Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oto t-258

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • stiann
    replied
    ok takk for link. må si dette frister veldig. hvem av syklene anbefaller du? skal kun brukes til lek på p plasser

    Leave a comment:


  • Helmet
    replied
    Jeg kjøpte min her http://2wheelhobbies.com/product_inf...roducts_id=598, prisen er som du ser $599,- og det inkluderer en 400 size motor (5000kv) og esc. Støtta/bukken følger desverre ikke med, og må kjøpes utenom. Jeg har fanget opp noen rykter om at det muligens kommer en 1:5 sykkel fra samme produsent etter hvert også. Håper det er hold i de ryktene, for disse syklene er utrolig fint laget.

    Leave a comment:


  • stiann
    replied
    hva koster denne og hvor er den kjøpt?

    Leave a comment:


  • Helmet
    replied
    Originally posted by Lord_Helmet View Post
    Ja, jeg må se om det går ann å få kjørt doningen på innebane. Men jeg er litt skeptisk til svingradiusen, den ser faktisk ut til å være litt dårligere enn på TT'n. Det ser dog ut til at det ikke skal være så veldig vanskelig å gjøre svingradiusen noe bedre.
    Gikk og målte svingradiusen til OTO'en og nå ble jeg litt usikker gitt, på om det er noe særlig forskjell i antall grader styreutslag i forhold til TT'n. Jeg får ikke gjort en direkte sammenligning da TT'n ligger i deler akkurat nå, men jeg tror ikke det var så stor forskjell alikevell. OTO'en har en svingradius oppreist på 55-60 cm, og i praksis så blir jo svingradiusen vesentlig mindre iom at sykkelen lener seg innover i svingen. Med litt trening så vil jeg tro det lar seg gjøre å klare svinger med radie på 35-40 cm, kanskje ned mot 30 cm. Og da bør det greit la seg gjøre å kjøre på en innebane for 1:10 biler. Time vill sjåv.

    Leave a comment:


  • Helmet
    replied
    Ikke helt ulik TT'n nei, men visse forskjeller er det. Fungerende dobble skive bremser forran, og enkel skive bak, blandt annet! Og detaljene rundt omkring gir mer inntrykk av at sykkelen er laget, der TT'n ser ut til å være masseprodusert, hvis du skjønner hva jeg mener. Der en del av delene på TT'n er støpt, er delene på OTO'en maskinert. Som utøvende verktøymaker må jeg bare si: VERY NICE!

    Ja, jeg må se om det går ann å få kjørt doningen på innebane. Men jeg er litt skeptisk til svingradiusen, den ser faktisk ut til å være litt dårligere enn på TT'n. Det ser dog ut til at det ikke skal være så veldig vanskelig å gjøre svingradiusen noe bedre.

    Leave a comment:


  • xilian
    replied
    Se der var lekkerbisken ja.

    Rimelig lik TT'en på mange vis, men det er vel kanskje ikke så rart.
    Det som er artig, er jo å se om denne doningen virker på innendørsbanene i Norge. Noe som skal prøves håper jeg?

    Leave a comment:


  • Helmet
    replied
    Her er regulatoren som følger med settet.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Helmet
    started a topic Oto t-258

    Oto t-258

    Da har min siste investering ankommet. Størrelsen er 1:8 så den er noe mindre enn Ducatien til Thunder Tiger. Kommer komplett med børseløs motor (5000kv) og egen regulator programert for bruk i motorsykkel.

    Alle aluminiumsdeler er maskinert eller skåret, ikke en eneste støpt del her. Maskineringen er rett og slett det beste jeg har sett på rc utstyr. Det er helt rått!

    Skal legge ut bilder etter hvert som sykkelen blir ferdigstilt.
    Attached Files
    Last edited by Helmet; 11 October 2008, 16:34.

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
Welcome to our newest member, Erik-M.
Working...
X