 4.6SS,Schumaker Swift, FS Monster 4x4, FG Sportline, mcd race runner 27.2 reed porta, 813 gasser, Magic bullet pipe, alt styres med en DX3R
            Jeg vet stemmene i hodet ikke er virkelige, men de har noe kjempe gode ideer!!!

            Comment


            • #21
              Originally posted by xilian View Post
              Og hva er det som er så forferdelig?


              Og bare så det er sagt... Det er JEG alene som gjør alt sammen, og med den
              arbeidsmengden jeg har hatt på jobben jeg lever av i det siste så er det rart
              det har blitt gjort noe som helst....
              Ikke forferdelig, bare uvant og tungvint. Opplasting av bilder feks. har blitt mer knotete.

              Hvis du har mye å gjøre på jobben så var det vel ikke så lurt å sette igang dette levenet? Jeg har ennå ikke sett noen forbedring, what so ever... Hva var egentlig motivasjonen for forandringene?

              Selv om jeg ikke liker de siste forandringene skal du likevel ha skryt for all jobben du gjør for oss ved å holde forumet oppe!
              I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
              sigpic
              For n'te gang Sofus, trykk F5...

              Comment


              • #22
                Hadde jeg hatt mulighet for å planlegge jobben min god tid i forveien så hadde det vært enkelt å gjøre sånt.
                Hovedjobben ble gjort forrige helg da frua tok på seg underholdning/vedlikehold av ungene og jeg kunne sitte
                så lenge jeg ville. Måtte bli en sånn helg ..
                Samtidig har siste uke vært fylt til randen med ting på jobb, ymse problemer med produksjonsutstyr,
                og i tillegg har det gått med mye tid til trykksaker for et familiemedlem på kveldstid + unger og
                mye annet jall.

                Jeg som sitter på "andre siden" ser mange positive endringer, mye flere muligheter (for fremtiden),
                og vB 3.x er uansett på vei ut, og det er et tidsspørsmål om når man kan glemme hele 3.x

                Jeg har drevet forumet et par år nå, og de fleste har vel fått med seg at det har skjedd store
                endringer siden espeng drev dette. Jeg tror (og håper) de fleste har opplevd at ting
                har blitt bedre, hvis ikke mye bedre.

                vB 4 er på en måte fortsatt under utvikling, så nye ting vil skje på den fronten, og jeg sitter
                mer eller mindre konstant og prøver å forbedre alt sammen.

                Får jeg tilbakemeldinger og litt tid så skal jeg love deg/dere at dette blir helmaks!
                Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                - NiceShot.no

                Comment


                • #23
                  Blir nok greit bare man blir vant til det, men er det noe innstilling for og få teksten tykkere?
                  Myser når jeg sitter og leser her inne, eller er det ikke så gærli!

                  Noe linkende teksten her inne: http://www.norcc.com/vb/showthread.php?t=5738
                  Last edited by tdi; 5 March 2010, 19:43.
                  RC4WD Trailfinder 4Link
                  Axial SCX10

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Are17 View Post
                    Kan ikke du legge litt mere farge på bokstavene? Svart, kontrast?


                    ---------------------------

                    Jeg jobber med å finne et bedra tema/fargeoppsett, men har ikke funnet noe jeg er 100% fornøyd med enda.
                    Det har blitt klarere for oss gamle gutta å lese nå, tror dette blir bra jeg !

                    Hilsen han med lorgnetter.
                    Last edited by jokko; 5 March 2010, 23:06.
                    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                    Comment


                    • #25
                      jeg liker det nye egentlig jeg, altid morro med noe nytt, sånn er det jo i denne hobbyen også. litt av skjarmen det.
                      Revo 3.3, full alu rustler, HPI Savage 4.6SS,Schumaker Swift, FS Monster 4x4, FG Sportline, mcd race runner 27.2 reed porta, 813 gasser, Magic bullet pipe, alt styres med en DX3R
                      Jeg vet stemmene i hodet ikke er virkelige, men de har noe kjempe gode ideer!!!

                      Comment


                      • #26
                        Har nå lagt inn mulighet for å takke en bruker for innlegg ved å trykke på knappen på bunnlinja under innlegget.
                        Dette er langt kjappere, ryddigere og enklere for alle. Så er du fornøyd med et svar/innlegg, trykk på knappen!
                        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                        - NiceShot.no

                        Comment


                        • #27
                          Virker som at folk tror verden går under bare fordi noen knapper får en annen farge.... syns dette her ser veldig bra ut jeg. Regner med at det blir enklere for admin å holde orden på siden også nå med det nye systemet. Er forøvrig ikke helt fan av det grå temaet du har her nå, (vet at du jobber med det), så for min del kan du godt prøve å få til noe ala det blå som var på den gamle siden. Virker som det aller meste fungerer som det skal nå også
                          Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

                          Comment


                          • #28
                            Det grå er drit kjedelig ja... og jobber med å få til noe langt bedre.
                            Hvis det er noen der ute med design-skillz så er det bare å si ifra,
                            jeg trenger den hjelpa jeg kan få

                            (Ps. jeg må kunne se tidligere arbeider før det er noe vits å sette i gang.)
                            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                            - NiceShot.no

                            Comment


                            • #29
                              Sitter og lurer litt på om abonnement funksjonen fungerer helt som det skal? For meg så virker det som at tråder jeg allerede abonnerte på før oppdateringen, fortsatt gir meg en mail når noen har skrevet noe. Men tråder jeg har svart i nå nylig og som automatisk har blitt abonnert på, får jeg ikke mail fra. Er det noen andre som har samme problem?


                              EDIT: meldingene havna i spam inboxen, så det er ikke så rart at jeg syntes det mangla noen mail her og der Dumt å reklamere for min egen dumhet på denne måten, men hvis det er noen andre som har samme problem så sjekk spam
                              Last edited by jorgenms; 8 March 2010, 19:24.
                              Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

                              Comment


                              • #30
                                Synes dette ser utrolig bra ut jeg! Litt uvandt fortsatt, men det må man regne med

                                Cred til deg xilian !!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X