Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny side for kjøp/salg av brukt RC-utstyr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    det burde være slik at man kan logge seg inn med bruker fra RS. må jo reggistrere meg på nytt igjen der..


    er det bare meg eller har dere ikke egne Ønskes kjøpt og byttes tråder der inne?? finner dem ikke jeg i hvertfall.
    RC finnes....
    Torbjørn #1978#

    Comment


    • #17
      Den nye varianten er jo enda mere rotete enn Finn.no og uten noen mulighet til å filtrere. Ingen kataloger bare en suppe. Og som flere nevner her, har eg og bygget opp en bra iTrader som eg nå i prinsippet kan tørke meg i R*vva med for å si den rett ut...
      Finnes det en årsak som kan forsvare dette krumspringet?
      Greit at Mod har "makta" her, men litt demokrati hadde kansje ikke skadet?
      Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

      Comment


      • #18
        Må sei eg likte det godt som det var eg og..
        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

        Comment


        • #19
          Bra att dere prøver noe nytt.. Men detta likte jeg ikke i det hele tatt. Likte mye bedre sånn det har vært før.
          John Henning Østbye
          Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

          Comment


          • #20
            Dette vart bare rot. Synd at dere ødelegger noe som var et greit system.

            Likte det mye bedre slik det var.
            Frode Øvreengen
            www.hbod.no

            Comment


            • #21
              Det var en veldig god grunn til å ikke bruke RCMarked.no tidligere, og det var at annonsene i stedet for kunne legges her på RS hvor man "vet" hvem kjøper og selger er. Jeg kan ikke helt se hva som er forbedringen med denne nye løsningen, eller hva som skiller den positivt ut fra RCMarked eller Finn. Personlig syns jeg dette var synd. Det finnes plenty av salgs- og auksjons-løsninger på nett fra før, men ingen som var integrert med et godt forum som dette. Om det er behov for endringer kan man ta litt inspirasjon fra Oople.com og deres salgseksjon. Enklere å moderere, og mindre spam. Jeg stemmer for å beholde salgseksjonen her.
              [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
              -----------------------------------------------------

              Comment


              • #22
                Jeg må desverre si meg enig, Tror dette forumet blir og dø ganske så godt ut om all marked forsvinner herfra. Her hadde man liksom salg og kjøp, samt samtaler ang gjenstandene og man kunne forhøre seg ang ting og tang som ble solgt. + hjelp og tips
                | Spektrum DX8|
                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                Comment


                • #23
                  velig enig i at salgsdelen her på forumet var veldig bra slik det var. her er det folk som veit hva di kjøper/selger, og at det er her rc intereserte folk ser etter om det er noe di vil ha. veldig bra sortering var det også. stemmer for at dette kommer tilbake i gamle tralter
                  DWorks
                  Ole Johan Fuglerud 1986 modell
                  Enroute JXR2 VIP, Speed Passion 10.5t BL / Traxxas E-Revo BL / Axial SCX10

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by xilian View Post
                    Da er det én plass for shopping, og en for skriving
                    Var jo nettop dette som gjorde RS til en så populær plass
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by xillianto View Post
                      Var jo nettop dette som gjorde RS til en så populær plass
                      Sant det

                      Er det i det hele tatt noen som liker den nye kjøp og salg siden??
                      Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by andjoh View Post
                        Sant det

                        Er det i det hele tatt noen som liker den nye kjøp og salg siden??
                        blir ikke og bruke den iallefall, ser ut som ett takras...
                        | Spektrum DX8|
                        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by xillianto View Post
                          ser ut som ett takras...
                          Hehehe
                          Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                          Comment


                          • #28
                            Synes den nye løsningen var dårlig...... Både med tanke på itrader scoren og mulighetene til å få kjøpt seg en skikkelig løpsbil fra en person en vet har gode biler.... Er det som er dritt med finn.no etc at en ikke vet hvem som kan ha gode biler og utstyr....... Samt at her på forumet må en selge det en lover, ellers blir en fort blitt merke til av andre.... Nå er det jo fritt frem for alle svindlere.......... Nei få det gode gamle tilbake...

                            Comment


                            • #29
                              likte det gamle systemet mye bedre ! det nye er bare rotete ...
                              Sakura zero-s Drifter
                              Team Losi eight-t
                              HPI Trophy Flux

                              Comment


                              • #30
                                Liker Ikke.....
                                Frode Strøm
                                Team Mustit RC 2013

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X