Announcement

Collapse
No announcement yet.

Karosseri galleri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Det er veldig dårlig utvalg av lakk på O. Sæland Hobby. Har dere en nettside med bra utvalg?

    Comment


    • eller bare lakke sølv inni og svart utenpå, så om man kjræsjer så kommer "stålet" fram :P

      plejmo
      Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
      Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
      Smått&Rått Harstad

      Comment


      • Har teipet på innsiden, så sølv kommer fram ved krasj

        Comment


        • Det siste fra stallen til GreenDrift!











          Retteråsen
          Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
          2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

          Comment


          • Fikk oss en airbrush.. Tok meg tid til å prøvde denne, pluss flytende maskering...Genial den maskeringen.

            Snart ferdig:
            Click image for larger version

Name:	startet.jpg
Views:	1
Size:	51.2 KB
ID:	768204

            Ferdig:
            Click image for larger version

Name:	Ferdig.jpg
Views:	1
Size:	41.4 KB
ID:	768203
            Asgeir Kinn 1979
            RRR - RB - 4PK

            Comment


            • Her min siste lakk jobb:









              Uploaded with ImageShack.us
              Avid V2, AE RC8E

              Comment


              • heisann jeg lurer på om det er best å skjære ut vinduer på karoseriet og hva må jeg bruke av værktøy til det?
                2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

                Comment


                • Jeg har klippet og lakkert mitt første kaross idag.. Jeg blei forsåvidt ganske fornøyd med egen innsats. Helt til jeg titta i denne tråden her, må si jeg ble satt ganske godt tilbake på jorda da ja..
                  Dere er jo vannvittig flinke. !
                  Signatur
                  http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

                  Comment


                  • Originally posted by buzzd View Post
                    heisann jeg lurer på om det er best å skjære ut vinduer på karoseriet og hva må jeg bruke av værktøy til det?
                    Mener du å skjære hull sånn at vinduene blir åpne/borte? det vil jeg ikke anbefale siden du ødelegger aerodynamikken på karosseriet så det kommer til å blafre i stedet for å trykke bilen ned mot bakken

                    Comment


                    • den supraen og Bmw1 likte jeg
                      CrazyDrift RC Drifting Team!

                      http://www.facebook.com/pages/CrazyD...43523882334095

                      Comment


                      • Originally posted by Emil_Lehne View Post
                        Mener du å skjære hull sånn at vinduene blir åpne/borte? det vil jeg ikke anbefale siden du ødelegger aerodynamikken på karosseriet så det kommer til å blafre i stedet for å trykke bilen ned mot bakken
                        og ikke minst at det ikke vil tåle en dritt før taket er borte :P

                        plejmo
                        Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                        Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                        Smått&Rått Harstad

                        Comment


                        • Originally posted by Retteråsen View Post
                          Det siste fra stallen til GreenDrift!











                          Retteråsen
                          hvor er det du har kjøpt karoseri hen ? finner det ikke noen stand i utlangste sider jeg vet om
                          ole kristian bergerud 89.biler: tamiya tt-01 brushless . tamiya tt-01 med litt alu parts og brushless. Academy STR-4. hpi sprint 2.tamiya frog. tamiya madbull.tamiya lunchbox, tamiya grasshopper.tamiya m04l

                          Comment


                          • Dette karosseriet er sværtsjeldent desverre å få tak i uten å kjøpe det sammen med TT01E. Tamiya har akkuratt relansert dette karosseriet sammen med TT01 chassiet.

                            Hpi kommer nå i sommer med et E30 M3 200mm karrosseri, ikke like detaljert. Men det ser ikke ille ut det heller.
                            Også krysser vi alle fingerene for at Tamiya lanserer karosseriet løst også..

                            Retteråsen
                            Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
                            2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

                            Comment


                            • la oss håpe det ikke er lenge før hpi slipper sitt..

                              plejmo
                              Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
                              Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
                              Smått&Rått Harstad

                              Comment


                              • ja. men hvor er det jeg får kjøpt tt01 med m3 karosen a? kjøper hele bilen for og få taki det karoseriet jeg :P
                                ole kristian bergerud 89.biler: tamiya tt-01 brushless . tamiya tt-01 med litt alu parts og brushless. Academy STR-4. hpi sprint 2.tamiya frog. tamiya madbull.tamiya lunchbox, tamiya grasshopper.tamiya m04l

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X