Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøretreff tråd når hvor????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • så sant så sant
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

    Comment


    • Snøen her gir knallfeste. Kjører nesten daglig jeg...
      Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

      Comment


      • kjører ikke daglig men blir non turer på skaran
        dekka sitter som bare det med en gang det blir noen blå
        hvor er det folk kjører hen
        jeg pleier å dra på kalvøya eller oppover mot solihøgda el lommedalen
        Originally posted by Droid View Post
        Snøen her gir knallfeste. Kjører nesten daglig jeg...
        the frogx2 82/11 savagexss x2 el + xs. rc18t2 xray m18mt i carbon+ xb4. minimonsterzx2. hyper mini. infernove micro/minirockcrawler rockforced xr10/ax10 1/8x2,5crawlere +++

        Comment


        • Hvis det er noen fra oslo området som skal kjøre i nermeste framtid, si ifra, så kan jeg hive meg med.. har ikke peiling på hvor det er bra å kjøre her i området.

          Comment


          • nå er det supert crawle føre blir en tur ut med flommlysa inatt
            Originally posted by Kolla View Post
            Hvis det er noen fra oslo området som skal kjøre i nermeste framtid, si ifra, så kan jeg hive meg med.. har ikke peiling på hvor det er bra å kjøre her i området.
            the frogx2 82/11 savagexss x2 el + xs. rc18t2 xray m18mt i carbon+ xb4. minimonsterzx2. hyper mini. infernove micro/minirockcrawler rockforced xr10/ax10 1/8x2,5crawlere +++

            Comment


            • Er det noen i Trondheimsomerådet som driver og crawler?
              FLY FLY FLY!!!

              Comment


              • Kjøretreff tråd når hvor????

                Er det ingen som bruker denne tråden lenger?
                living in the fast lane

                Comment


                • Det har vært dødt her lenge. Noen som driver med crawling/scale offroading i Oslo? Jeg har nettopp kjøpt meg scx10 og ønsker noen å kjøre med.
                  Filmer også når jeg kjører.
                  Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
                  http://www.youtube.com/animatorsimen

                  Comment


                  • Vi har byggt en liten crawling bane i Kodal så her skal det være kjøring i helgen
                    Kyosho mp9 tki3 , AKA, Savox , Sanwa , Os speed , Minicar RC Team,

                    Comment


                    • Originally posted by simen0904 View Post
                      Det har vært dødt her lenge. Noen som driver med crawling/scale offroading i Oslo? Jeg har nettopp kjøpt meg scx10 og ønsker noen å kjøre med.
                      Filmer også når jeg kjører.

                      ingen klubber/store grupper i allefall.
                      eneste jeg vet om er att crawlercupen er innom oslo 2 ganger i år
                      IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
                      Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

                      Comment


                      • På først kommende Lørdag 28/9-13 skal vi kjøre et TTC (Top Truck Challenge) løp
                        på Sand i Nord-Odal.
                        Alle er velkommne om det skulle være noen som kunne tenke seg å ta en titt på dette.

                        Vei beskrivelse

                        Kjør E16 til Skarnes, kjør RV 24 mot Hamar.
                        I fra Eidsvoll, kjør RV 181 fra Eidsvoll mot Nord Odal, ta til venstre på RV 24 mot Hamar

                        Kjør til sand, sving inn på RV 209 mot sand sentrum og Mo.

                        Følg RV 209 ca 4 Km, sving inn 2 avkjøring mot Granerud industriområde.

                        I krysset ligger Frakt og spedisjon som bilene parkeres, pass på å ikke parker inne laste biler eller andre kjøretøy som står på plassen.

                        Med lagerbygget i ryggen, ser dere gapahuken vi møtes ved oppe i kjøreområdet

                        Her er en liten video fra TTC løpet på Hønefoss i sommer.

                        http://www.youtube.com/watch?v=0J2iT6ldcuE
                        http://i233.photobucket.com/albums/e...ps85eb2ae7.jpg

                        Comment


                        • Noen som driver med crawling i Karmøy området?

                          Comment


                          • Noen i Drammen/Konnerud som crawler. Lurte på å ta en tur på lørdag å bestige Konnerudkollen.

                            Noen som hiver seg med på det?

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X