Announcement

Collapse
No announcement yet.

os5 eller OS8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by jokke88 View Post
    kan jo være at den tar inn falsk luft.. men jeg tror ikke det skal være problemet. luftfilteret osv skal være ok, men jeg kan godt bytte for å være sikker
    vet ikke hvor mye mer kjøring det blir framover, men jeg skal sette på nytt filter og stille inn alt på nytt så får vi se.. motoren skal jeg også få skrudd opp og sett på
    At motoren trekker falsk luft,betyr at det kommer luft inn andre veier enn gjennom luftfilteret. F.eks. gjennom kulelageret i front,rundt forgasseren eller nålene hvis o-ringene er defekt og i bakkant,spesielt på motorer med snor-/rotostart. Ligger noen videoer på U-tube om hvordan du kan sjekke dette og tette den sjøl. "How to seal a nitroengine" eller no` sånt...
    Har gjort dette med en kyoshomotor sjøl i sommer og nå funker den endelig som den skal
    Har en Dynamite mach26,og der er innstillingene iflg manual:HSN 3 1/2 runder, LSN 2 runder ut fra bunn. Kan jo prøve det på 21 også? Ellers er vel LSN flush med godset rundt,et greit utgangspunkt.
    Når man er for gammel til å være et dårlig eksempel, nøyer man seg med å gi gode råd.

    Comment


    • #17
      har funnet en lekasje på potta, har vært en sliten o-ring som har sittet der..så der har jeg problemet tenker jeg

      takker for svar folkens

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X