Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilen stopper når jeg tar ut gløderen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by john_erlingbakke View Post
    Eg ser fargen på fuelen i tanken, men ser den ikke igjen i slangen til gasseren.....
    Nei det høres litt ut som en tett gasser ja, beklager skrivefeil.. men sitter på tv akkurat nå pga flight sim...
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • #17
      Er det ikke bensin i slangen???????
      Kan hende fargen på fuelen vises mer oppi tanken, eller? Nei, sikkert ikke bensin xD

      Men den var tett første gangen jeg prøvde, og da tok jeg bare å skrudde frem og tilbake på HSN'en, da løsnet det. Men er vel sikkert ikke vekke og ellers tett.

      Så dere mener jeg burde dyppe forgasseren i litt bensin for å rengjøre den? Det kan vel ikke gå rett vest når jeg skrur av forgasseren og det? Så ordner alt seg, ellllller......? :P
      Smartech SMT-Uno 1/5 x Nanda Swift II 1/8 x Carson 1/10 Lotus Elise m/O.S Max 18
      & Spektrum DX2S

      Comment


      • #18
        Er ikke så lett å se på filmen, sikkert lettere for deg som står over den. Ikke nødvendig å dyppe den i bensin, men å demontere den å tørke skikkelig med q-tips elle ligninde
        Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

        Comment


        • #19
          Hm, men den var en som sa at jeg gir den FOR mye.

          For når jeg var ferdig med dette så rant det så jeevli med noe gørr ut av eksos-potten.

          Så hva burde jeg gjøre? Prøve ny plugg, stille på LSN/HSN/tomgang(?), ta meg en tur til Thomas eller rense forgasseren?
          Smartech SMT-Uno 1/5 x Nanda Swift II 1/8 x Carson 1/10 Lotus Elise m/O.S Max 18
          & Spektrum DX2S

          Comment


          • #20
            Originally posted by O.S View Post
            Hm, men den var en som sa at jeg gir den FOR mye.

            For når jeg var ferdig med dette så rant det så jeevli med noe gørr ut av eksos-potten.

            Så hva burde jeg gjøre? Prøve ny plugg, stille på LSN/HSN/tomgang(?), ta meg en tur til Thomas eller rense forgasseren?
            Letteste er jo og ta turen til noen som kan nitro i nærheten og få dem til og tune og gå over den... Normalt er en frisk nitro motor med buggs rask og få orden på
            | Spektrum DX8|
            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

            Comment


            • #21
              Heyhey!

              Idag fikk jeg hjelp av Thomas! Må si at han vet hva han driver med altså. Utrolig bra. Hva skulle man gjort uten sånne som Thomas.

              Men han skiftet plugg og stilte den ganske mye, men det var noe greier med clutchen eller noe sånt, hvis Thomas vil så kan han skrive her men det var at den gikk så lett rundt eller noe sånt.

              Og motoren ville ikke ned på det nivået Thomas ville ha den når det gjaldt tomgangen tror jeg. Når han skrudde lavere på det nivået den skal være på så sluknet motoren. Og motoren er slitt..


              Så det blir nok en ny bil enten elektro eller nitro det går vel ikke an å selge denne bilen heller..

              EDIT: tror jeg kjøper meg ny motor bare.. synes bilene er ganske fin og grei, med karbon-fiber osv.. så
              Last edited by O.S; 11 September 2011, 15:19.
              Smartech SMT-Uno 1/5 x Nanda Swift II 1/8 x Carson 1/10 Lotus Elise m/O.S Max 18
              & Spektrum DX2S

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X