Announcement

Collapse
No announcement yet.

HBX Crawler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HBX Crawler

    Hei.


    Er denne noe å satse på.
    Attached Files
    Stefan Lund 1973
    Havoc, Shadow,The Lynx, Lama V3, Big Lama, Sabre, Multiplex EasyStar og Losi Nigth Crawler.

  • #2
    Det er ikke akkurat det beste du kan få tak i!

    Sats heller på en Losi Night Crawler eller en Axial.

    Med Losi´en får du mye bil for pengene

    Comment


    • #3
      Ja har sett på Night Crawler stilig den, men det er ikke 4 hjulssving på den. Er ikke det en fordel å ha det.
      Stefan Lund 1973
      Havoc, Shadow,The Lynx, Lama V3, Big Lama, Sabre, Multiplex EasyStar og Losi Nigth Crawler.

      Comment


      • #4
        Har en slik HBX Crawler jeg. Du får i alle fall mye for penga. God og solid bil. Veldig fin begynnerbil. Selvfølgelig sier folk at det ikke er den beste du kan få tak i. En porsche 911 er heller ikke den beste bilen man kan få tak i. Men den er god. (for å sette ting litt på spissen)

        Er fornøyd med min i alle fall. Høydejusterbar, flere muligheter mtp sving osv osv.
        Billig er den også. (morfars.dk)
        2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

        Comment


        • #5
          4-hjulsstyring er så som så. Noen liker det, andre kan ikke fordra det. Night Crawleren er bygget på Losi sin Comp Crawler, og er dønnsolid samtidig som den presterer meget(!) bra rett ut av esken. Søk litt rundt på internasjonale forum (f.eks. rccrawler.com --> )
          I tillegg får du god elektronikk, bla. 2,4 ghz radio med spektrum-moduler...

          Comment


          • #6
            Takk for gode tips. Jeg får sjekke litt mere, men holder en knapp på HBX er jo tross alt min første crawler så greit å begynne med noe rimelig.
            Stefan Lund 1973
            Havoc, Shadow,The Lynx, Lama V3, Big Lama, Sabre, Multiplex EasyStar og Losi Nigth Crawler.

            Comment


            • #7
              Sikker på at det er greit å begynne med en rimelig bil?

              Nå vet ikke jeg hvor atraktiv denne er på bruktmarkedet. Men ville nå tro det fort er litt værre å bli kvitt en "billig" bil.
              Også vil jeg tro at en losi eller axial gjerne duger mer ut av boksen enn en HBX sin!

              MEN! Om du er usikker på om du vil drive med dette eller ikke anbefaler jeg deg nesten og kjøpe en brukt, men komplett, crawler. Kjøp aller helst noe fra et litt mer kjent merke som:
              Axial, Losi, DNA osv.. Sjekk litt på NORCC sine salgsider på hva som ligger der.
              Husker jeg ikke feil selger T5 en som mer eller mindre er konkuransedyktig til 2000 og noe, men uten ESC, motor og servo
              Futaba 3PM-X
              Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
              Losi XXX-S | HPI Savage
              | Tamiya CC01 Pajero

              Comment


              • #8
                Originally posted by stefan View Post
                Takk for gode tips. Jeg får sjekke litt mere, men holder en knapp på HBX er jo tross alt min første crawler så greit å begynne med noe rimelig.

                Hei...

                HBX`en er en grei begynner bil,det du må oppgraddere er elektroniken,har byttet begge servoene på min 1/8 rock crawler..
                Problemet med Hbx er at det ikke er noen som har så mye deler her i landet til dem..
                Men all elektroniken kan jo byttes til et annet merke etter hvert da..
                Jeg har kjøpt fra www.4x4rc.no
                sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                Comment


                • #9
                  Jeg holder m Hans O Da jeg er eier av både den bilen der + forgjenngeren (Basilisk Rok Crawler 1:8 scala). Den minste er iallefall solid å du får mye for penga.
                  Er mest alu på den,mens på den andre jeg har er d mye plast, men herregud hva den også har tålt i sommer når jeg kjørte m den. Det er jo en 1:8 scala så den tar seg mye bedre frem enn den 1:10 bilen, men som en førstegangs-crawler kan iallefall jeg annbefale den, men kjøp den fra morfars å registrer deg som kunde der, så får du bilen for under 960 danske kr + frakt og postens tollgebyr. Her i Norge ligger den jo på 2500 ca etter d jeg har sett........

                  Tror d er Centro hobby som selger den gamle utgaven (1:8 scala) for 3250 + frakt!!!!!!
                  deter jo f.... enmeg helt syk pris
                  Last edited by rcTom; 25 January 2010, 06:32.
                  Losi xxx-s, M-chassi, Axial Scx-10 , 1:16 Turnigy Monster Beatle Brushless, Rc4Wd Timberwolf, Team Magic G4 + litt div eldre biler/deler
                  Driver in Team Push And Tow

                  Comment


                  • #10
                    Elefun selger de for rett under 2000,- komplett, men de er utsolgt for øyeblikket. Hvor mye vil man havne på totalt fra Morfars?
                    Stefan Lund 1973
                    Havoc, Shadow,The Lynx, Lama V3, Big Lama, Sabre, Multiplex EasyStar og Losi Nigth Crawler.

                    Comment


                    • #11
                      Off hadde jeg bare huska det akkurat.. Men du må regne med et par 3 hundre i frakt fra elefun. Den kom ikke på over 2000 fra danmark mener jeg å huske.
                      2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

                      Comment


                      • #12
                        Hva med å sjekke priser på andre crawlere?
                        Jeg ga 2000 for min Axial RTC

                        Forøvrig har 4x4rc AX10 inne til en overkommelig pris!
                        Futaba 3PM-X
                        Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
                        Losi XXX-S | HPI Savage
                        | Tamiya CC01 Pajero

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by stefan View Post
                          Elefun selger de for rett under 2000,- komplett, men de er utsolgt for øyeblikket. Hvor mye vil man havne på totalt fra Morfars?

                          Prisen blir ca 1300,- med frakt.Da kommer moms og toll i tillegg,her hjemme. Vet at tollen er 106kr når verdien er mellom 200-1000kr.
                          Hvis de ikke toller den over verdien på 1000,så koster den ca 1700,- fra morfars.
                          sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                          Comment


                          • #14
                            OK da kan en jo like godt kjøpe en på Elefun når de får inn igjen. Jeg jobber i Kristiansand så med den nye hovedveien (er jo blitt 100 sone fra Kr.sand til Grimstad) er det bare 20 min. å kjøre fra jobb Men skal sjekke litt mer før jeg bestemmer meg. Hvis det blir en HBX så har jeg 2 sønner som gjerne tar over den når jeg er lei den så den blir nok ikke solgt igjen.
                            Stefan Lund 1973
                            Havoc, Shadow,The Lynx, Lama V3, Big Lama, Sabre, Multiplex EasyStar og Losi Nigth Crawler.

                            Comment


                            • #15
                              Nå er den 380 motorer i den 1/10 crawleren og 540 motorer i 1/8 crawleren,så du er oppmerksom på det

                              Her har du en svensk side du kan sjekke ut,der har de deler til begge to modellene også.. www.clickok.se
                              sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X