Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sanwa m11x vs futaba 4pk.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Takk skal dere ha alle sammen. Valget falt på futaba 4pk, så nå blir det kontrollvoldtekt resten av kvelden.
    Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
    O.sæland hobby

    Comment


    • #17
      Har du fått den hjem altså
      HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
      Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

      Comment


      • #18
        hehe, ja, din gamle faktisk. Jone tvilte så sterkt på at den feilet noe, men jeg er nå ikke så sikker..

        Jeg klarer ikke bilde den opp med mottageren. Den blinker bare grønt? Det var vel ikke det som var den opprinnelige feilen? Det var vel noe med failsafen.. Hva gjør jeg galt? Eller er det kontrollen som er bøgga?
        Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
        O.sæland hobby

        Comment


        • #19
          Ring meg så tar vi det over tlfen
          HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
          Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

          Comment


          • #20
            Vi klarte å ordne det. Det tok bare j**** lang tid.
            Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
            O.sæland hobby

            Comment


            • #21
              Originally posted by Razer View Post

              Spektrum DX3R. Billigere, ufeilbarlig 2,4ghz, og vanvittig liten feilprosent. De var først ute med 2,4ghz og patenterte sitt system, noe som kanskje er en av grunnene til at det er så bra
              Funker sikkert bra på bil, med Spektrum har vært bannlyst av båtfolket i årevis. Den funket ikke på vannet i det heletatt, så det var mange som fikk vraket båtene sine pga den radioen.

              Har Spectrum gjort noe med dette problemet, eller er den fortsatt like dårlig?
              I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
              sigpic
              For n'te gang Sofus, trykk F5...

              Comment


              • #22
                Originally posted by harald1966 View Post
                Funker sikkert bra på bil, med Spektrum har vært bannlyst av båtfolket i årevis. Den funket ikke på vannet i det heletatt, så det var mange som fikk vraket båtene sine pga den radioen.

                Har Spectrum gjort noe med dette problemet, eller er den fortsatt like dårlig?
                De godkjente den aldri for båt, og sa også at den ikke burde brukes i båt, så de som har skrotet båter med det må jo strengt tatt skylde seg selv.

                De har på de siste modellene blitt båtkompatible, med egen marinemottaker som er støpt vanntett.
                Martin Sørlie - 1985
                TLR - Absima - Spektrum
                Darkspeed Racing
                www.teamsmallsize.com

                Comment


                • #23
                  En kompis fra California vraket båten sin pga Spectrum'n, men han ble så fly forbanna på det firmaet at de gikk med på å kjøpe tilbake radioen og erstatte båten hans. Han var ikke den eneste.

                  Det var etter en rekke slike hendelser at fimaet sluttet å anbefale disse radioene for båt, men fortsatt er det ferskinger i hobbyen som gjør samme tabben fordi de ikke vet bedre.
                  Jeg regner med at det står med liten skrift?
                  I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                  sigpic
                  For n'te gang Sofus, trykk F5...

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by harald1966 View Post
                    En kompis fra California vraket båten sin pga Spectrum'n, men han ble så fly forbanna på det firmaet at de gikk med på å kjøpe tilbake radioen og erstatte båten hans. Han var ikke den eneste.

                    Det var etter en rekke slike hendelser at fimaet sluttet å anbefale disse radioene for båt, men fortsatt er det ferskinger i hobbyen som gjør samme tabben fordi de ikke vet bedre.
                    Jeg regner med at det står med liten skrift?
                    Står nok med ganske så stor skrift Men, finnes nok av radiomerker som ikke var best på første forsøk Får utslett hver gang jeg tar i noe fra Hitec, selv etter alle disse årene:P
                    Martin Sørlie - 1985
                    TLR - Absima - Spektrum
                    Darkspeed Racing
                    www.teamsmallsize.com

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Razer View Post
                      Står nok med ganske så stor skrift Men, finnes nok av radiomerker som ikke var best på første forsøk Får utslett hver gang jeg tar i noe fra Hitec, selv etter alle disse årene:P
                      Hitec - som er så bra?
                      Jeg har snudd helt jeg, i forhold til hitec!
                      Mener fremdeles at 645 er en tulleservo, men de andre mer påkostet er jo gode som gull!
                      MBX-6
                      Slash 4x4 rtr
                      - Midtskogen Raceway-

                      Comment


                      • #26
                        Jeg har også bra erfaring med enkelte Hi-tec servoer, men selve radioen er en annen historie.
                        I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                        sigpic
                        For n'te gang Sofus, trykk F5...

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X