Announcement

Collapse
No announcement yet.

Karosseri galleri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Drit tøff Grave Robber

    Hvor er det folk flest kjøper
    lakken, untatt den lokale
    hobby butikken?
    An Apple a day.....
    keeps Windows away

    Comment


    • Er det tilfeldig at bilen er stilt foran en kirke på bildene?

      Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

      Comment


      • Originally posted by Fabiz View Post
        Er det tilfeldig at bilen er stilt foran en kirke på bildene?

        Fabiz
        Bor rett ved siden av kirkegården :wink: Og siden det er en Grave Robber, så tenkte jeg at jeg burde ta med kirken da

        Originally posted by Boben View Post
        Drit tøff Grave Robber

        Hvor er det folk flest kjøper
        lakken, untatt den lokale
        hobby butikken?
        Takk=D Jeg kjøpte lakken min hos Torbjørn . 45,- per boks :mrgreen: Karosset kjøpte jeg hos TowerHobbies.
        Alexander Backmann 93-mod.
        Savage X 4.6 RTR:mrgreen:[Revers m/ mixer, Battery indicator, Grave Robber, Wheely Bar, Center skid +++++++] Sintech GT-8, Thunder Tiger et-eller-annet

        Comment


        • kjøpte du lakken via siden eller i butikken hans...? Når jeg skulle se hvor mye det kom på med alt, så kom jeg frem til 165,- for 1 boks og 300,- for 4.... da begynner jeg å lure...
          | Sintech AX-5 Buggy = Herjebil |Tamiya TT-01D= Skrensebørsa|

          Comment


          • Originally posted by Gatebil Fredrik View Post
            kjøpte du lakken via siden eller i butikken hans...? Når jeg skulle se hvor mye det kom på med alt, så kom jeg frem til 165,- for 1 boks og 300,- for 4.... da begynner jeg å lure...
            Jeg tok meg en spasertur bort til han, personlig Betalte med en 100 lapp, og fikk en 10'er tilbake så jeg kjøpte altså 2 bokser hos han, og en med gull-lakk hos HobbyMann.... HobbyMann skulle ha 85,- per boks..
            Alexander Backmann 93-mod.
            Savage X 4.6 RTR:mrgreen:[Revers m/ mixer, Battery indicator, Grave Robber, Wheely Bar, Center skid +++++++] Sintech GT-8, Thunder Tiger et-eller-annet

            Comment



            • her er mitt prosjekt. coppermix silvia s15 som skal lakkeres lilla metallic med svart dekor. er litt usikker på hva ennå.
              Andreas Hopland 18år/Kr.sand Fagerholt
              Ingeting er umulig, Det umulige tar bare lengre tid

              Comment


              • Her er en stratus 3.1 jeg lakkerte i dag .






                ____________________________________
                Georg Ellingsen 67 som er lei alle idiotene som klager på alt
                www.rcbil.no
                TEAM XRAY NT1 - FUTABA 4PKS - MATRIX - SAVOX - HUDY

                Comment


                • Nice! Men det streika litt på sidene (men bare min mening da) synes jeg.
                  MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

                  Comment


                  • STEIKE.! hvordan klarer du å lakere slik..???? bruker du maskering eller airbrush...? Du kan gjerne sende meg en PM om fremgangsmåte hvis du ikke legger det ut her da... er veldig interessert til å vite hvordan du får det til..!
                    | Sintech AX-5 Buggy = Herjebil |Tamiya TT-01D= Skrensebørsa|

                    Comment


                    • Jeg bruker flytende maskering (bob dively)som pensles på 2-3 strøk
                      så tegner jeg designet på utsiden og deretter skjærer jeg med en passe skarp
                      skalpel på insiden og lakkerer, lykter å grill skjærer jeg ut på folieskjærer og klistres inn før
                      man lakker fronten på bilen
                      alt lakkes med airbrush
                      _________________________________
                      Georg Ellingsen 67 som er lei alle idiotene som klager på alt
                      www.rcbil.no
                      TEAM XRAY NT1 - FUTABA 4PKS - MATRIX - SAVOX - HUDY

                      Comment


                      • Originally posted by Rocky View Post
                        Nice! Men det streika litt på sidene (men bare min mening da) synes jeg.

                        hva mener du med streika.
                        hvis du ser nøye etetr så har ikke Georg skjørt ut hjulhusa enda. så de små ffeilene du høystsansynelgi pirker på blir borte.

                        Du jan jo prøve å lakke noe tilsvarende selv å så legge ut bilder av det så skal vi bedømme det.


                        Rå Lakk Georg
                        A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                        alt under 1200 cc er en startmotor.
                        R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                        Comment


                        • Det var lissom så mye hvite prikker på pansret og sidene. men, det var ikke vondt ment det med at jeg syns at det streika:neutral: . og Crazy Beetle: Kan du slutte og være slem?
                          MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

                          Comment


                          • bilen har HVIT grunnfarge da.

                            prikkene du ser er vel lyset som spelier seg i metallic lakken tnker jeg.

                            Jeg er overhode ikke slem.
                            jeg sier bare meninge mi.
                            tåler du ikke at folk sier meninge si så må du slutte å slenge med leppa selv også.
                            A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                            alt under 1200 cc er en startmotor.
                            R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                            Comment


                            • De prikkene du prater om er nok bare noe som har kommet på bildet. Ser du på det nederste er de borte. Slem? Er vel bare en oppfordring til å sette i gang virksomheten i toppetasjen
                              Bra lakkert forresten
                              Last edited by Jarlen; 19 January 2008, 19:03.
                              Xray T2 009, Shepherd, Team C TC02, Futaba
                              www.adamsracing.co.uk
                              sigpic

                              Comment


                              • utrolig bra lakert:razz:
                                OooGøran j.BorkamoooO
                                OooRacer SavvyooO

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X