Hei, jeg har nettopp fått tak i en nitrobil.
Jeg har lite peiling, men han som hadde den sier at den fikk litt problemer etter en utforkjøring, men han husket ikke om den fortsatt virket ok.
Har vært å handlet nitro, fylt på men så kommer problemene.
Jeg har røket startsnora en del ganger, og sliter mye på denne, har byttet til noe
jeg kjøpte på bm men røket denne også noen ganger. For jeg får den som sagt ikke til.
Det var en del luft i slangen, og når jeg trykker på den lille pumpa flyttet bare lufboblene seg frem og tilbake, så for å få fuelen frem til motoren måtte jeg holde hele bilen på siden.
Og etter en del forsøk, så får jeg ikke til å punme fuel med den lille knappen på nitrotanken
lengre, men det renner alikevel gjennom slangen når den står på siden.
Skal motoren suge inn fuel selv, eller skal det bli presset inn via eksosen? Den er jo også koblet til nitrotanken.
Neste problem er jo at jeg fikk motoren til å starte så vidt, men jeg har jo brukte 5 startsnorer på å få det til.
De gangene den starter så står den tydligvis ikoplet, og så ruser den opp litt og hjulene går rundt før den stopper. Den går i bare et par sekunder.
Kan det bare være drivstofftilførselen, eller er det noe galt med motoren også tror dere?
Håper på hurtig hjelp siden jeg veldig gjerne vil å kjørt litt.
Jeg har lite peiling, men han som hadde den sier at den fikk litt problemer etter en utforkjøring, men han husket ikke om den fortsatt virket ok.
Har vært å handlet nitro, fylt på men så kommer problemene.
Jeg har røket startsnora en del ganger, og sliter mye på denne, har byttet til noe
jeg kjøpte på bm men røket denne også noen ganger. For jeg får den som sagt ikke til.
Det var en del luft i slangen, og når jeg trykker på den lille pumpa flyttet bare lufboblene seg frem og tilbake, så for å få fuelen frem til motoren måtte jeg holde hele bilen på siden.
Og etter en del forsøk, så får jeg ikke til å punme fuel med den lille knappen på nitrotanken
lengre, men det renner alikevel gjennom slangen når den står på siden.
Skal motoren suge inn fuel selv, eller skal det bli presset inn via eksosen? Den er jo også koblet til nitrotanken.
Neste problem er jo at jeg fikk motoren til å starte så vidt, men jeg har jo brukte 5 startsnorer på å få det til.
De gangene den starter så står den tydligvis ikoplet, og så ruser den opp litt og hjulene går rundt før den stopper. Den går i bare et par sekunder.
Kan det bare være drivstofftilførselen, eller er det noe galt med motoren også tror dere?
Håper på hurtig hjelp siden jeg veldig gjerne vil å kjørt litt.
Comment