Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ikke kjøp av www.rcmart.com!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    RC Mart er kjeltringer

    Jeg kommenterte dette tidligere, og vil bare advare mot en useriøs aktør. RcMart har unnskyldt seg og kommet med tåpelige bortforklaringer på penger jeg har hatt til gode siden januar! Men jeg har ennå ikke sett mine $170 som de skylder meg. Ikke får jeg kreditert det i butikken heller.
    XB9E & Hacker 6S | MBX6e Tekno V4 & Tekin 6S | XRay T2 | Ass B44 | Axial SCX10

    Comment


    • #17
      Akkurat nå er ikke forholdet mitt med RC mart på topp. Jeg har ventet i snart 2 måneder på bilen min som kosta 300 dollar. Jeg brukte heldigvis Pay Pal så alt ordner seg sikkert.

      For 5 dager siden fikk jeg en mail der det sto at jeg skulle få pakken innen 10 dager så ^^

      Jeg vil også skryte litt av de.
      De hadde kontakt med meg hele perioden, De forklarte hvorfor det tokk så lang tid og det var ikke vanskerlig å snakke med de. De tar til og med imot kritikk med åpene armer.

      Men hvor er pakken min nå lurer jeg på ??
      Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

      Comment


      • #18
        Altså.. Så klart kommer en sjappe med tusenvis av kunder ha noen misfornøyde kjøpere. Det er jo bare unntak for regelen.

        Men hvis du virkelig vil vite hva folk flest syns om sjappa, da vil jeg anbefale å sjekke ut ratingen deres på ebay.

        Personlig kjøpte jeg akkurat en B44 der alt gikk knirkefritt, og bilen var framme før tida.

        Comment


        • #19
          Åssen er det moms og sånt fra RCmart.. Skriver de ned verdien???
          Håkon, 77 modell
          Langhus, Akershus
          Kyosho Lazer ZX-5 m/ Vector x12 4,5 , LRP SXX esc + diverse annet støff

          Comment


          • #20
            Ja det gjør de.

            Jeg kjøpte en pakke som kosta 2000,- og jeg fikk 168,- toll.

            Det er en god butikk, de sier det som det er.
            Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X