4 hjulsstyring er greit det.
Har kjørt med det selv en god stund.
Det er flere som heller kjører forhjulsstyring og noe som kalles DIG bak.
Jeg synes det siste alternativet er lettere å holde styr på.
DIG'n låser bare bakhjulene slik at man bremser ordentlig. Da kan man gjøre krappere svinger og man kan "henge" på kanten av "stup", slik at man har bedre kontroll.
Det jeg synes er fordelen med 1:10, er at hvis man blir lei av crawling, så kan man bruke delene til f.eks. et skalabygg. Altså en bil som etterligner en 1:1 bil.
Det andre er at det er en større gjeng som driver med 1:10 og da er kundekretsen større, hvis du går lei og vil bli kvitt bilen. Det andre er at det er lettere å få tak i deler til f.eks. Axial i Norge og du slipper å vente så lenge. Samt at siden det er flest som driver med 1:10, så finnes det en masse gode tips til forbedringer.
Men artig om du / dere prøver den. Men det er ikke alltid at billig er greit å prøve, grunnet begrensninger eller for svake "punkter".
Har kjørt med det selv en god stund.
Det er flere som heller kjører forhjulsstyring og noe som kalles DIG bak.
Jeg synes det siste alternativet er lettere å holde styr på.
DIG'n låser bare bakhjulene slik at man bremser ordentlig. Da kan man gjøre krappere svinger og man kan "henge" på kanten av "stup", slik at man har bedre kontroll.
Det jeg synes er fordelen med 1:10, er at hvis man blir lei av crawling, så kan man bruke delene til f.eks. et skalabygg. Altså en bil som etterligner en 1:1 bil.
Det andre er at det er en større gjeng som driver med 1:10 og da er kundekretsen større, hvis du går lei og vil bli kvitt bilen. Det andre er at det er lettere å få tak i deler til f.eks. Axial i Norge og du slipper å vente så lenge. Samt at siden det er flest som driver med 1:10, så finnes det en masse gode tips til forbedringer.
Men artig om du / dere prøver den. Men det er ikke alltid at billig er greit å prøve, grunnet begrensninger eller for svake "punkter".
Comment