Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøretreff tråd når hvor????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Ny runde UTB på søndag, noen andre som har lyst til å krabbe litt? Regner med å være der ved 12-13 tiden..
    Team Mustit RC
    - Xray XB9 - RB- Byron - Sanwa - Savox -

    Comment


    • #92
      Kjøring

      jeg dukker opp.
      Paul-Erik Bastiansen.74.Vestby.Sjef.

      Comment


      • #93
        jeg også med tlt lastebil
        Helge Heen -87 nr mitt: 45853534
        biler: lady 90 og yota hilux og raven st med mamba max 7700 motor

        Comment


        • #94
          Husk kamera da!!!!!!!!!! :wink:
          NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
          RC4WD Team Driver

          Comment


          • #95
            blir kjøring på lørdag istede. jeg stiller med tlt lastebil
            håper det kommer litt folk da er det ca 12.30-13.00
            Helge Heen -87 nr mitt: 45853534
            biler: lady 90 og yota hilux og raven st med mamba max 7700 motor

            Comment


            • #96
              Jeg kan som vanlig ikke på Søndager,
              men til Lørdag hvis været er bra skal jeg teste,
              Clodjeroen,Maxx-Mantis og jomfruturen til en av
              SW2 Bender Custom TLT'ene.
              NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
              RC4WD Team Driver

              Comment


              • #97
                Okey Helge ser du har ombestemt deg,,, bra

                Noen flere som kommer UTB Lørdag,,
                Hyggelig med litt sosialt samvær også, kaffekanne osv.
                Det er jo meldt strålene sol og varmere.
                NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
                RC4WD Team Driver

                Comment


                • #98
                  ser ikke ut til at det kommer flere gitt
                  hadde vært kos med litt nye folk også da ikke bare kjente
                  Helge Heen -87 nr mitt: 45853534
                  biler: lady 90 og yota hilux og raven st med mamba max 7700 motor

                  Comment


                  • #99
                    jeg kommer kansje hvis foreldra mine gidder å kjøre meg(og at jeg setter r*** i gir å får skrudsammen bilen)
                    Arne.F.Granhus 91 mod eier av: tamiya: TA02 chevy S-10, vraka xc, en hummer modda, xc pajero MTW, en TT-01 bmw m3 sport evo og eier av 2FAST4U BMW`n
                    Nå er endelig yokomoen oppe å går igjen

                    Comment


                    • Hyggelig treff idag 6.stk stilte, tom langveis ifra ....
                      Kunne ha vært litt varmere, men det kommer nok.

                      Her er noen bilder:











                      NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
                      RC4WD Team Driver

                      Comment


                      • [quote="WildTriaL"]Hyggelig treff idag 6.stk stilte, tom langveis ifra ....
                        Kunne ha vært litt varmere, men det kommer nok.


                        Heisann!!

                        Satt å surfet litt på norske sider for engangs skyld. Så moro å se at det faktisk ER et trial miljø i norge....!
                        Eneste kjipe er at det er et stykke å kjøre.

                        Hvor er det dere kjører henn egentlig? Er det kun i området der borte på Hvervenbukta dere kjører, eller hender det at dere reiser litt rundt?

                        Er så lite folk her nede i Vestfold som driver med sånt, og det er litt kjedelig å kjøre alene hele tiden.
                        Er bare èn her nede som jeg kjører med innimellom, men det er nesten hvert skuddår....

                        Hadde vært kult å blitt med en helg, satt opp en organisert tur på et bestemt område. F.eks bare tatt med alt "stæsjet" i bilen, telt, fyrstikker og øl. Skikkelig guttetur!!

                        Men helt alvorlig, kunne ikke det vært en idè?
                        Jeg hadde gledelig pakket bilen full og blitt med når det blir litt varmere i været, sånn at det er mulig å slå opp telt osv.

                        Mvh Crawler
                        Kristoffer-1981
                        ###More power...!! For god's sake.... MORE POWER..!!##

                        Comment


                        • Hei NN!!!????

                          Joa vi reiser sikkert land og strand vi, hvis forholdene er bra.
                          Til sommer'n kommer vi i NORCC til og arrangere min. 2 åpne
                          klubb mesterskap i Crawling og trial.
                          Sikkert flere klubbtreff, og innterne konkuranser.
                          Nå om vinteren kjører vi ute ved Tusenfryd under en bru (UTB)
                          Vi kommer til og ha treff på Hvervenbukta og flere andre steder.
                          Vi er som du veit ikke avhengig av faste baner og traseer, men
                          variasjon er kult. Stadig på utkikk etter nye utfordringer. Veit om en
                          liten gjeng som kjører Nord for Drammen ved Røyken Slemmestad,
                          de kjører stort sett scaletrial.


                          Og skal du poste mere noe vi gjerne ser at du gjør så les DENNE
                          NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
                          RC4WD Team Driver

                          Comment


                          • [quote="WildTriaL"]Hei NN!!!????

                            Joa vi reiser sikkert land og strand vi, hvis forholdene er bra.
                            Til sommer'n kommer vi i NORCC til og arrangere min. 2 åpne
                            klubb mesterskap i Crawling og trial.
                            Sikkert flere klubbtreff, og innterne konkuranser.
                            Nå om vinteren kjører vi ute ved Tusenfryd under en bru (UTB)
                            Vi kommer til og ha treff på Hvervenbukta og flere andre steder.
                            Vi er som du veit ikke avhengig av faste baner og traseer, men
                            variasjon er kult. Stadig på utkikk etter nye utfordringer. Veit om en
                            liten gjeng som kjører Nord for Drammen ved Røyken Slemmestad,
                            de kjører stort sett scaletrial.


                            Og skal du poste mere noe vi gjerne ser at du gjør så les DENNE.


                            - Hei igjen, signatur lagt inn!
                            Jeg blir gjerne med på noen treff framover, må bare få satt av tid til det.
                            Jobber i Kristiansand, så jeg er bare hjemme i helgene for tiden.
                            Og skulle vel har gjort noen små modifikasjoner på bilen før jeg er helt fornøyd. Men dere vet jo hvordan det er... Blir aldri heeeelt fornøyd!!

                            Tenkte jeg skulle få koblet sammen 4-hjulsstyringen på TLT'n, og må kjøpt et nytt karrosseri.... Ikke minst har jeg slitt litt med å få ned tyngdepunktet på den. Tipper over for et godt ord, men det hjelper.
                            Må bare få plassert batteriet på en lur måte, jobber med noen braketter osv.

                            Håper jeg får tatt en tur innover snart

                            mvh
                            Kristoffer-1981
                            ###More power...!! For god's sake.... MORE POWER..!!##

                            Comment


                            • Originally posted by tamiya_newbee
                              - Hei igjen, signatur lagt inn!
                              Jeg blir gjerne med på noen treff framover, må bare få satt av tid til det.

                              Tenkte jeg skulle få koblet sammen 4-hjulsstyringen på TLT'n, og må kjøpt et nytt karrosseri.... Ikke minst har jeg slitt litt med å få ned tyngdepunktet på den. Tipper over for et godt ord, men det hjelper.
                              Må bare få plassert batteriet på en lur måte, jobber med noen braketter osv.Håper jeg får tatt en tur innover snart
                              mvh
                              Hei ja det var bra!!!!
                              Når det gjelder veltepetter'n TLT så får du mange tips her om
                              hvordan oppsette burde være. Er den orginal?????
                              Og når det gjelder 4-hjulsstyring så er det ikke tillatt i konkuranser,
                              men det kan du jo bare kobleut hvis du skal bruke den i comp's.

                              Har du noen bilder av bilene eller?????
                              Spes hvis du skal ha litt hjelp til oppsette så synes vi det er fint med
                              litt bilder. Batteriet bør være så lavt og langt frem som mulig.
                              Legg ut noen bilder a !!!!
                              NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
                              RC4WD Team Driver

                              Comment


                              • Hei ja det var bra!!!!
                                Når det gjelder veltepetter'n TLT så får du mange tips her om
                                hvordan oppsette burde være. Er den orginal?????
                                Og når det gjelder 4-hjulsstyring så er det ikke tillatt i konkuranser,
                                men det kan du jo bare kobleut hvis du skal bruke den i comp's.

                                Har du noen bilder av bilene eller?????
                                Spes hvis du skal ha litt hjelp til oppsette så synes vi det er fint med
                                litt bilder. Batteriet bør være så lavt og langt frem som mulig.
                                Legg ut noen bilder a !!!![/quote]

                                Nei den er ikke original.. Har gjort en del med den siden jeg kjøpte den.
                                Har fått masse tips fra en hyggelig fyr ved kallenavn Twinset på Tamiyaclub.com.
                                Den har sperrer hele veien, lengre linker, dogbones, flyttet demperene osv osv. Imex dekk uten innlegg (total forskjell vel og merke)
                                Foreløpig org. motor, Msonic Super Truck ESC, Hitec 645 servo (7 kilos)
                                3600 m/a batteri.

                                Sitter på en server pc i Kristiansand, så jeg har ingen bilder her nede, men skal få lagt de ut senere jeg.

                                Når det gjelder 4 hjulstyring, så lurr jeg på hvordan jeg kobler Y-kabel.
                                Må jeg flytte den ene kabelen i kontakten slik at den bakre reverseres eller? Mener jeg prøvde dette en gang uten at jeg fikk noe liv i den bakre servoen.
                                Er ikke et "must" med 4ws, men det er så dårlig svingradius når man låser alle diffene.

                                Har stort sett kontroll på bygget, men alle vennlige tips og triks taes vel i mot.

                                mvh
                                Kristoffer-1981
                                ###More power...!! For god's sake.... MORE POWER..!!##

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X