Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sender utstyr til crawler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Du tror hvis jeg er data og foto freak du

    windows movie maker er nesten lettere å bruke enn det er å laste opp bilder her

    for alu karosseri har ikke sett noen av de tror det nermeste du kommer er hardplast kaross

    Comment


    • #32
      blyplater får man hos taktekker.
      blylodd til motorsykkelfelger, ala 5 gram får man hos biltema

      Dekka jeg anbefalte var til crawler ja og ikke til skala. Men de HB rover "pink" er kanskje mest til stein?? Litt usikker der, siden jeg ikke crawler selv.

      alukarosseri tror jeg kan fås kjøpt.
      vanvittig dyrt såvidt jeg husker, men lurer på om caprinut på norcc.com fant det.
      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
      Facebook -> Mini-Z Norway

      Comment


      • #33
        Her er noen bilder av de andre felgene og dekkene som fulgte med bilen og som ikke er montert sammen enda. Dekkene er fra Tamiya og heter Tamiya Vise Crawler. Det er borret et par små hull i felgene, så da er vel det iorden, må bare en tur til Biltema å kjøpe meg noen lodd.
        Jeg tok også et bilde av den vinsjledningen med den sorte plata, denne tåler nesten ikke å bli berørt uten at den faller fra hverandre i loddingene, vet dere hvor man kan få kjøpt en ny slik og hvilken nytte den sorte plata gjør ?
        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

        Comment


        • #34
          den sorte plate der er kontrollerboxsa til vinsja
          loddingene er en svakhet
          jeg og er ute etter en slik box har ikke funnet noen som har dei
          hvis det er loddingen som er av hos deg er det ei løsen å lodde den på igjen

          Comment


          • #35
            Originally posted by [RCG]Trubadurix View Post
            den sorte plate der er kontrollerboxsa til vinsja
            loddingene er en svakhet
            jeg og er ute etter en slik box har ikke funnet noen som har dei
            hvis det er loddingen som er av hos deg er det ei løsen å lodde den på igjen
            En ny vinsj fra Jarl er ikke så dyr har jeg sett, men jeg er ikke helt sikker på om den er helt lik den jeg har fra før.
            Har lodda denne helvetes ledningen 5-7 ganger den siste uka !
            Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

            Comment


            • #36
              hvis den vinsja du har ikke er børsteløs da prater den kontrollerboxa fra jarl med den du har mulig du må skifte pluggene på vinsjen du har
              hvis det ikke allerede er jst plugg du har nå dette finner du ut
              skal oxo bestille meg 2stk vinsjer hos jarl.

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X