Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny side for kjøp/salg av brukt RC-utstyr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    da håper jeg at admin kan se at vi var ganske positive til åssen det fungerte med salg/kjøp delen før.
    Med andre ord så var dette forumet så perfekt det bare kunne bli før,det er det ikke nå.
    Og det må jo være den beste feedbacken en admin kan få.

    Hvis dette ikke er mulig så kan det jo være greit med kjøp/salg link øverst på siden her ved siden av livechat.
    Da er det lett å finne for alle her.Også for nye her inne.
    X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
    ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
    hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

    Comment


    • #92
      Nei du Xilian, hør på dine undersotter. Å ikke gi seg når hele verdensopinionen krever det, det er det bare 1 mann jeg kjenner som har gjort og han heter Saddam Hussein. Se hvordan det gikk med han

      Comment


      • #93
        Originally posted by Nutcase View Post
        Nei du Xilian, hør på dine undersotter. Å ikke gi seg når hele verdensopinionen krever det, det er det bare 1 mann jeg kjenner som har gjort og han heter Saddam Hussein. Se hvordan det gikk med han
        Akkuratt den sammenligningen var vel kansje litt dryg?
        Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

        Comment


        • #94
          den var litt drøy ja..

          plejmo
          Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
          Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
          Smått&Rått Harstad

          Comment


          • #95
            Hehehe det var ment ganske ironinsk da

            Comment


            • #96
              den var litt over kanten,ja
              X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
              ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
              hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

              Comment


              • #97
                oh my god ingen som skjønte ironien i den der? trur kanskje vi har blitt litt vel hårsåre her nå(ikke vondt ment til de med lite eller ikke noe hår)(best å ta med den der i forkant så ikke noe blir lei seg å mener jeg gikk over streken)
                kan vi ikke bare gi det nye systemet en liten sjangse da? rom ble ikke bygd på en dag vet dere.(dette var ikke en klage til alle som driver i byggebransjen, dere jobber ikke seint, å dere gjør sikkert bra jobb) ordtak å ironi kan jo fort taes opp feil her.
                ett tips som hadde vært fint for min del hvertfall, er om du trykker på bruktmarked linken så hadde den kommet opp i nytt vindu/fane
                Revo 3.3, full alu rustler, HPI Savage 4.6SS,Schumaker Swift, FS Monster 4x4, FG Sportline, mcd race runner 27.2 reed porta, 813 gasser, Magic bullet pipe, alt styres med en DX3R
                Jeg vet stemmene i hodet ikke er virkelige, men de har noe kjempe gode ideer!!!

                Comment


                • #98
                  Jeg syns egentlig det nye systemet er griet jeg men at det gamle er å foretrekke

                  Selg ikke skinnet for du har gått over bekken var det noe som het?

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by mr.president View Post
                    oh my god ingen som skjønte ironien i den der? trur kanskje vi har blitt litt vel hårsåre her nå(ikke vondt ment til de med lite eller ikke noe hår)(best å ta med den der i forkant så ikke noe blir lei seg å mener jeg gikk over streken)
                    kan vi ikke bare gi det nye systemet en liten sjangse da? rom ble ikke bygd på en dag vet dere.(dette var ikke en klage til alle som driver i byggebransjen, dere jobber ikke seint, å dere gjør sikkert bra jobb) ordtak å ironi kan jo fort taes opp feil her.
                    ett tips som hadde vært fint for min del hvertfall, er om du trykker på bruktmarked linken så hadde den kommet opp i nytt vindu/fane
                    Men ROM rev ikke ROM for så å bygge det igjen, de bygget det gradvis opp! her har et vell etablert ROM blitt revet for så å bygge opp en liten landsby om du skjønte min dårlige metafor haha...

                    Det nye systemet er greit det, men hvorfor i alle dager fjerne noe som fungerte til de grader bra!!!
                    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                    Futaba 4pk

                    Comment


                    • +1...........

                      Comment


                      • §5: Kjøp/salg
                        Om du skal poste i kjøp og salg forumet må du passe på å få med så mye info om objektet som mulig.
                        Det er *ikke* lov til å legge ut link til andre nettsteder. Du kan ha det
                        med i annonsen, men kun som tilleggsinformasjon.
                        Du må mao. ha en fullstendig annonse, ellers vil denne bli slettet.....

                        vel, med det nye systemet får man ikke lagt ut en ordentlig fullstendig annonse, da man kun får lov til å skrive noen få linjer om det man vil selge. og bruker man avsnitt for å få annonsen til å bli enkel å lese, og godt luftet.. jo da får man enda mindre plass å bryne seg på. det må jeg si er rett og slett latterlig, det er jo ikke stikkord som skal skrives ned, og om man selger en bil med mye hop ups, da blir det jævla dårlig plass til å skrive hva som er gjort med bilen gitt..

                        plejmo
                        Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                        Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                        Smått&Rått Harstad

                        Comment


                        • Dette var vel ikke helt en slager, Det er 20 anonnser inkl min egen, Som forøvrig er vist 27 ganger siden den 6 Juni... Blir det noe forandring eller? eller er du så sta at du ikke gir deg på denne.
                          Marius Johansen -82
                          FG Monster

                          Comment


                          • Originally posted by mr.president View Post
                            kan vi ikke bare gi det nye systemet en liten sjangse da? rom ble ikke bygd på en dag vet dere.(dette var ikke en klage til alle som driver i byggebransjen, dere jobber ikke seint, å dere gjør sikkert bra jobb) ordtak å ironi kan jo fort taes opp feil her.
                            ett tips som hadde vært fint for min del hvertfall, er om du trykker på bruktmarked linken så hadde den kommet opp i nytt vindu/fane
                            dette er jeg helt enig i!! vi må gi dette nye systemet en skjanse som mr.president sier her. hvet jeg var ikke så positiv selv i starten men synes nå dette er kjempe greit. bildestr er litt greier å ha med å gjøre trenger ikke å klippe bort en hel masse (selv om jeg gjør dette veldig ofte) har foto som hobby på siden av rc. det er muligens noen av oss som trenger litt lenger tid end andre på å sette seg inn i det nye sytemet men bruk heller litt tid på det å står man fast på noe så går det and å spørre andre.
                            -79 modell / kjører DBX VE* Xray XB8 solgt!!*

                            Comment


                            • jeg trenger mer skriveplass!

                              plejmo
                              Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                              Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                              Smått&Rått Harstad

                              Comment


                              • Originally posted by plejmo View Post
                                §5: Kjøp/salg
                                Om du skal poste i kjøp og salg forumet må du passe på å få med så mye info om objektet som mulig.
                                Det er *ikke* lov til å legge ut link til andre nettsteder. Du kan ha det
                                med i annonsen, men kun som tilleggsinformasjon.
                                Du må mao. ha en fullstendig annonse, ellers vil denne bli slettet.....

                                vel, med det nye systemet får man ikke lagt ut en ordentlig fullstendig annonse, da man kun får lov til å skrive noen få linjer om det man vil selge. og bruker man avsnitt for å få annonsen til å bli enkel å lese, og godt luftet.. jo da får man enda mindre plass å bryne seg på. det må jeg si er rett og slett latterlig, det er jo ikke stikkord som skal skrives ned, og om man selger en bil med mye hop ups, da blir det jævla dårlig plass til å skrive hva som er gjort med bilen gitt..

                                plejmo
                                vel vel så mye info som mulig betyr jo ikke at man skal skrive ned flere sider heller da... man skal da ikke skrive en stil heller om gjenstanden. for meg holder det med en kort forklaring om bilens stand, motor* merke* str. og type, hva som følger med, og ikke minst pris.
                                -79 modell / kjører DBX VE* Xray XB8 solgt!!*

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X