Announcement

Collapse
No announcement yet.

Testing av den nye Zenoah Race Ported 27,2cc Pro Mod motoren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Blir litt langt å dra for min del for å se den live da.
    Thomas Larsen 81mod. Trondheim
    MCD Race Runner evo 3 competition

    Comment


    • #17
      Legge ut film, eller ikke legge ut film


      Samma faen!

      Om en tilfeldighvis har en video av en bil et sted så får han legge den ut. Om han som kjører bilen ikke gidder å legge ut noen video. Ja, da kan han vel gjøre som han selv vil.
      sigpic
      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

      Comment


      • #18
        Eg kan bare sei ein ting når de gjelder film å live. Film blir feil å live er bare blir bare sinsykt rååååååtttt.

        Eg har 4x4 sladding med litt under halv gass på ein 13 kg tung bil å de er jo bare råååååååtttttttt

        Comment


        • #19
          Originally posted by rcboy View Post
          Blir litt langt å dra for min del for å se den live da.
          det er jo bare og kjøpe en sånn motor da vettu... hvis det blir langt og dra hehe den motor er vel ikke så dyr..
          MCD Rally
          www.Rc-racing.no

          Comment


          • #20
            Originally posted by The Bajanic View Post
            Ja riktig innstilling. La oss slutte og legge ut filmer
            må gjerne legge ut film for min del.. men ikke for og se hvordan en motor funker på en bil. det vil vi ikke klare og se fult ut på film uansett men tøff kjøring er jo kult og se på da!!!
            MCD Rally
            www.Rc-racing.no

            Comment


            • #21
              Omg...

              Hva skader det med film?
              Er du redd for å få et avvik ifra film og virklighet så du får oss til å tro at motoren ikke er så bra?? Vi alle veit at det er et beist av en motor, og at film ikke er virkligheten..

              Men om alle skal ha lik instilling som deg/dere, hva i svarte har vi youtube for da? :-O

              Om du betaller flybilletten og jeg får prøve når jeg kommer frem, greit da stiller jeg opp, men om jeg må ut med egne penger.. Da kjøper jeg heller motoren selv..!

              Om du ikke hadde hatt muligheten til å filme den, hadde det aldri vært noe sak, men om du har mulighet, så skjønner jeg hvorfor du ikke gjør det..

              For jeg ser VELDIG lite vits i det å opprette en tråd med navn: " Testing av den nye Zenoah Race Ported 27,2cc Pro Mod motoren " uten NOEN som helst bilder eller film..

              Livet er virkelig hardt..
              Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

              Comment


              • #22
                Originally posted by Muztang289 View Post
                Omg...

                Hva skader det med film?
                Er du redd for å få et avvik ifra film og virklighet så du får oss til å tro at motoren ikke er så bra?? Vi alle veit at det er et beist av en motor, og at film ikke er virkligheten..

                Men om alle skal ha lik instilling som deg/dere, hva i svarte har vi youtube for da? :-O

                Om du betaller flybilletten og jeg får prøve når jeg kommer frem, greit da stiller jeg opp, men om jeg må ut med egne penger.. Da kjøper jeg heller motoren selv..!

                Om du ikke hadde hatt muligheten til å filme den, hadde det aldri vært noe sak, men om du har mulighet, så skjønner jeg hvorfor du ikke gjør det..

                For jeg ser VELDIG lite vits i det å opprette en tråd med navn: " Testing av den nye Zenoah Race Ported 27,2cc Pro Mod motoren " uten NOEN som helst bilder eller film..

                Livet er virkelig hardt..
                hyggelig at noen ikke tåler andre sin mening da.....
                gjerne legg ut en film for min del.. men jeg ville nå heller likt og se den live framfor på film..(for dem som ikke har mulighetyen til og få sett dette da osv...) mye mere morro og få oppleve den monster av en motor selv.. i stede for og høre og lese/film sin meninger.. heller få min egen mening..
                MCD Rally
                www.Rc-racing.no

                Comment


                • #23
                  Originally posted by morten View Post
                  Eg kan bare sei ein ting når de gjelder film å live. Film blir feil å live er bare blir bare sinsykt rååååååtttt.

                  Eg har 4x4 sladding med litt under halv gass på ein 13 kg tung bil å de er jo bare råååååååtttttttt
                  Så motoren virker? Har du fått prøvd den skikkelig nå?
                  sigpic
                  Tlf 4691 0501

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by VW*Boble View Post
                    hyggelig at noen ikke tåler andre sin mening da.....
                    gjerne legg ut en film for min del.. men jeg ville nå heller likt og se den live framfor på film.. mye mere morro og få oppleve den monster av en motor selv.. i stede for og høre og lese/film sin meninger.. heller få min egen mening..
                    Herregud da mann..! Hvem har sagt jeg eller andre ikke tåler andre sine meninger??

                    Alt jeg sier, er bare det at jeg ikke forstår det er så hardt å legge ut en film av den, forså hvorfor man gidder å lage en ny tråd om motoren, ved å bare si at motoren er bra??

                    Når jeg gikk inn på tråden første gang, forventet jeg en film , eller iminste noen bilder av bilen med motoren.. Og jeg vet at det er MANGE andre som også forventet det..

                    Grunnen til at jeg har lyst til å se film, er fordi jeg ikke har noe planer pr. idag om å skaffe meg denne motoren.. Fordi jeg er storfornøyd med motoren jeg har idag.. Så skjønner ikke hvorfor det skal være så vansklig å legge ut en film, så man kan se hvordan DENNE motoren her er..

                    Sånn som du skriver det, så virker det ut som at vi som aldri har tenkt til å proppe bilene våres med det råeste av det råeste, heller aldri vil ha sjangsen til å se bilen med motoren i action, fordi vi ikke bor i Stavanger!?!?

                    Btw, du skriver: " mye mere morro og få oppleve den monster av en motor selv.. i stede for og høre og lese/film sin meninger.. heller få min egen mening.. "

                    Så, når du ser en trailer om en film du har lyst til å se på kino. Når filmen er slutt, da sitter du ikke igjen med egne meninger du da, siden du så traileren før du så filmen i fullversjon på kino??
                    Kanskje ikke den beste måten å sammenligne det på, men du forstår sikkert bedre når jeg sier: Trailer = Film av bil / Filmen på kino = Bilen i live.

                    Jeje, men jeg gidder ikke å diskutere mer.. Synes det er bare " SVADA " som enkelte folk bruker, når man lager en ny tråd, om en motor man KUN får vite er " Heeelt vill! " og ikke noe mer ( bilder, film, )
                    Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                    Comment


                    • #25
                      Er faktisk litt enig i han over her.

                      Lager man en tråd kun for å skryte, eller for å vise andre hva det er man har kjøpt er for noe?

                      Har man ikke muligheten for å komme og se dette "live" så må da en film være nest beste "option". Så hvorfor ikke sette til rette begge delene?
                      Team Associated RC10B4, Team Losi 8ight-T (nå børsteløs MMM), HPI Savage 25 LE (LRP-28R), SuperVee 27 Brushless.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Egon View Post
                        Så motoren virker? Har du fått prøvd den skikkelig nå?
                        Nei har ikke de enda men de eg har fått testet til nå er bare heilt sinsykt. Du kan sei de
                        sånn at når eg har under halv gass så har eg 4 hjuls sladd å de begunner nesten å ryke fra dekka hehe men eg seier de igjen Jan Erik at dette er de råeste eg har hatt i ein rc bil noen gang å den andre 27.2 reed(ikke pro) kan ta seg ein tur på gammlehjemmet

                        Comment


                        • #27
                          Når de gjelder filming så blir ikke de aktuelt i mitt tilfelle så sant de ikke er noen å "Snik filmer"

                          Kjøp motoren heller å ikke mass meir om FILM!!!!!!!!!!!!!!!!

                          Comment


                          • #28
                            Helt greit at det ikke blir noen film, hadde nok blitt for fristet til å kjøpe LS selv om det virkelig var slik som det blir beskrevet.
                            Team Associated RC10B4, Team Losi 8ight-T (nå børsteløs MMM), HPI Savage 25 LE (LRP-28R), SuperVee 27 Brushless.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by morten View Post
                              Når de gjelder filming så blir ikke de aktuelt i mitt tilfelle så sant de ikke er noen å "Snik filmer"

                              Kjøp motoren heller å ikke mass meir om FILM!!!!!!!!!!!!!!!!
                              Omg.. Greit.. Men da skjønner jeg ikke iførste omgang hvorfor du gadd å lage denne tråden..??

                              Originally posted by oophus View Post
                              Helt greit at det ikke blir noen film, hadde nok blitt for fristet til å kjøpe LS selv om det virkelig var slik som det blir beskrevet.
                              Veldig bra Morten.. Nå har du nettopp gjort så vi mistet en "nesten" eier og medlem på i LS-verdnen her i Norge.. Husk at vi ikke er så mange.. Så vi må ta vare på de vi har igjen..!
                              Last edited by Muztang289; 27 October 2008, 17:59.
                              Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                              Comment


                              • #30
                                Jeg kan gjerne snik filme litt viss jeg kommer å ser på pro modden en dag
                                HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                                Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X