Announcement

Collapse
No announcement yet.

[Spoiler] [/Spoiler]funksjon???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [Spoiler] [/Spoiler]funksjon???

    Er det mulighet for å lage en "Spoiler" funksjon der man "gjemmer bort" deler av innlegget ditt, og om noen ønsker å lese / se den info, så trykker man på Spoiler linken og får se innholdet. Dette for å få en enklere og mer oversiktlig forum / innlegg.

    [Spoiler][/Spoiler]

    Se forslags bilder
    Click image for larger version

Name:	Skjermbilde 1.jpg
Views:	1
Size:	29.3 KB
ID:	790264Click image for larger version

Name:	Skjermbilde 2.jpg
Views:	1
Size:	32.2 KB
ID:	790265
    Raymond
    RC Bil 1: Min HPI Baja med noen ekstra deler - RC Bil 2: Min HPI Savage Flux HP - Radio: DX3R Pro 3Ch DSM2 - RCNorge Youtube - Kjøper Baja 5b deler

  • #2
    Fult mulig det, men hvorfor ha det her?
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      Slik jeg ser det så er det kun en ekstra klikk dette tilfører. Kan ikke se fordelen. Bilder liker vi uansett.
      living in the fast lane

      Comment


      • #4
        Slik som i "min tråd", så blir det mye info som ikke er intresse for alle,og for dem som intressers for den slags info, så trykker man på den knappen, og det kommer opp i samme nettside, uten at den lastes inn på ny.

        Min tråd
        Last edited by Mr.RS4; 25 April 2013, 19:35. Reason: La til link :-)
        Raymond
        RC Bil 1: Min HPI Baja med noen ekstra deler - RC Bil 2: Min HPI Savage Flux HP - Radio: DX3R Pro 3Ch DSM2 - RCNorge Youtube - Kjøper Baja 5b deler

        Comment


        • #5
          tja.. nææh.. kan ikke si jeg helt ser noen grunn til å ha det.
          på den annen side MÅ man jo ikke bruke det, så går jo an å legge inn.

          Men tja..
          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
          - NiceShot.no

          Comment


          • #6
            @xilian
            Jeg er ihvertfall en som hadde brukt det
            Raymond
            RC Bil 1: Min HPI Baja med noen ekstra deler - RC Bil 2: Min HPI Savage Flux HP - Radio: DX3R Pro 3Ch DSM2 - RCNorge Youtube - Kjøper Baja 5b deler

            Comment


            • #7
              Originally posted by xilian View Post
              tja.. nææh.. kan ikke si jeg helt ser noen grunn til å ha det.
              på den annen side MÅ man jo ikke bruke det, så går jo an å legge inn.

              Men tja..
              Har hatt forum der man postet mye info og uten tvil er spoiler-funksjon en nyttig egenskap å ha.
              Dette er faktisk noe jeg har savnet her inne
              5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
              Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

              Comment


              • #8
                Håpe det blir lagt til her jeg og
                Bruker den mye på flere av dem andre forumene jeg er på. En gjør det enklere og mer oversiktlig mener jeg ihvertfall
                Raymond
                RC Bil 1: Min HPI Baja med noen ekstra deler - RC Bil 2: Min HPI Savage Flux HP - Radio: DX3R Pro 3Ch DSM2 - RCNorge Youtube - Kjøper Baja 5b deler

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X