Announcement

Collapse
No announcement yet.

Karosseri galleri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Mugiboy View Post
    mitt seneste kaross lakket til frode strøm
    transformers ;P kult kult ,bra jobbet!
    Bandit/Rustler VXL <3

    Comment


    • Originally posted by Losi Racing View Post
      Kjæresten måtte jo få sitt eget karosseri og valget falt på rosa=)
      haha så snilt ^^
      Bandit/Rustler VXL <3

      Comment


      • Originally posted by kjuliussen View Post
        Her er mine nye karosser.. så nå kan sesongen bare starte...
        sinnsykt bra jobbet! dritstilig!
        Bandit/Rustler VXL <3

        Comment


        • Favorittbody'en min er den blå og røde. Men den svarte og røde tok også sin tid å maskere.
          Attached Files

          Comment


          • Jævli tøffe

            Comment


            • mitt chevy bel air..



              camaro




              mustang

              Hpi Savage Mach 28
              Arrma Raider ,Traxxas slash 4x4
              Tamiya ta-05 camaro ss og Bel air - Hpi rs4 evo+ 3.0c mustang m custom innsug

              Comment


              • tøøøft. Har også veldig lyst til å lakke en amcar. Hvem har produsert karosseriene? Er de 200mm brede?

                Comment


                • Click image for larger version

Name:	P290809_14.300002.JPG
Views:	1
Size:	83.1 KB
ID:	765100

                  Click image for larger version

Name:	P290809_14.310002.JPG
Views:	1
Size:	90.3 KB
ID:	765101

                  Min Honda Civic EK9
                  simen karlsson 1995
                  Tamiya TA-05 drift TT-01E rally cross TRF 416 Super stock

                  Comment


                  • Her er da mitt nyeste kaross

















                    Ikke helt ferdig, men nesten!

                    Retteråsen
                    Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                    2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                    Comment


                    • Fint det. Men litt VÆL mye klistremerker syns jeg.
                      2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

                      Comment


                      • drit stilig retteråsen,
                        greendrift racers|Solør RC Drift|Sprint2 carbon, ???????????????????? & TT-01 skrot|powerd by:robitronic|futuba FASST 4PK|ABSOLUTTHOBBY HAMAR|

                        Comment


                        • Originally posted by Fanden View Post
                          tøøøft. Har også veldig lyst til å lakke en amcar. Hvem har produsert karosseriene? Er de 200mm brede?
                          HPI,.,,kjøpte alle mine på nortrading vertfall.
                          Chevy Bel air husker eg ikkje, Faskolor eller ka det var som var produsent..
                          camaro karosseriet er bredere bak, husker ikkje bredda akkurat nå,
                          Hpi Savage Mach 28
                          Arrma Raider ,Traxxas slash 4x4
                          Tamiya ta-05 camaro ss og Bel air - Hpi rs4 evo+ 3.0c mustang m custom innsug

                          Comment


                          • Har et kaross jeg laget for en tid tilbake som jeg lekte meg litt med, det er en svart Bmw Wtcc 320d av Tamiya. Bilen i seg selv er nokså kul den, problemet er at lakken begynte å løsne litt. Usikker på hva jeg gjorde galt med dette karosset. Feil lakk var det iaf ikke.
                            Men her er hva jeg fikk ut av det synes det ble litt tøft stuuk på den.









                            Her er noe gamle bilder fra før lakken begynte å slippe så veldig!
                            Kanskje noen som kjenner de igjen, fra tidligere?





                            Karosset er fortsatt under ''progress'' så vet ikke hva mer som vil skje med det, litt dekaler? og seff lys kitt. Så tenker jeg det skal få skli sine runder med Pro D'en!

                            Det var alt for i dag, venter på pakke fra RcMart.com med litt mer saker til Droo-P AE'n

                            Retteråsen
                            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                            Comment


                            • inredning

                              hei ser etter scale 1/10 eller 1/9 figurer til å ha i noen seter inne i bilen har sett litt rundt og har ikke funnet noe

                              tamiya har jeg ikke funnet noe annet en 1/24 og det er for lite.

                              kan noen hjelpe meg??

                              Comment


                              • Dette er veldig OT her. Men skal gi deg kjapt svar! Tamiya har begynt å produsere ''intriør'' til 1/10 scala nuh

                                Retteråsen
                                Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                                2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X