Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mine Tanks

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Kjøp RX-18 med IR og med alle ekstra lednigene.
    Det får du mest igjennom for.
    Samt at du må bytte senderen.
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

    Comment


    • #47
      Originally posted by NoBrainer View Post
      Kjøp RX-18 med IR og med alle ekstra lednigene.
      Det får du mest igjennom for.
      Samt at du må bytte senderen.
      Enig med det, linken jeg nevnte i sted er akkurat et slikt sett.

      "Et komplett oppgraderingsett koster 59 euro på http://www.rctank.de/product_info.ph...roducts_id=564"

      A.

      Comment


      • #48
        Til Atkleiv

        Er du fornøyd med den proposjonale røykmodulen, er den bedre enn originalen?

        Ser du har metallhjul early edition, det fikk jeg ikke tak i. Så jeg kjøpte late. Så jeg må vel bygge hele om til late versjon da.

        Synd dette med netthandelen for dere som får feil!
        Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

        Comment


        • #49
          Originally posted by Droid View Post
          Til Atkleiv

          Er du fornøyd med den proposjonale røykmodulen, er den bedre enn originalen?

          Ser du har metallhjul early edition, det fikk jeg ikke tak i. Så jeg kjøpte late. Så jeg må vel bygge hele om til late versjon da.

          Synd dette med netthandelen for dere som får feil!
          Jeg har hatt den første prop. røykmodulen, den funket ganske bra og var tålig lydløs. Når har jeg den aller nyeste (den svarte) og den ryker bra, men lager mer lyd enn den forrige. Den har også et røykkammer som kan åpnes slik at man kan tørke opp innmaten hvis man har vært for ivrig med oljen :0).

          A.

          Comment


          • #50
            Ser nesten ut som om jeg mp oppgradere en av Tankene med et slikt Kit med tiden, men hva med recoil da? eget kit for det også?

            Skal/bør Tankene ha noe spesiell vedlikehold? F.eks fett på drev o.l
            Rittmeister (Utnevnt av Droid)
            Sentralfyr

            Comment


            • #51
              Har nå fått svar fra netthandelen.no og dette var svaret jeg fikk:
              Hei.

              Dette var en feil info som vi fikk fra levrandøren.
              Dette er nå fjernet fra teksten. Beklager dette.
              Hvis du vil returnere denne og få pengene igjen så gi beskjed.

              Mvh.
              Arne
              Last edited by sentralfyr; 6 April 2009, 09:32.
              Rittmeister (Utnevnt av Droid)
              Sentralfyr

              Comment


              • #52
                Originally posted by sentralfyr View Post
                Ser nesten ut som om jeg mp oppgradere en av Tankene med et slikt Kit med tiden, men hva med recoil da? eget kit for det også?

                Skal/bør Tankene ha noe spesiell vedlikehold? F.eks fett på drev o.l
                Recoil er vel mere Tamiya sak. Ville heller brukt penger på metallgear (drev) og metallbelter. Fett på drev bør man ha. Da spruter det litt inni der, men hvis du går inn på bildemappa til Nobrainer, så ser du hvordan han har løst det. Jeg kjøpte min ferdig med metallgear i 3:1. Har bytta lower hull ut med alu. Har også metallbelter og roadwheels. Det gir en helt annen tyngde og kjøring.
                Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

                Comment


                • #53
                  Takk for dagens tips, da har jeg noe å begynne med ihvertfall, men det er veldig fristende med lyd og røyk også da
                  Rittmeister (Utnevnt av Droid)
                  Sentralfyr

                  Comment


                  • #54
                    Skjønner det. Det er fristende med det man ikke har! Røyken min har ikke funka på lenge. Hadde i for mye olje. Men lyden er bra. Man må jo "starte" den før man kan kjøre. Tøff lyd det. Så er det jo lyden fra maskingeværet, også tøft! Så må man "stoppe" den når man er ferdig. Hører at stemplene stopper opp. Bestill med en gang fra Tyskland. Ta med metallbelter!!!
                    Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

                    Comment


                    • #55
                      "Bestill med en gang fra Tyskland. Ta med metallbelter!!!"
                      meHe He, skal ta det til etteretning, men venter to Tanker til som jeg må teste, eller bli glad i, pr. dags dato er "Bulldogen" den som er nærmest mitt hjerte
                      Rittmeister (Utnevnt av Droid)
                      Sentralfyr

                      Comment


                      • #56
                        Ja du får mange å kjøre nå. Med så mange ladere og batterier kan du jo kjøre bulldogen lenge. I morgen skal vi på landet, (Nannestad) så da skal jeg kjøre mye ute. Ihvertfall til jeg får havari. Det hender at en av sprocketene ramler av. Må finne en bedre måte å få skruen til å sitte fast.
                        Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by Droid View Post
                          Ja du får mange å kjøre nå. Med så mange ladere og batterier kan du jo kjøre bulldogen lenge. I morgen skal vi på landet, (Nannestad) så da skal jeg kjøre mye ute. Ihvertfall til jeg får havari. Det hender at en av sprocketene ramler av. Må finne en bedre måte å få skruen til å sitte fast.

                          Har funnet seks batterier fra tidligere av så kjøring får vi gjort mye av, ingen større uhell ennå annet enn beltene har hoppet av.
                          Gleder meg til å få en tiger også da.
                          "Sprocket" ??? var ikke det en hund i barnetv serien fragglene da?
                          Rittmeister (Utnevnt av Droid)
                          Sentralfyr

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by sentralfyr View Post
                            Har funnet seks batterier fra tidligere av så kjøring får vi gjort mye av, ingen større uhell ennå annet enn beltene har hoppet av.
                            Gleder meg til å få en tiger også da.
                            "Sprocket" ??? var ikke det en hund i barnetv serien fragglene da?
                            Ha ha, har ikke så mye greie på barnetv. Unga mine er voksne.
                            Sprocket er det taggete drivhjulet. Sitter foran på Tigeren. Håper du får forskjellige krystaller til alle tanksene dine. Da kan de jo kjøres samtidig.
                            Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

                            Comment


                            • #59
                              Har prøvd å kjøre 2 stk samtidig, og det fungerer fint det.
                              På senderen og tanken er det jo en bryter merket A,B,C, så i teorien så skal men ihvertfall få kjørt 3.stk
                              Det står noen merker under tankene og under disse, den ene står det 40,680Mhz og den andre står det 27,145.
                              Ut ifra mine beregninger da kan jeg vel kjøre tilsammen 6 Tanker på disse frekvensene
                              Rittmeister (Utnevnt av Droid)
                              Sentralfyr

                              Comment


                              • #60
                                Da er du heldig som har et sånt system. På min er det et krystall merket 01 og det samme på tanken. Skal jeg kjøre flere må jeg ha et annet nr. Tror man får kjøpt 4 forskjellige. Jeg har ikke ABC knapp på min fjernkontroll.
                                Sitter de nederst på fjernkontrollen?
                                Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X