Announcement

Collapse
No announcement yet.

Karosseri galleri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Man må vel ta ganske mange lag med lakk så lyset ikke skal skinne igjennom.
    Team Smallsize

    Comment


    • Hei!

      Nei da, bare lakker som jeg pleier å gjøre..
      4-5 Tynne strøk, så backe opp med hvit etterpå...
      Simple as that... :wink:

      Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

      Comment


      • Her er min første lakkjobb. Gjort med vanlig nille maskeringstape og sprayboks. Noen plasser ser det ikke helt bra ut, men men. Man lærer så lenge man lever.
        Har bestilt liqiud mask fra tower, og dette kommer til å forenkle jobben en del trur jeg (håper jeg)

        Dette er til Gigaen min
        Frank Søvik 1980 Bømlo Rc Klubb
        1 revo RB323/928. 2 Mini-z mr02 RM/MM.
        MRF Pro/Champion og RB Revolutions

        Comment


        • Nice!
          En ting jeg lurer på, scoopet, leder det rett til luftfilteret eller?
          Savage X 4.6 - FG Monster Beetle - Pro Boat Stiletto 29 - Spektrum DX3S

          Comment


          • Originally posted by Apollyon
            Nice!
            En ting jeg lurer på, scoopet, leder det rett til luftfilteret eller?
            Jepp. Funker fint det, men er noe dritt når det er snø
            Litt for mye vann inn ved velt
            Frank Søvik 1980 Bømlo Rc Klubb
            1 revo RB323/928. 2 Mini-z mr02 RM/MM.
            MRF Pro/Champion og RB Revolutions

            Comment


            • dritt fett frank... må få inn noen lys vettu
              Jason Aksnes 1974mod.
              TRAXXAS REVO OS18TM og 2,5R
              INFERNO MP 7,5 med optionsparts,1 stk
              elfly lever enda

              Comment


              • Får slenge inn de to jeg har til drifte kjerra mi da sikkert. Har lært en del av de her to, for det meste lært hvordan man ikke skal gjøre ting


                Ganske kjedelige begge to, en farge og veldig plain.


                Mitt tips, når du har en stor tak decal og de ikke er klipt på forhånd... prøv å få delt den opp litt. for det er vrient å få det glatt og fint på en bua flate...
                '78 . Ronny Søberg | Uten REVO for første gang på to år... | HPI Sprint2 Stage D | RC18T | PiccoZ | Twister Bell 47 .

                Comment


                • Nice... Men er ikke Silvian ferdig lakkert fra HPI da?

                  Fabiz
                  Smallsize Hobbyland A/S
                  Team Losi : Spektrum

                  Comment


                  • Nei, kom ulakkert. Var ikke 100% bygd heller den bilen. Sånn Almost Ready to Run type greie på gang der.
                    '78 . Ronny Søberg | Uten REVO for første gang på to år... | HPI Sprint2 Stage D | RC18T | PiccoZ | Twister Bell 47 .

                    Comment


                    • Originally posted by cassus
                      Nei, kom ulakkert. Var ikke 100% bygd heller den bilen. Sånn Almost Ready to Run type greie på gang der.
                      Ok, for på bildene som ligger på nettet er den akkurat sånn som den Silvia'n som du har skjønner du!
                      ARR-biler er jo digg da....

                      Fabiz
                      Smallsize Hobbyland A/S
                      Team Losi : Spektrum

                      Comment


                      • Ja vet den er identisk. hehe. Er en grunn til at jeg lagde den identisk og, for den var fåkking fantastisk kul som hvit, synes jeg I tillegg fant jeg ikke noen andre kule farger i sjappa. Vurderte sølv, men det ble hvit i steden.

                        Fulgte med GTR vinge til RX-7'en, men jeg droppa den. Bilen har så fantastisk digge linjer i utgangspunktet, og selv om den ser kul ut med diger vinge så synes jeg det bryter opp den smoothe flyten for mye. Var med GTR vinge til silviaen og, men jeg valgte å bruke standard vingen i steden. Neste karossen jeg skal ha blir uten tvil lotus elise HPI har kommet med sinnssykt mange kule karosser nå ass.
                        '78 . Ronny Søberg | Uten REVO for første gang på to år... | HPI Sprint2 Stage D | RC18T | PiccoZ | Twister Bell 47 .

                        Comment


                        • Originally posted by cassus
                          Ja vet den er identisk. hehe. Er en grunn til at jeg lagde den identisk og, for den var fåkking fantastisk kul som hvit, synes jeg I tillegg fant jeg ikke noen andre kule farger i sjappa. Vurderte sølv, men det ble hvit i steden.

                          Fulgte med GTR vinge til RX-7'en, men jeg droppa den. Bilen har så fantastisk digge linjer i utgangspunktet, og selv om den ser kul ut med diger vinge så synes jeg det bryter opp den smoothe flyten for mye. Var med GTR vinge til silviaen og, men jeg valgte å bruke standard vingen i steden. Neste karossen jeg skal ha blir uten tvil lotus elise HPI har kommet med sinnssykt mange kule karosser nå ass.
                          Lotus Elise som drifter...?
                          Hvis du klarer å få den til å se kul ut skal jeg ta av meg hatten ihvertfall!
                          Men du vet at HPI kommer ut med gamle replicaer som funker fett til Drifting...?
                          Bl. a. den gamle typen av Corolla...

                          Fabiz
                          Smallsize Hobbyland A/S
                          Team Losi : Spektrum

                          Comment


                          • Ja vet, er hpi karosser jeg har nå. Og selv om elisen ikke er en typisk drifter så er den i mine øyne den mest sexy bilen noen sinne laget.

                            Noen av dere som bruker 200mm karosser? hørte en dude på ett amerikansk forum brukte det, for da kunne han slenge på bede dekk og ikke subbe så jævlig. Synes original bredden på hpi dekka var veldig pysete hvertfall. ser ut som 165/14 hjul de der.
                            '78 . Ronny Søberg | Uten REVO for første gang på to år... | HPI Sprint2 Stage D | RC18T | PiccoZ | Twister Bell 47 .

                            Comment


                            • Originally posted by cassus
                              Ja vet, er hpi karosser jeg har nå. Og selv om elisen ikke er en typisk drifter så er den i mine øyne den mest sexy bilen noen sinne laget.

                              Noen av dere som bruker 200mm karosser? hørte en dude på ett amerikansk forum brukte det, for da kunne han slenge på bede dekk og ikke subbe så jævlig. Synes original bredden på hpi dekka var veldig pysete hvertfall. ser ut som 165/14 hjul de der.
                              Hehe....
                              Hvis du kjøper 200mm karosseri, så kjøper du TE37-felgene til HPI med 6mm offset.

                              Fabiz
                              Smallsize Hobbyland A/S
                              Team Losi : Spektrum

                              Comment


                              • cool. det skal jeg teste ut neste gang jeg trenger hjul.

                                Kjøpte rør til å lage drifte dekk i dag, men det var i grunn for smått, så skal gå opp en størrelse og så tre den på utsiden av dekkene i steden. Helt greit å måtte til sjappa to ganger og for hun jenta som jobba der var direkte nusselig.
                                '78 . Ronny Søberg | Uten REVO for første gang på to år... | HPI Sprint2 Stage D | RC18T | PiccoZ | Twister Bell 47 .

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X