Announcement

Collapse
No announcement yet.

Futaba 4PK = godt kjøp?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by braaten22 View Post
    bindinga bryter for å si det sånn, radio "flick". å det er ikke helt holdbart etter min mening ! , det er andre 4pk min dette skjer med !
    Har aldri opplevd noe flick med min. Kjøpte min tidlig hos micromonsters da den kom i fjor. Har brukt 4 forskjellige mottakere på 4 ulike biler, men har aldri hatt problemer gitt.
    Kim Gjerstad Oslo
    Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
    Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

    Comment


    • #47
      Har det noe å si hva man bruker av innstillinger på RXSYS?
      Står i manualen at High speed kun brukes til Futaba BLS servoene.
      Så jeg har kjørt med Normal. Synes dette funket greit helt til Align DS610 tokk kvelden på gass/brems etter ca 5 tanker fuel. servoen ble veldig varm,og etter dette stod motoren fast.

      Så kan dette ha noe med innstillingen på RXSYS??

      Comment


      • #48
        Originally posted by TLO View Post
        Har det noe å si hva man bruker av innstillinger på RXSYS?
        Står i manualen at High speed kun brukes til Futaba BLS servoene.
        Så jeg har kjørt med Normal. Synes dette funket greit helt til Align DS610 tokk kvelden på gass/brems etter ca 5 tanker fuel. servoen ble veldig varm,og etter dette stod motoren fast.

        Så kan dette ha noe med innstillingen på RXSYS??
        RXSYS skal stå på normal hvis en eller begge servoer er analoge. Servoer kan ryke at helv.. hvis ikke. Men er begge digitale så skal den stå på High Speed. Dette for å få full utnyttelse. Om det er Futaba har ikke noe å si. Det står også i manualen at man kun skal bruke NiCad batterier . Noe gammeldags, he he...

        Align er vel digital, men hva har du på styring?
        TEAM ELEFUN

        Comment


        • #49
          Jeg har samme servo på styringa. men den er like fin enda.
          Kan servoen ta kvelden når den står i normal i RXSYS?

          Comment


          • #50
            Viss EPA en er sett feil ryker servoen eller viss det er unaturlig belastning en plass. Jeg tror at det skal go fint å bruke digi servoer på NORMAL modus.
            HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
            Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

            Comment


            • #51
              EPA er justert riktig inn,så jeg tror heller det er kvaliteten på Align servoene som sliter litt. Har satt inn Ace servo nå,så da tenker jeg det blir mye kjøring fremmover

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X