Announcement

Collapse
No announcement yet.

Thunder Tiger Ducati 999R Testastretta 1:5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by xilian View Post
    Tok en runde i rotekasa etter lipo, men eneste jeg fant var 11,1V noe min
    esc desverre ikke støtter.. Så da må jeg bare få ut fingern
    og bestille 7,4 snart.. Må jo ta en wheelie før Mr. Winter kommer til byen
    Hvis du ikke har fått ordna deg med batterier enda, så har jeg forøvrig noen lette og fine 7.4v Lipo stickpack på lager. Kapasitet 3200mah 20C. Bruker de selv på bil, og synes de fungerer meget bra. Hvis jeg ikke husker helt feil så veier de 218 gram. Eller rett i nærheten

    Mvh Kåre
    www.skala1.no
    Kåre Myklebust - 74 Skala1 - Teknisk Hobby
    DX3R-?-DX6i-Baja 5T-LST2-8ight-EK4-EB4-TA05MS-TA05ifs-MSH protos-Outrage Velocity 50-Trex 500/600E/600N/700N-33% Extra 330S-Ultimate 40S-Katana 50-Jazz 3D-

    Comment


    • #17
      Hehe.. Ja. Jeg så du hadde det, så vurderte det faktisk.
      Men jeg fikk handla noen batterier av ModellHobby som virker bra.

      Nå kom jo mr Winter dagen etter at jeg fikk pakka, så jeg fikk
      selvfølgelig ikke testet skikkelig...

      Skal se åssen den funker før jeg handler noe særlig mer..
      veit ikke hva vekt har å si osv.
      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
      - NiceShot.no

      Comment


      • #18
        Har du gjort noe med slangepatenten, eller er det den du bruker? Den kommer i tilfelle til å gi problemer ganske fort, ganske merkelig patent egentlig...
        Kåre Myklebust - 74 Skala1 - Teknisk Hobby
        DX3R-?-DX6i-Baja 5T-LST2-8ight-EK4-EB4-TA05MS-TA05ifs-MSH protos-Outrage Velocity 50-Trex 500/600E/600N/700N-33% Extra 330S-Ultimate 40S-Katana 50-Jazz 3D-

        Comment


        • #19
          Nei. Har ikke kommet så langt.. Driver å bygger nytt hobbyrom (har vel holdt på siden i sommer en gang, men er litt treig :..

          Har sett andre løsninger på styring som jeg tenkte å prøve, for jeg er
          helt enig i dette med slangepatent. Begriper ikke at man kan lage noe sånt.
          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
          - NiceShot.no

          Comment


          • #20
            Hehe, ting tar tid, jeg kjenner til problemet

            Hvis du ikke vil legge for mye jobb i å lage til noe, så mener jeg å huske at demperen jeg snakket om til styringa ligger på under hundrelappen. Du får ta kontakt om den er av interesse

            Tror den er montert originalt på nitro-utgaven, men i plast. Upgraden jeg snakker om er i alu hvis jeg ikke husker feil.
            Kåre Myklebust - 74 Skala1 - Teknisk Hobby
            DX3R-?-DX6i-Baja 5T-LST2-8ight-EK4-EB4-TA05MS-TA05ifs-MSH protos-Outrage Velocity 50-Trex 500/600E/600N/700N-33% Extra 330S-Ultimate 40S-Katana 50-Jazz 3D-

            Comment


            • #21
              Originally posted by stressballen View Post
              Har du gjort noe med slangepatenten, eller er det den du bruker? Den kommer i tilfelle til å gi problemer ganske fort, ganske merkelig patent egentlig...
              Men billig. Det er ett par andre steder på sykkelen de har gjort hva de kan for å spare penger også. Litt dustete i mine øyne, men det gjør sikkert sykkelen noen hundrelapper billigere. Men heldigvis finnes det oppgraderinger!

              Comment


              • #22
                @ Stressball-man: Du får lage ett lite "2-hjuls hjørne" i butikken din. En norsk nettbutikk som forhandler sykler fra og deler til Thunder Tiger, Nuova Faor, Venom og OTO hadde vært praktisk.

                Comment


                • #23
                  Hehe, tanken er ikke dum den, får se litt på det
                  Kåre Myklebust - 74 Skala1 - Teknisk Hobby
                  DX3R-?-DX6i-Baja 5T-LST2-8ight-EK4-EB4-TA05MS-TA05ifs-MSH protos-Outrage Velocity 50-Trex 500/600E/600N/700N-33% Extra 330S-Ultimate 40S-Katana 50-Jazz 3D-

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X