Jeg kjører trimma moped i og rundt kr.sand.. Funker fett det. Bruker like lang tid til skolen i ruch tiden som når det ikke er ruch
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nå skjønner jeg hvorfor heller få personer reiser kollektivt i Norge.
Collapse
X
-
-
Gøy helt til du blir tatt det, tro du meg.Originally posted by Fjeld View PostJeg kjører trimma moped i og rundt kr.sand.. Funker fett det. Bruker like lang tid til skolen i ruch tiden som når det ikke er ruch

Men nå bli det uansett Lett MC for min del...
FabizSmallsize Hobbyland A/S
Team Losi : Spektrum
Comment
-
Nei, men da tørr jeg garantere at kolektiven i olso vil fungere smertefritt...Originally posted by Razer View PostSå din del av landet er godt rustet hvis vi flytter hele Oslos befolkning ned dit?
Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
“When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”
Comment
-
Tja nå er jeg 18 om 2mnd å har ikke blitt stoppa enda så satser på at det går greitOriginally posted by Fabiz View PostGøy helt til du blir tatt det, tro du meg.
Men nå bli det uansett Lett MC for min del...
Fabiz
Comment
-
en kompis av meg kjørte med trim på mopeden i 2 år, og 1 uke før han fikk bil lappen så ble han tattOriginally posted by Fjeld View PostTja nå er jeg 18 om 2mnd å har ikke blitt stoppa enda så satser på at det går greit
så du kan være uheldig
hehe
biler: Alt for mange Heli: T-rex 600N Fly: Ingen for øyebliket
Comment
-
Synes hyppighet på hvert 4.min i rush'en er passe jegOriginally posted by plejmo View Postprøv å flytt hit dere, 6-7 adganger daglig er artig..
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment