Announcement

Collapse
No announcement yet.

Testing av den nye Zenoah Race Ported 27,2cc Pro Mod motoren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by RCislife View Post
    Jeg kan gjerne snik filme litt viss jeg kommer å ser på pro modden en dag
    Ja, gjør det..!!
    Og når du har fått filmet det, så redigerer du den så den går i slowmotion og legger den ut.. For da forstår vi kanskje hvorfor Morten ikke ville legge den ut her selv..
    Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

    Comment


    • #32
      Originally posted by Muztang289 View Post
      Ja, gjør det..!!
      Og når du har fått filmet det, så redigerer du den så den går i slowmotion og legger den ut.. For da forstår vi kanskje hvorfor Morten ikke ville legge den ut her selv..
      Så kan vi ha deg som "control sample" bak som halser avgårde etter bilen.
      sigpic
      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

      Comment


      • #33
        Originally posted by Motörhead View Post
        Så kan vi ha deg som "control sample" bak som halser avgårde etter bilen.
        Yeah.. Er med på det
        Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

        Comment


        • #34
          klarte ikke å holde meg borte fra denne tråden lenger..
          herregud for en bitching og klaging på at det ikke blir lagt ut film!
          hvor artig er det å legge ut en film som er tatt med mobiltelefon da dere? ser jo ikke en dritt, for alle vet hvor stabilt en klarer å filme med en mobil.. og ikke for å snakke om den supre lyden!

          nå har ikke jeg vært under senga til morten og sett skikkelig etter om han har videokamera kobla opp på soverommet... frekk tanke forresten!

          og når det gjelder bilder; motoren er skjult av svart deksel, selve toppen er rød og av typen 4-bolt.. hvis dere ser på galleriet mitt, klarer folkens å se i hvilken av bilene det sitter reed 27,2??

          og som et lite punktum på dette innlegget, bilen skal kjøres med - ikke filmes ihjel..........
          sigpic
          Member of Team Daves

          Comment


          • #35
            Originally posted by fg bajas View Post
            klarte ikke å holde meg borte fra denne tråden lenger..
            herregud for en bitching og klaging på at det ikke blir lagt ut film!
            hvor artig er det å legge ut en film som er tatt med mobiltelefon da dere? ser jo ikke en dritt, for alle vet hvor stabilt en klarer å filme med en mobil.. og ikke for å snakke om den supre lyden!

            nå har ikke jeg vært under senga til morten og sett skikkelig etter om han har videokamera kobla opp på soverommet... frekk tanke forresten!

            og når det gjelder bilder; motoren er skjult av svart deksel, selve toppen er rød og av typen 4-bolt.. hvis dere ser på galleriet mitt, klarer folkens å se i hvilken av bilene det sitter reed 27,2??

            og som et lite punktum på dette innlegget, bilen skal kjøres med - ikke filmes ihjel..........
            Ehh, hvem har sagt bilen skal filmes ijel? Du får oss til å høres ut som den paparatzi gjengen..

            Hvem har sagt vi skal se på motoren alene? Er interessert i å se motoren på bilen, i aksjon for å se hva den er god for..

            Virker ut som alle de som har 27,2cc motoren går imot filming av bilen.. Er dere ikke fornøyd med kjøpet?!?
            Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

            Comment


            • #36
              Jeg var meget fornøyd med min 27,2 reed, men hvem har vel tid til å filme når en kjører ?

              Selv forsøker jeg og dra med kamera når jeg skal ut, men pokker har da mer en nok å bære på fra før

              Comment


              • #37
                Originally posted by JonV View Post
                Jeg var meget fornøyd med min 27,2 reed, men hvem har vel tid til å filme når en kjører ?

                Selv forsøker jeg og dra med kamera når jeg skal ut, men pokker har da mer en nok å bære på fra før
                Godt å høre at du er fornøyd, men som du ser over, så er det enkelte med denne motoren som går imot filming.. =)

                Men du skrev: Jeg var fornøyd?? Skjedd noe?
                Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                Comment


                • #38
                  Hvis det er ønske om å se denne motoren i aksjon, faktisk begge to (REED og Race Ported PRO MOD), så skal disse testes på Skarnes denne uken....

                  Trenger forresten en RWD hvis noen har lyst til å komme opp....
                  sigpic
                  Tlf 4691 0501

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Muztang289 View Post
                    Godt å høre at du er fornøyd, men som du ser over, så er det enkelte med denne motoren som går imot filming.. =)

                    Men du skrev: Jeg var fornøyd?? Skjedd noe?
                    er vel ingen som går imot filming her.. men har bare synspunkter.. nå har jo alle en gyllen mulighet her.. EGON skal ut og kjøre med disse motorene bare og kjøpe seg en fly billett ..eller sende et video kamera til han.. så kanskje han få filmet litt mens han kjører.. kan bli litt vanklig kanskje men....neida bare tuller her.. jeg vil tørre og anbefale og dra og se littden motoren sier bare bang.. mere er det vel ikke og si.
                    MCD Rally
                    www.Rc-racing.no

                    Comment


                    • #40
                      Jeg har ikke råd til å reise til Skarnes for å se motorene Da må jeg jo vente en hel evighet til jeg får råd til en. Derfor er det bra med film
                      HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                      Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by RCislife View Post
                        Jeg har ikke råd til å reise til Skarnes for å se motorene Da må jeg jo vente en hel evighet til jeg får råd til en. Derfor er det bra med film
                        ja jeg skjønner det godt jeg.. kommer nok en film til slutt skal du se
                        MCD Rally
                        www.Rc-racing.no

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Egon View Post
                          Hvis det er ønske om å se denne motoren i aksjon, faktisk begge to (REED og Race Ported PRO MOD), så skal disse testes på Skarnes denne uken....

                          Trenger forresten en RWD hvis noen har lyst til å komme opp....
                          Nå kan jeg sikkert stille min Baja til rådighet, men har ikke noe instillinger på camber, toe in og out da så på banen er det hipp som happ om det er min standar 26 cc eller reed motorene.. =P

                          Men om det er andre "formål" du skal bruke den til, og ingen andre melder seg kan jeg sikkert stå til tjeneste..
                          Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                          Comment


                          • #43
                            Det var bra VW*Boble
                            Det er ikke enkelt å gå på skole, det er jo ikke så veldig godt betalt heller
                            HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                            Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by RCislife View Post
                              Det var bra.
                              Det er ikke enkelt å gå på skole, det er jo ikke så veldig godt betalt heller
                              Skjønner deg godt.. Er i samme situasjon selv.. Og er ikke morsomt.. =P
                              Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Muztang289 View Post
                                Nå kan jeg sikkert stille min Baja til rådighet, men har ikke noe instillinger på camber, toe in og out da så på banen er det hipp som happ om det er min standar 26 cc eller reed motorene.. =P

                                Men om det er andre "formål" du skal bruke den til, og ingen andre melder seg kan jeg sikkert stå til tjeneste..
                                Ikke ment som en kvalm kommentar Daniel, og takk for tilbudet, men kunne trengt en som kan skru det meste kjapt og sikkert.
                                Da trenger ikke jeg å sitte å skru hele dagen, men faktisk få prøvd motorene litt også....
                                sigpic
                                Tlf 4691 0501

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X